Stelletjes bah.quote:
Veel liefde, van Nouvelles voor Mlig:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm wel lijken.
Nee joh, MLiG is onwijs slank.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey dat is mlig in zijn jongere jaren
Ik vind sinos liefquote:
Die afro.quote:
ik las sletje.. ogen staan niet meer zo helderquote:
samenvatting hoe het werkelijk zit:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Samenvatting; iemand heeft mlig een kerstkaart gestuurd die zogenaamd van mij afkomt onder mijn naam met mijn foto erbij en 2 onderbroeken.
Ik loop weg, net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen gaan we de hele vrijdag recht voor je neus staan kleffen.
Je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ik las sletje.. ogen staan niet meer zo helder
dat maakt t leven een stuk leuker.. fantasiequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar woon ik serieus niet ver vandaan
Maar ik hou niet zo van koffie..
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
samenvatting hoe het werkelijk zit:
jij stuurt me een kerstkaart, omdat je even de warme kerstgedachte in je had.
en dat is vet goed van je!
en nu durf je het niet toe te geven
Ik ben zwart, ik kan hard lopen.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel liefde, van Nouvelles voor Mlig:Soort van gay versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm wel lijken.Heaven is a place on earth with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |