quote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Neuh Oognip is meer het type om andere mensen te pesten helpen met klysma's en meer van dat engs
Nou dan nu maar duimen dat ze snel een huisje krijgen,quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie zijn goed aangekomen in het asiel. Ze zitten in de quarantaine tot ze geholpen zijn.
Nog extra knuffels van mij erbijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Morgen ga ik bellen om te vragen of ik langs mag komen. Ik hoop het en ga ze dan echt even platknuffelen
Hebben ze ook gezegd wanneer ze gecastreerd gaan worden? Kan denk ik best snel al he, ze waren al aardig groot. En dan zijn ze snel klaar voor nieuwe baasjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie zijn goed aangekomen in het asiel. Ze zitten in de quarantaine tot ze geholpen zijn.
Ik heb geen idee maar dat zal zo snel mogelijk worden gedaan (dinsdag of woensdag). Vanmiddag zal ik het wel vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben ze ook gezegd wanneer ze gecastreerd gaan worden? Kan denk ik best snel al he, ze waren al aardig groot. En dan zijn ze snel klaar voor nieuwe baasjes.
Odie een europese korthaar (onbekend dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef sararaats het volgende:
Wat voor ras waren Joe en Odie? Ik lees/kijk in m'n katten encyclopedie
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Joepie ik mag langskomendat wordt janken eeeh aaien
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
Joepie ik mag langskomendat wordt janken eeeh aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |