quote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Neuh Oognip is meer het type om andere mensen te pesten helpen met klysma's en meer van dat engs
Nou dan nu maar duimen dat ze snel een huisje krijgen,quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie zijn goed aangekomen in het asiel. Ze zitten in de quarantaine tot ze geholpen zijn.
Nog extra knuffels van mij erbijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Morgen ga ik bellen om te vragen of ik langs mag komen. Ik hoop het en ga ze dan echt even platknuffelen
Hebben ze ook gezegd wanneer ze gecastreerd gaan worden? Kan denk ik best snel al he, ze waren al aardig groot. En dan zijn ze snel klaar voor nieuwe baasjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie zijn goed aangekomen in het asiel. Ze zitten in de quarantaine tot ze geholpen zijn.
Ik heb geen idee maar dat zal zo snel mogelijk worden gedaan (dinsdag of woensdag). Vanmiddag zal ik het wel vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben ze ook gezegd wanneer ze gecastreerd gaan worden? Kan denk ik best snel al he, ze waren al aardig groot. En dan zijn ze snel klaar voor nieuwe baasjes.
Odie een europese korthaar (onbekend dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef sararaats het volgende:
Wat voor ras waren Joe en Odie? Ik lees/kijk in m'n katten encyclopedie
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Joepie ik mag langskomendat wordt janken eeeh aaien
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Joepie ik mag langskomendat wordt janken eeeh aaien
Och nee tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net met ze geknuffeld maar ben erg geschrokken. Zo meer.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net met ze geknuffeld maar ben erg geschrokken. Zo meer.
Nou precies, dat was ook mijn gedachte: dat ze het asiel misschien nu minder eng vinden omdat mensen zijn die wel lief zijn en die lekker aaien. Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
wat enorm fijn dat Joe je nog herkende en een beetje kon ontspannenhopelijk geeft het hem (en Bliksem ook) het beginnetje van vertrouwen, want asiel is natuurlijk eng, maar als jij er bent geweest misschien iets minder?
Ik hoop het.
Ik wil woensdag denk ik wel mee als je dat goed vindteven deze schatjes aaien als ze mij niet te eng vinden.
God als ik er de ruimte en geld voor had dan had ik ze gelijk meegenomen.
Hele bange katten gaan in de kattenbak liggen omdat dat normaal hun eigen geur is en ze zich daar het veiligst door voelen. In dit geval is het raar want Odie heeft nog niks in de kattenbak gedaan maar goed, het is het enige plekje in het hok waar hij zich een beetje kan 'verstoppen'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Wel sneu om te zien dat Odie in de kattenbak ligt![]()
Dan ga ik mijn best doen om ook een lief mens te zijn dat lekker aait, zodat ze zich snel kunnen ontspannenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou precies, dat was ook mijn gedachte: dat ze het asiel misschien nu minder eng vinden omdat mensen zijn die wel lief zijn en die lekker aaien. Ik hoop het
Ik vind het goed als je mee gaat
Ho ho... als ze nou onder de wonden zaten en vel over been mager waren en dat soort dingen dan zou ik zo'n opmerking misschien kunnen plaatsen, maar dit gaat mij hier echt veel te ver.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef pleeborstel het volgende:
Ik volgde die andere topics over deze twee katjes, en ik ben boos over hoe dit is verlopen. Lees ik nu tussen de regels door dat ze eigenlijk best wel verwaarloost lijken?
Excuses dan daarvoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho... als ze nou onder de wonden zaten en vel over been mager waren en dat soort dingen dan zou ik zo'n opmerking misschien kunnen plaatsen, maar dit gaat mij hier echt veel te ver.
Iedereen vindt het klote en rot hoe het gegaan is, ik ook, maar dit soort beschuldigingen wil ik hier niet hebben.
Da's netjes van je. Als we maar niet *die kant* op gaan in dit topic bedoelde ik.quote:
Ik vroeg het Oognip nog per DM idd, waarom ze niet bij elkaar konden zitten. Juist omdat ze gaan proberen ze samen te plaatsen en ze elkaar nu misschien toch ontwennen in die week apart.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg bijna natte ogen bij het zien van de blik van Odie.Wat zal het moeilijk voor ze zijn, naar het asiel en ook niet naast (of bij) elkaar. Ik hoop dat de tijd enorm snel gaat en ze gauw een nieuw lief baasje vinden.
Boh wat vreselijk zielig dit
Ik hoopte dat er een goeie reden voor was, het leek me ook sterk dat ze "zo maar" 2 bangerds uit elkaar houden. Dat is wel fijn als er iets goeds achter zitquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het Oognip nog per DM idd, waarom ze niet bij elkaar konden zitten. Juist omdat ze gaan proberen ze samen te plaatsen en ze elkaar nu misschien toch ontwennen in die week apart.
Maar dat had wel een goede reden, dat kan Oognip wel even vertellen zo
(Al blijft het idd zielig om ze zo apart te zien en dat zal ook wel bijdragen aan de angst).
De ruimte waar ze zitten heet de quarantaine. Daar zitten een stuk of 20 hokken met allemaal 1 kat. Katten die nieuw binnen komen worden daar de eerste tijd in gezet om ze goed in de gaten te houden en te kijken of ze geen ziektes of dingen bij zich dragen. Nu kunnen ze ook goed zien of elke kat wel goed eet, drinkt, plast en poept. Dat wordt wat lastiger met 2 katten in 1 hok. Al is het natuurlijk wel jammer dat ze gescheiden zijn, maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er een goeie reden voor was, het leek me ook sterk dat ze "zo maar" 2 bangerds uit elkaar houden. Dat is wel fijn als er iets goeds achter zit
Weggaan daar was wel even moeilijk inderdaad. Vooral Joe stond springen om aandacht, zo sneu om dan zijn hokje dicht te doen. Maar goed het hoort erbij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Holyme het volgende:
Jeetje Oognip, ik moet er niet aan denken om "mijn" katjes weer zo angstig in het asiel te moeten zien, en wat moet het moeilijk zijn geweest om weer weg te gaan. Bah![]()
Tis erg sneu zo, arme beestjesHopelijk vinden ze snel weer een thuis, zit helaas hier ook al vol.
Oh 'werk'. Jij in het asiel waar de heren zitten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Het eerste wat ik doe morgen is Joe en Odie checken en je een PM sturen over hoe ze het gedaan hebben vannacht en of ik ze nog bang zijn e.d..
Mocht Odie nog steeds in de kattenbak liggen, dan geef ik hem morgen een ligbak met handdoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |