abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105970585
Och wat enorm sneu.. Arme beestjes..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 18:15:20 #92
163650 Greys
pi_105970699
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Excuses dan daarvoor.
Da's netjes van je. Als we maar niet *die kant* op gaan in dit topic bedoelde ik.
Het zal echt niet allemaal zo gegaan zijn als het in het ideale geval had moeten gaan, daar zal waarschijnlijk zelfs Rewimo en gezin het wel mee eens zijn.
En het breekt mijn hart ook ontzettend als ik ze zo op de foto zie.
Maar mishandeling daar versta ik toch andere dingen onder. So let's not go there ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105970719
Ik krijg bijna natte ogen bij het zien van de blik van Odie. :'( Wat zal het moeilijk voor ze zijn, naar het asiel en ook niet naast (of bij) elkaar. Ik hoop dat de tijd enorm snel gaat en ze gauw een nieuw lief baasje vinden. O+ Boh wat vreselijk zielig dit ;(
En wat fijn dat jij, oognip, even het vertrouwde gezicht (en knuffel) voor ze bent geweest! O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 18:17:34 #94
163650 Greys
pi_105970769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg bijna natte ogen bij het zien van de blik van Odie. :'( Wat zal het moeilijk voor ze zijn, naar het asiel en ook niet naast (of bij) elkaar. Ik hoop dat de tijd enorm snel gaat en ze gauw een nieuw lief baasje vinden. O+ Boh wat vreselijk zielig dit ;(
Ik vroeg het Oognip nog per DM idd, waarom ze niet bij elkaar konden zitten. Juist omdat ze gaan proberen ze samen te plaatsen en ze elkaar nu misschien toch ontwennen in die week apart.
Maar dat had wel een goede reden, dat kan Oognip wel even vertellen zo :Y
(Al blijft het idd zielig om ze zo apart te zien en dat zal ook wel bijdragen aan de angst).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105970850
Jeetje Oognip, ik moet er niet aan denken om "mijn" katjes weer zo angstig in het asiel te moeten zien, en wat moet het moeilijk zijn geweest om weer weg te gaan. Bah :*
Tis erg sneu zo, arme beestjes :{ Hopelijk vinden ze snel weer een thuis, zit helaas hier ook al vol.
pi_105971498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vroeg het Oognip nog per DM idd, waarom ze niet bij elkaar konden zitten. Juist omdat ze gaan proberen ze samen te plaatsen en ze elkaar nu misschien toch ontwennen in die week apart.
Maar dat had wel een goede reden, dat kan Oognip wel even vertellen zo :Y
(Al blijft het idd zielig om ze zo apart te zien en dat zal ook wel bijdragen aan de angst).
Ik hoopte dat er een goeie reden voor was, het leek me ook sterk dat ze "zo maar" 2 bangerds uit elkaar houden. Dat is wel fijn als er iets goeds achter zit :)
pi_105971981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoopte dat er een goeie reden voor was, het leek me ook sterk dat ze "zo maar" 2 bangerds uit elkaar houden. Dat is wel fijn als er iets goeds achter zit :)
De ruimte waar ze zitten heet de quarantaine. Daar zitten een stuk of 20 hokken met allemaal 1 kat. Katten die nieuw binnen komen worden daar de eerste tijd in gezet om ze goed in de gaten te houden en te kijken of ze geen ziektes of dingen bij zich dragen. Nu kunnen ze ook goed zien of elke kat wel goed eet, drinkt, plast en poept. Dat wordt wat lastiger met 2 katten in 1 hok. Al is het natuurlijk wel jammer dat ze gescheiden zijn, maar ik snap het wel.
pi_105972049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Holyme het volgende:
Jeetje Oognip, ik moet er niet aan denken om "mijn" katjes weer zo angstig in het asiel te moeten zien, en wat moet het moeilijk zijn geweest om weer weg te gaan. Bah :*
Tis erg sneu zo, arme beestjes :{ Hopelijk vinden ze snel weer een thuis, zit helaas hier ook al vol.
Weggaan daar was wel even moeilijk inderdaad. Vooral Joe stond springen om aandacht, zo sneu om dan zijn hokje dicht te doen. Maar goed het hoort erbij.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:56:33 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_105972298
Het eerste wat ik doe morgen is Joe en Odie checken en je een PM sturen over hoe ze het gedaan hebben vannacht en of ik ze nog bang zijn e.d. :).

Mocht Odie nog steeds in de kattenbak liggen, dan geef ik hem morgen een ligbak met handdoeken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_105972355
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Het eerste wat ik doe morgen is Joe en Odie checken en je een PM sturen over hoe ze het gedaan hebben vannacht en of ik ze nog bang zijn e.d. :).

Mocht Odie nog steeds in de kattenbak liggen, dan geef ik hem morgen een ligbak met handdoeken :).
Oh 'werk'. Jij in het asiel waar de heren zitten? :o
pi_105972373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

De ruimte waar ze zitten heet de quarantaine. Daar zitten een stuk of 20 hokken met allemaal 1 kat. Katten die nieuw binnen komen worden daar de eerste tijd in gezet om ze goed in de gaten te houden en te kijken of ze geen ziektes of dingen bij zich dragen. Nu kunnen ze ook goed zien of elke kat wel goed eet, drinkt, plast en poept. Dat wordt wat lastiger met 2 katten in 1 hok. Al is het natuurlijk wel jammer dat ze gescheiden zijn, maar ik snap het wel.
Oh dat had ik ook niet verwacht :), ik doelde op hokjes naast elkaar (allebei in een eigen hok). Omdat je dit schreef:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:

Joe en Odie zitten nu in aparte hokken (ook niet naast elkaar) en blijven daar zitten tot de castratie.
Niet naast elkaar dus, het hok? :)
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:58:44 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_105972386
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:57 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Oh 'werk'. Jij in het asiel waar de heren zitten? :o
Jup :).
pi_105972395
quote:

Fijn Samzz ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:59:43 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_105972420
Maar hoe komen die beestjes zo vies dan? Echt puur omdat ze van angst de boel laten lopen enzo? (Vlak na de castratie hebben Pim en Tim ook een beetje naar pis gestonken, gelukkig was dat snel weg)

Ow, en goed nieuws:

het gaat supergoed met Pim en Tim, ze voelen zich ontzettend op hun gemak en ook de hond die regelmatig op bezoek komt, is een prima speelkameraad O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105972425
Lief Samzz O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_105972493
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef Troel het volgende:
Maar hoe komen die beestjes zo vies dan? Echt puur omdat ze van angst de boel laten lopen enzo? (Vlak na de castratie hebben Pim en Tim ook een beetje naar pis gestonken, gelukkig was dat snel weg)

Ow, en goed nieuws:

het gaat supergoed met Pim en Tim, ze voelen zich ontzettend op hun gemak en ook de hond die regelmatig op bezoek komt, is een prima speelkameraad O+
Gelukkig maar en fijn dat je een update hebt gekregen, hopelijk komen Joe en Odie ook zo goed terecht binnemkort O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:02:28 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_105972521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef indaha het volgende:

[..]

Fijn Samzz ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Lief Samzz O+
Een kleine moeite :).

Iedere kat die in de kattenbak ligt krijgt van mij een ligbak, ik vind dat zo zielig ;(.
pi_105972574
quote:

Dat zou ik echt heel lief vinden! O+ En ook zo lief dat je zorgt voor een ligbak voor Odie O+
pi_105972589
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat had ik ook niet verwacht :), ik doelde op hokjes naast elkaar (allebei in een eigen hok). Omdat je dit schreef:

[..]

Niet naast elkaar dus, het hok? :)
De hokken zitten niet naast elkaar nee, er zit geloof ik 1 hok tussen. Waarom dat is, geen idee maar vermoedelijk omdat dat de enige waren die vrij waren :P
pi_105972805
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

De hokken zitten niet naast elkaar nee, er zit geloof ik 1 hok tussen. Waarom dat is, geen idee maar vermoedelijk omdat dat de enige waren die vrij waren :P
Ah oke!
Wel fijn dat ze toch in een zelfde ruimte zitten, al hebben ze daar misschien amper wat aan, al hoop ik dat ze elkaar dan misschien toch horen en weten dat ze niet ver van elkaar zijn. [/sentimentje]

quote:

O+
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:12:52 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_105972857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oh, dan is dat de reden ja.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 19:13:24 #112
163650 Greys
pi_105972885
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

Een kleine moeite :).

Iedere kat die in de kattenbak ligt krijgt van mij een ligbak, ik vind dat zo zielig ;(.
O+
En ja dat vond ik ook echt rot om te zien dus, in die kattenbak.
Is er naast de kattenbak plek voor nog een bak, in die hokken? Of ja, dat komt dan op de plek waar nu 'gewoon' de handdoek(en) ligt toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105972947
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dan is dat de reden ja.
Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben ze 's nachts ook nog een beetje licht, blijft er licht branden of gaan de lichten uit? :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 19:14:54 #114
163650 Greys
pi_105972962
De hokken zijn ook dicht aan de zijkanten, dus misschien was het zelfs wel frustrerend(er) als ze pal naast elkaar hadden gezeten, bedenk ik me nu. Of is dat onzin? :@
Want dan kunnen ze elkaar alsnog niet zien, door die dichte zijkanten, toch? Of zou het geruststellender zijn als ze elkaar dan beter konden ruiken? Of ruiken ze elkaar 1 hok verder ook wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:21:06 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_105973236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

O+
Is er naast de kattenbak plek voor nog een bak, in die hokken? Of ja, dat komt dan op de plek waar nu 'gewoon' de handdoek(en) ligt toch?
Ja, die ligbak komt op de plek van de handdoek. Verder hebben ze nog een plateau waar ze op kunnen zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben ze 's nachts ook nog een beetje licht, blijft er licht branden of gaan de lichten uit? :)
Voor zover ik weet is er geen licht 's nachts.
pi_105973243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

O+
Er is nog wel plek voor :Y ik neem tenminste aan dat die ligbak niet groter is dan de kattenbak? Dan zal de handdoek weggehaald worden want dan heeft hij al een lekker plekje :) Voor nog een losse handdoek wordt het lastig qua ruimte.
Ze hebben trouwens ook nog een plankje he waar ze ook nog op kunnen zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 19:23:04 #117
163650 Greys
pi_105973312
Oh ja! Ik zie die plank nu idd nu ik daar beter op let op de foto's!
Die was me niet opgevallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105973317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
De hokken zijn ook dicht aan de zijkanten, dus misschien was het zelfs wel frustrerend(er) als ze pal naast elkaar hadden gezeten, bedenk ik me nu. Of is dat onzin? :@
Want dan kunnen ze elkaar alsnog niet zien, door die dichte zijkanten, toch? Of zou het geruststellender zijn als ze elkaar dan beter konden ruiken? Of ruiken ze elkaar 1 hok verder ook wel?
Ik weet niet hoe het bij katten werkt maar het lijkt mij frustrerend als er naast mij iemand in een hok zit waar ik graag tegenaan wil kruipen maar het kan niet. Maar ja misschien is het ook wel geruststellend...
Kortom: ik heb geen idee :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 december 2011 @ 19:24:34 #119
163650 Greys
pi_105973380
Wel echt heerlijk voor je Oognip dat Samzz daar morgen al weer komt, da's een lichtpuntje dan in deze rotsituatie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105973539
Och hemel... die bekkies van Bliksem en Joe... O+ Ik vind het echt heel sneu voor beide heren. Hopelijk hebben ze snel saampies een nieuw huisje. En wat lief dat beide heren je nog herkennen, Oognip.. Zo jammer dat Rewimo niet heel even kon wachten, zodat ze nou jou toe konden. Gelukkig hebben ze blijkbaar een andere lieve Fok!ker die een oogje in het zeil kan houden! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')