Stelletjes bah.quote:
Veel liefde, van Nouvelles voor Mlig:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm wel lijken.
Nee joh, MLiG is onwijs slank.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey dat is mlig in zijn jongere jaren
Ik vind sinos liefquote:
Die afro.quote:
ik las sletje.. ogen staan niet meer zo helderquote:
samenvatting hoe het werkelijk zit:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
Ik loop weg, net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen gaan we de hele vrijdag recht voor je neus staan kleffen.
Je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ik las sletje.. ogen staan niet meer zo helder
dat maakt t leven een stuk leuker.. fantasiequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar woon ik serieus niet ver vandaan
Maar ik hou niet zo van koffie..
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
samenvatting hoe het werkelijk zit:
jij stuurt me een kerstkaart, omdat je even de warme kerstgedachte in je had.
en dat is vet goed van je!
en nu durf je het niet toe te geven
Ik ben zwart, ik kan hard lopen.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel liefde, van Nouvelles voor Mlig:Soort van gay versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm wel lijken.Heaven is a place on earth with you
Als hij daadwerkelijk 2 onderbroeken had meegestuurd dan maakt dat in totaal 4quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zaten er onderbroeken bij de kaart? Of alleen op de kaart?
Omdat dat er niet uit ziet en mijn haar is al groot genoeg zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen enorme afro?
Maar ik heb nog geen kinderen dus jij vind mij niet aantrekkelijkquote:
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zaten er onderbroeken bij de kaart? Of alleen op de kaart?
Eerder naar de kroeg ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loop je zeker snel naar de KFC?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk 2 onderbroeken had meegestuurd dan maakt dat in totaal 4
Wat een baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een kerstcadeau van hem.
het is zijn trademark waarmij hij chicks hosselt, en hij wil me helpen.
Dacht ik al. Vind ik echt iets voor Lant.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man, is goed. M'n naam staat erbij, maar al dat knutselwerk komt toch echt van Lant af.
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij bent daadwerkelijk die hete hunk op de foto?
Ik gooi een meloen naar je hoofd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik neem kip mee, kijken of je nog steeds zo hard loopt.
Wat aardig van hem. Ik wist niet dat hij zo was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.
Mooi, want we hebben geen KFC.quote:
Moon hij is ook nog eens bescheidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoor
Dat wist ik niet eens. Doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Deze reeks is over een week 1 jaar oud. Zit erover te denken om een mooie tekst te schrijvenDe moeite waard?
Ja doen gek!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Deze reeks is over een week 1 jaar oud. Zit erover te denken om een mooie tekst te schrijvenDe moeite waard?
Ja, goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moon hij is ook nog eens bescheiden![]()
Hang ervan af wat daar allemaal in gaat komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
Nou, nou je hoeft geen complimentjes weg te wuiven hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zie d'r gewoon normaal/gemiddeld uit hoor
Kan me niet schelen, maar jij woont ook in west?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen kinderen dus jij vind mij niet aantrekkelijk
Van die Björn Borg onderbroeken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
los erbij , het is een kerstcadeau van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |