Dat deed ik verkeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:
Je moet vrouwen niet teveel aandacht geven jeweet.
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je lijkt me juist zo'n teddybeer
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt welquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.
Ahhquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelen
Volgens mij kan ik gerust met een drankje op naast je zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelen
wie vraagt wordt over geslagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt wel
Als ik een knuffel wil ga ik IRL wel iemand knuffelen. Of een boom ofso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt wel
Neujquote:
Whehe, zelf zelden meegemaakt en dit is tijdens of na de seks volgens het onderzoek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2659(...)t-van-knuffelen.html
Ik hou wel van knuffelen hoor. Maar met vreemden alleen na een alcoholische versnapering.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
Kwamen mannen er maar meer voor uit!
Wat zijn dat nou weer voor uitsprakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gerust met een drankje op je zitten
Ik had het niet gelezen, maar wat ik vreselijk vind: Je partner die direct opstaat na de sex om koffie te zetten en op de bank te liggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, zelf zelden meegemaakt en dit is tijdens of na de seks volgens het onderzoek.
Anytimequote:
Ik denk huh maar je verdraait mijn woordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor uitspraken
mag dat niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk huh maar je verdraait mijn woorden
thanksquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*knuffelt tijn*
Ja je vroeg er niet om hè
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk huh maar je verdraait mijn woorden
Ik zou meteen achter de computer gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had het niet gelezen, maar wat ik vreselijk vind: Je partner die direct opstaat na de sex om koffie te zetten en op de bank te liggenGelukkig doet mijn vriend dat niet
Wel eerst een kusje op der neus geven hequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou meteen achter de computer gaan zitten.
Gelijk posten op fok dat je seks gehad hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelijk posten op fok dat je seks gehad hebt.
Nee, dat vind ik stijlloos.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Flash je borsten voor het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
Het topic neemt een homoerotische wending..
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie m er nog voor aan ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat serieus meen?
Been there done thatquote:
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.quote:
ipad of laptop manquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
Doggystyle en dan je telefoon op je vriendin der rug leggen zodat je kan FOK!en
Ja dat dusquote:
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rugquote:
Oh, excuses danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bent?
Je hoeft ook geen verslag te posten hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Och, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rug
Heloef, 17, door het dolle heenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.
Hoezo dat nou weer?quote:
Zo vaak niet in een zin dat het verwarrend isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens tijn, niet knuffelen als je geen kinderen wilt, is niet veilig
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Zo opzichtig doe ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heloef, 17, door het dolle heen
Zegt al genoeg straks
Been there done thatquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flash je borsten voor het te laat is
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens tijn, niet knuffelen als je geen kinderen wilt, is niet veilig
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo opzichtig doe ik het niet hoor.
I have seen that, me likequote:
volgens mij ga jij enorm aandachtshoeren als je ontmaagd bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
Ik ga een subtiele manier zoeken om het te melden, hoe we dat gaan doen bedenk ik dan wel.
ik ben nu een echte manquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgens mij ga jij enorm aandachtshoeren als je ontmaagd bent
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.
onee, begrijp ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.
Dat hij het over gaat hebbenquote:
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.
Sorry voor gisteren cactus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maakt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey fijne avond allemaal, en speciaal een knuffel voor capstan, zal die ook gerust slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Dan hoop ik wel dat het niet bij een keer blijft wat dan heb je nog steeds geen ervaringquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey fijne avond allemaal, en speciaal een knuffel voor capstan, zal die ook gerust slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het mijn slaap niet te laten beïnvloedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dank je. En welterusten alvast!![]()
Dan blijf ik serieus liever eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het niet bij een keer blijft wat dan heb je nog steeds geen ervaring
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oja! Bahquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een man hè... Hij is vast uit op meer.Heaven is a place on earth with you![]()
Spreek hier ook voor mijzelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan blijf ik serieus liever eeuwig maagd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, waarschijnlijk was zijn oude gewoon op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?
Of hij wil je keihard volblaffen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nee, je begrijpt het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.Je moet nu al stoppen met zeggen dat je je afvraagt wanneer het ooit gaat gebeuren en dat je niemand kan vinden, etc etc. Dan valt het als je het daadwerkelijk hebt gedaan niet op dat je zulke dingen niet meer zegt
![]()
![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)orstimplantaten.html
Ben je lekker mee, neem je een borstvergroting krijg je er kanker van en ga je dood.Rustig aan.![]()
Je leest verkeerd. En nee, dat is niet raar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk was zijn oude gewoon op.
Of hij wil je keihard volblaffen.![]()
Vraag het em gewoon ipv op fok posten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?Rustig aan.![]()
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.![]()
![]()
Oh faalquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Je leest verkeerd. En nee, dat is niet raar.My bad
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oh zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het nietJe moet nu al stoppen met zeggen dat je je afvraagt wanneer het ooit gaat gebeuren en dat je niemand kan vinden, etc etc. Dan valt het als je het daadwerkelijk hebt gedaan niet op dat je zulke dingen niet meer zegt
Ach het wordt toch kut de eerste keer (letterlijk en figuurlijk jaja!)
C'est la vie
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag het em gewoon ipv op fok posten.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.![]()
Plastic in je lichaam laten stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)orstimplantaten.html
Ben je lekker mee, neem je een borstvergroting krijg je er kanker van en ga je dood.![]()
Heaven is a place on earth with you![]()
Nee, maar vaker dan die ene keer ....quote:14 SHADES OF GREY
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
Cactus, ook sorry van mij.
(Ik doe alles voor een zoen)![]()
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?
C'est la vie
ik vraag me hetzelfde afquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, dat zei je net ook al. Het is goed jongen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
Je hebt het niet begrepen. Ik heb echt enorm veel spijt.![]()
O ik kreeg zo een ''hij gaat vreemd'' Idee van je post, ik begreep het verkeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.Rustig aan.![]()
Laten we zeggen dat het met tranen eindigde. En een procesverbaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?![]()
Nee, niet raar. Juist leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.
Na een verjaardag 3 nieuwe exact dezelfde luchtjes.
Wel hopen dat hij het lekker zal vinden.![]()
ja, die was sowieso bij een anderquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?![]()
Ja zielig, i know... geen man die het mooi vindt ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Plastic in je lichaam laten stoppen
Rustig aan.![]()
Tjongejongejonge..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Het is goed jongen.
* Strani pakt Cactus vol op haar mond.
Dan maar zo.![]()
Geeft, niet Heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja, die was sowieso bij een ander![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik kreeg zo een ''hij gaat vreemd'' Idee van je post, ik begreep het verkeerd.
sorry myr!![]()
![]()
Aangifte is ingetrokken. Zou toch seponeert worden ivm gebrek aan bewijs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
Laten we zeggen dat het met tranen eindigde. En een procesverbaal.![]()
* Cactus doet bij deze direct weer aangifte voor aanranding!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
Tjongejongejonge..
* Strani pakt Cactus vol op haar mond.
Dan maar zo.![]()
Nou goed voornemen voor nu dus het niet hebben over mijn maagdendom.C'est la vie
Ja, ik vind iemand zijn eigen luchtje geven ook een beetje voorspelbaar, maar wel veilig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, niet raar. Juist leuk.
Na een verjaardag 3 nieuwe exact dezelfde luchtjes.
Wel hopen dat hij het lekker zal vinden.
Maar op dit luchtje werd ik zelf verliefd toen ik het bij een andere man rook, echt heerlijk subtiel maar toch mannelijk.Gewoon proberen dan maar.
![]()
Met die zin faal je gelijk alquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Nou goed voornemen voor nu dus het niet hebben over mijn maagdendom.![]()
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind iemand zijn eigen luchtje geven ook een beetje voorspelbaar, maar wel veilig.
Maar op dit luchtje werd ik zelf verliefd toen ik het bij een andere man rook, echt heerlijk subtiel maar toch mannelijk.Gewoon proberen dan maar.
![]()
Deze keer durf je het vast ook niet door te zetten. En volgens mij wil je dat ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus doet bij deze direct weer aangifte voor aanranding!![]()
![]()
Keiharde neuqsekx hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Nou goed voornemen voor nu dus het niet hebben over mijn maagdendom.![]()
Ik bedoel vanaf nu gek.quote:
C'est la vie
wanneer? of was dat geen aanbod?quote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health![]()
Dat zal vast ooit gebeuren.quote:C'est la vie
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zielig, i know... geen man die het mooi vindt ook.
Heaven is a place on earth with you![]()
Ik ook!quote:En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request potquote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Ja ik heb al geen geld man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request pot
C'est la vie
Lolquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.Wat romantiseer je het toch weer fijn
Rustig aan.![]()
Het moet wel enigszins bijzonder zijn, zo kieskeurig ben ik nog wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga de prostitutie in, twee vliegen in één klapC'est la vie
zit daar liefde in?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga de prostitutie in, twee vliegen in één klapI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Zijn er mensen die willen getuigen? Anders heb ik weer geen zaak tegen Straniquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Strani het volgende:
Deze keer durf je het vast ook niet door te zetten. En volgens mij wil je dat ook niet![]()
![]()
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die willen getuigen? Anders heb ik weer geen zaak tegen Strani![]()
Amenquote:
C'est la vie
Ik kreeg de vraag of ik in een of andere paal wou klimmen daar voor 5 euro... Voor het goede doel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request pot
Ging ik afdwingen![]()
Mocht ik voor 3 euro die paal in
Rustig aan.![]()
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanrandenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!?
![]()
Ik zou nooit getuigen broeder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!![]()
Nou nee, dat doe ik graag alleen. Maar die gratis cocaine heb je binnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanranden?
![]()
Tenzij écht vormeloze theezakjes vind ik het ook niks. Liever héle kleine echte dan wat grotere maar nep. Overigens ben ik ook geen fan van héle grote borsten, al dan niet nepquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffelquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!![]()
![]()
meervoudig investeren.. dure hobbyquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar moet je je liefde instoppen en wat geld aan geven.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanranden?
![]()
![]()
We kunnen ook schikken als je wilt? Achter gesloten deuren?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffel![]()
Ik ben niet zo simpel, ik word gewoon verliefd op het eerste meisje wat normaal met me omgaat zoals jullie weten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ach, mlig wordt altijd helemaal hoteldebotel op die hoeren, dus vast welA: mijn leuter heet geen liefdequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar moet je je liefde instoppen en wat geld aan geven.
B: ik heb geen geld
Daar gaat het al fout.C'est la vie
Als je weer eens zuigt aan mijn amandelstaaf wil ik het wel doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffelC'est la vie
Nee, dat kun je alleen doen met het OM en ik zorg er wel voor dat het een lelijke vent wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
We kunnen ook schikken als je wilt? Achter gesloten deuren?![]()
![]()
Schikken betekent voor mij net zoiets als 'kennen'. Schikt 't nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je alleen doen met het OM en ik zorg er wel voor dat het een lelijke vent wordt.![]()
ik speel wel met de linkerquote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Strani het volgende:
Schikken betekent voor mij net zoiets als 'kennen'. Schikt 't nu?![]()
Waar is de doktersverklaring?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.![]()
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.![]()
Cocaine van strani, wat is daarop uw antwoord cactus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gratis cocaine voor u, edelachtbare.Rustig aan.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.![]()
![]()
ging het over verkrachting? bah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet van groepsverkrachtingen gvd
dat freudiaans mis-lezen gaat te vaak foutI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Drugs zijn slechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Cocaine van strani, wat is daarop uw antwoord cactus?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
![]()
Aanranding. Daar gaan we al, valsheid in geschrifte van Cactus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ging het over verkrachting? bah.
dat freudiaans mis-lezen gaat te vaak fout![]()
Ik heb op je gestemd. Echt waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Zeg, wat denken jullie? Kan ik die slechtste hosselaar-verkiezing winnen?
Moet ik die willen winnen?![]()
![]()
Is niet nodig voor een aanrandingquote:Goed verhaal en getuigen heb je nodig en dan proberen de rechter te overtuigen en zorgen dat jij geen alibi hebt
![]()
![]()
Op FOK! ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Moet ik die willen winnen?
Dat is de lastigste verkiezing die er is...![]()
Ik ben onervaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Nouja, mijn oordeel is gedwongen een verzoenings-behandeling bij de psycholoog tussen beide. Hiermee beëindig ik deze zaak.Rustig aan.![]()
Net zei je nog verkrachting, nu is het weer aanranding. Hier gaat de rechtbank ook niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is niet nodig voor een aanrandingGoed verhaal en getuigen heb je nodig en dan proberen de rechter te overtuigen en zorgen dat jij geen alibi hebt
![]()
heb jij er ook zoveel last van dat teveel van de monetaire eenheden in dit land zich buiten jouw geldbuidel bevinden? goh.. ik dacht dat ik daar alleen aan leedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn portemonnee geeft je gelijk, gelukkig matst Strani me altijd.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben onervaren.
Waarmee niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkenquote:C'est la vie
Dank u wel edelachtbare. Ook voor het niet mij veroordelen tot de proceskosten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja, mijn oordeel is gedwongen een verzoenings-behandeling bij de psycholoog tussen beide. Hiermee beëindig ik deze zaak.![]()
Slet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar werken maakt je ook nog niet ervaren he?C'est la vie
Wel eens een kijkje in KPD genomen?quote:![]()
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die al 50 jaar werken, de hebben pas echt ervaring![]()
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
Net zei je nog verkrachting, nu is het weer aanranding. Hier gaat de rechtbank ook niet blij mee zijn.![]()
![]()
Haha, ik hoor in DM wel van wie dat afkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden![]()
WTFquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden
die doen vast iets fout.. mensen die vruugah 40 jaar gewerkt hadden mochten gewoon met pensioenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die al 50 jaar werken, de hebben pas echt ervaringI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Ruilen, lintje voor lijntje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.![]()
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heeft dat nu weer te maken met dat ik een slet ben?![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder![]()
![]()
Dan is de hele wereld onervaren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die al 50 jaar werken, de hebben pas echt ervaring
C'est la vie
slet kan zelfs een heel posi koosnaampje zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Je had me sowieso niet gevraagd om te getuigen, dit leverde me nog voordeel op ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder![]()
![]()
Zo. Zorgtoeslag was binnen. Zorgtoeslag weer uitgegeven aan het luchtje. Nu ben ik nerveus en ik hoop ik dat hij het wel lekker gaat vinden.![]()
![]()
Oh, dat ga ik ook even checken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Zo. Zorgtoeslag was binnen. Zorgtoeslag weer uitgegeven aan het luchtje. Nu ben ik nerveus en ik hoop ik dat hij het wel lekker gaat vinden.![]()
Dat is dan wel zorg in de meeste ruime zin van het woord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Eerst die prijs binnen slepen, en daarna laten zien dat je hem eigenlijk heul niet verdiendequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Moet ik die willen winnen?![]()
Welke is het geworden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Zo. Zorgtoeslag was binnen. Zorgtoeslag weer uitgegeven aan het luchtje. Nu ben ik nerveus en ik hoop ik dat hij het wel lekker gaat vinden.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Je moet goed voor je vrienden zorgen toch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan wel zorg in de meeste ruime zin van het woord.![]()
![]()
Wat IS het eigenlijk voor een luchtje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Van de paar duizend vrouwelijke FOK!kers krijgt hij vast wel sympathy-seks van een paar van hen. Prima taktiek dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eerst die prijs binnen slepen, en daarna laten zien dat je hem eigenlijk heul niet verdiende![]()
Ik wil die jankbal award echt winnen.
C'est la vie
Hugo Boss - Just different.quote:
En dan de 100ml en een aftershave en douchegel. Eigenlijk houd ik niet van die setjes, maar de 40ml los was maar 10 euro goedkoper.Dus dan kan ik net zo goed de 100 nemen met die dingen.
![]()
Bedankt voor je stem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd ouwe
Omdat je het zo graag wilt
Brolove, kudo's en vrolijke Kerstdagen voor jou.C'est la vie
Ik moest nog wat laten afbakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Er stromen meer aanbiedingen binnen per DM. Het lijkt wel kerstmisC'est la vie
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hugo Boss - Just different.
En dan de 100ml en een aftershave en douchegel. Eigenlijk houd ik niet van die setjes, maar de 40ml los was maar 10 euro goedkoper.Dus dan kan ik net zo goed de 100 nemen met die dingen.
Sowieso ben ik een n00b wat betreft luchtjes, ik vertrouw op de smaak van m'n beste vriendin. Zij heeft Sun van Jill Sander (ofzoiets) voor me uitgekozen, en ik vind 'm tof ook nog
Ik ben ook een beetje op zoek voor komend jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef kutkloon7 het volgende:
eens kijken of ik deze vakantie misschien op kamers kan![]()
![]()
al wat gevonden? ik zag op ssh wel wat staan op de burgemeester reigerstraat en a'damsestraatweg. Dat is wel allemaal hospiteren, en als dat niet lukt ga ik misschien gewoon voor zo'n woning bij de uithof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje op zoek voor komend jaar![]()
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Sowieso ben ik een n00b wat betreft luchtjes, ik vertrouw op de smaak van m'n beste vriendin. Zij heeft Sun van Jill Sander (ofzoiets) voor me uitgekozen, en ik vind 'm tof ook nog![]()
![]()
Nou, ik weet niet? Hoezo wordt je daar droevig van danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet??
![]()
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.![]()
Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
al wat gevonden? ik zag op ssh wel wat staan op de burgemeester reigerstraat en a'damsestraatweg. Dat is wel allemaal hospiteren, en als dat niet lukt ga ik misschien gewoon voor zo'n woning bij de uithof.![]()
The game gelezen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.![]()
![]()
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Maar dat gaan we maar niet doenwant zaken zijn zaken enzo
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Waarom dat dan? Ik geef dat echt niet zomaar aan iedereen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?Maar misschien is dat omdat het voor mij ook gewoon een duur cadeau is.
![]()
I'm jelly!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
![]()
Ik weet niet, je kan het altijd proberen. Maar bij die woningen op de uithof hoef je vaak niet eens te hospiteren, dus das wel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.![]()
http://www.youtube.com/ve(...)layer_embedded#at=25
Ik weet niet of ik het kunst vind of porno. Of allebei... HmmmRustig aan.![]()
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet? Hoezo wordt je daar droevig van dan?
![]()
![]()
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken![]()
![]()
Daar gaan onze kansenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doelquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel![]()
Ik was er ook nooit zo van, maar nu heb ik dus iets wat me wel aanspreekt. En ik moet zeggen dat ik er ook zelfverzekerder van word, omdat ik weet dat anderen het ook ruiken. En lekker ruiken is gewoon een dingetjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken
Goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel
Ik wil wel graag m'n eigen voornaam als naam van het huis dan want m'n nickname zou raar staan.![]()
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof van niethebben die mijn idee gejat?
![]()
Oeh goed plan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmMisschien ook wel lekker met vanilleijs of vla zoals bij apfelstrudel
C'est la vie
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijk![]()
Muchas gracias.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22![]()
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.
C'est la vie
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenquote:wees maar lekker jelly
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
met wordfeud?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Heh, kun je een tussenstand zien dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.![]()
Ik heb dat boek van hem gehad voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22
Rustig aan.![]()
ik doe ook altijd alleen deo hoor, maar moeilijk is het niet om nog een geurtje op te doen. Doe ik soms wel als ik uitga trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.![]()
wat. ik raak hem toch niet aanquote:
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenwees maar lekker jelly
![]()
Ik ga het huis niet uit zonder parfum op te hebben.
Liefst gebruik ik de parfum olie van mijn moeder, komt uit Parijs. Ruikt enorm lekker en blijft veel langer ruiken.![]()
![]()
Dat is ook een verdomde aandachtshoer en jankbal jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.
Ik zou er niets trots op zijn veel erger te zijn dan zij.![]()
Nooooooo, waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.![]()
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
Goed idee!
Ik wil wel graag m'n eigen voornaam als naam van het huis dan want m'n nickname zou raar staan.![]()
![]()
C'est la vie
Hij had geen ring om, hij vroeg of ik nog bleef voor een drankje, maar dat deed ik niet. Want ik deed daar wel als een baws enzo he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?
Ik wil wel een beetje erkenning hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurd![]()
Nog niet. Wacht maar tot de zaken klaar zijnquote:
Ik heb niet eens luchtjes.
C'est la vie
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Strani het volgende:
Trouwens Moon, ik wilde een Ferrari, niet zo'n Chinese Ferari.![]()
Hop, personal shopping coach mee en gaan met die banaanquote:
Nee, vast niet moeilijk, maar ik schijn er erg gevoelig voor te zijn. Ik ga soms al bijna van mijn graat als anderen een duidelijk aanwezig luchtje op hebben. Als ik het dan ook nog zelf ga doen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik doe ook altijd alleen deo hoor, maar moeilijk is het niet om nog een geurtje op te doen. Doe ik soms wel als ik uitga trouwens.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog niet. Wacht maar tot de zaken klaar zijn
iedereen heeft luchtjes.. en soms moet je dat goed verstoppen met luchtjes uit flesjesquote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Nee, maar even spytoolen op "jankbal" en dan krijg je de lijstje van mensen te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, kun je een tussenstand zien dan?C'est la vie
Hey leuk man Het VersierhuisJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Heloef kan ik ook gewoon alleen op jouw amandelstaafje stemmen of moet ik die hele waslijst dan ook doen, het is echt teveelJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Hoe harder vrouwen 'nee' roepen...quote:
Ja, prachtig plan, im inquote:
Dan had ik hem vandaag wel aangeraaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe harder vrouwen 'nee' roepen...
Ja je kan ook alleen op mijn stemmen, dus nummer 83 alleen invullen en klikken op versturen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:
Heloef kan ik ook gewoon alleen op jouw amandelstaafje stemmen of moet ik die hele waslijst dan ook doen, het is echt teveelC'est la vie
Okequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je kan ook alleen op mijn stemmen, dus nummer 83 alleen invullen en klikken op versturen.
*rentJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
* Strani accepteert zijn jaloezie-straf als een man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan had ik hem vandaag wel aangeraakt![]()
Stem dan ook allemaal op mij bij nummer 58, ja?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:
Heloef kan ik ook gewoon alleen op jouw amandelstaafje stemmen of moet ik die hele waslijst dan ook doen, het is echt teveel![]()
![]()
Nee want jij hebt stijl. Niet op de eerste date enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan had ik hem vandaag wel aangeraakt
Ik heb net uitgelegd waaromquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.![]()
![]()
Hij wilde jequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Hij had geen ring om, hij vroeg of ik nog bleef voor een drankje, maar dat deed ik niet. Want ik deed daar wel als een baws enzo he.Goed wanneer zijn die zaken afgehandeld zodat hij werk van je mag maken?
![]()
Wat nou?quote:Personal Shopping Coach? Nah ik luister niet graag naar vrouwen als het op dat soort dingen aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hop, personal shopping coach mee en gaan met die banaan
Ik zoek er zelf wel een keer een uit.Ik gebruik daar deo voor, voor de rest gebruik ik niks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
iedereen heeft luchtjes.. en soms moet je dat goed verstoppen met luchtjes uit flesjesC'est la vie
Goede vraag, geen zin om te kopen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.
C'est la vie
Ik heb 2 luchtjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.Rustig aan.![]()
en wie lekker wil lijden moet ruiken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet aanstellen. Wie lekker wilt ruiken moet lijden.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Ik heb er een paar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie geen luchtje? Ik vind dat best belangrijk bij een man hoor.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Gast! Advies uit het kamp van de vijand is áltijd goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou?
[..]
Personal Shopping Coach? Nah ik luister niet graag naar vrouwen als het op dat soort dingen aankomt.
Ik zoek er zelf wel een keer een uit.
[..]
Ik gebruik daar deo voor, voor de rest gebruik ik niks.
Iedere wasbeer heeft een staart, maar niet iedere staart heeft een wasbeer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie lekker wil lijden moet ruiken?C'est la vie
In mijn geval wel waar, dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie lekker wil lijden moet ruiken?![]()
![]()
nee14 SHADES OF GREY
Ik heb een reukvermogen, dus ik kan het zelf wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gast! Advies uit het kamp van de vijand is áltijd goedC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: