Dat deed ik verkeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:
Je moet vrouwen niet teveel aandacht geven jeweet.
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je lijkt me juist zo'n teddybeer
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt welquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.
Ahhquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelen
Volgens mij kan ik gerust met een drankje op naast je zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook, maar dat wil niet zeggen dat dus iedereen maar met me wil knuffelen
wie vraagt wordt over geslagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt wel
Als ik een knuffel wil ga ik IRL wel iemand knuffelen. Of een boom ofso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het forum zijn het ook altijd de mannen die een knuffel vragen lijkt wel
Neujquote:
Whehe, zelf zelden meegemaakt en dit is tijdens of na de seks volgens het onderzoek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2659(...)t-van-knuffelen.html
Ik hou wel van knuffelen hoor. Maar met vreemden alleen na een alcoholische versnapering.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
Kwamen mannen er maar meer voor uit!
Wat zijn dat nou weer voor uitsprakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gerust met een drankje op je zitten
Ik had het niet gelezen, maar wat ik vreselijk vind: Je partner die direct opstaat na de sex om koffie te zetten en op de bank te liggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, zelf zelden meegemaakt en dit is tijdens of na de seks volgens het onderzoek.
Anytimequote:
Ik denk huh maar je verdraait mijn woordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor uitspraken
mag dat niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk huh maar je verdraait mijn woorden
thanksquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*knuffelt tijn*
Ja je vroeg er niet om hè
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk huh maar je verdraait mijn woorden
Ik zou meteen achter de computer gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had het niet gelezen, maar wat ik vreselijk vind: Je partner die direct opstaat na de sex om koffie te zetten en op de bank te liggenGelukkig doet mijn vriend dat niet
Wel eerst een kusje op der neus geven hequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou meteen achter de computer gaan zitten.
Gelijk posten op fok dat je seks gehad hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelijk posten op fok dat je seks gehad hebt.
Nee, dat vind ik stijlloos.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Flash je borsten voor het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
Het topic neemt een homoerotische wending..
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie m er nog voor aan ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat serieus meen?
Been there done thatquote:
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.quote:
ipad of laptop manquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
Doggystyle en dan je telefoon op je vriendin der rug leggen zodat je kan FOK!en
Ja dat dusquote:
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rugquote:
Oh, excuses danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bent?
Je hoeft ook geen verslag te posten hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Och, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rug
Heloef, 17, door het dolle heenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.
Hoezo dat nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |