Oh, het gaat alweer iets minder hard. Dus niet zo veel. Ja, ik quote mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Nog even. Wat heb ik deze keer gemist?
Dit bedacht ik me ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
Nog steeds!? Hoe lang ben je al niet aan het koken?
t duurt nogal voor ze tot een conclusie komt hequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je het van de mannen waar je mee op 1 lijn zit ook zonde dat je er niet samen homo mee bent ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het zonde voor jullie dat jullie op mannen vallen
trustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Morgen weer vroeg op, bye bye man, bye bye!
Okee nu trap je gewoon mijn ego naar de kloten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je bent ook heel schattig.
Hahahahahahhaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar Sinos, ik wil wel msn uitwisselen en dan cammen hoorgewoon dat je mijn fok vriendin wordt
Ik kook meestal lang hoor, geen 15 minuten uit een pakje. Alles from scratchquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klinkt niet slecht. Ik zou het doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Wil alle belangrijke gebeurtenissen laten terugkomen, maar zonder daarvoor 678 delen opnieuw te lezen.
Misschien dat ik later deze week mensen vraag om memorabele gebeurtenissen in te sturen
Ik begrijp het, je komt uit het kleurpotloden tijdperkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen paint, kom je niet ver mee
Bad boy nigger die al die smatjes balt in kelderboxen lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat wil je dan zijn? Geen foute neger, geen lieve neger.
Een reguliere, onopvallende neger?
Ik ben geen homo, dus nee, maar objectief gezien jawel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vind je het van de mannen waar je mee op 1 lijn zit ook zonde dat je er niet samen homo mee bent ?
Aw koetchiekoetchiekoe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee nu trap je gewoon mijn ego naar de kloten.
Dus je schilt je eigen aardappelen alvorens ze in de frituur te gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kook meestal lang hoor, geen 15 minuten uit een pakje. Alles from scratchtot straks
Why do you hate me woman?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |