Jij zegt het ik dacht hetquote:
Dat is dus niet waar... Zoek maar naar bronnen op internet.. Ik heb meervoudig onderzoekjes gelezen die het tegendeel beweren in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uuhm.. Ik ken juist weinig mannen die zo veel van knuffelen houden hoorOver het algemeen zijn vrouwen ook knuffeliger als mannen.
Datquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
Bij vrouwen voel je hun borstjes als je met ze knuffelt
mag ik voorbeelden? dan kan ik gaan zwijmelen op je verhaal of voorbeelden enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef Sinji het volgende:
Een instabiele intelligente vrouw is een regelrechte hel [ afbeelding ]
De praktijk geeft bij mij andere beelden danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar... Zoek maar naar bronnen op internet.. Ik heb meervoudig onderzoekjes gelezen die het tegendeel beweren in ieder geval.
Dit is een perfecte voorbeeld van projectie. Dit is gemiddeld gezien niet waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen zijn gevoeliger voor knuffels dan vrouwen, mannen hebben er ook meer behoefte aan
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn
Je lijkt me juist zo'n teddybeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Projectie! Dat woord zocht ik eerder. denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is een perfecte voorbeeld van projectie. Dit is gemiddeld gezien niet waar
Dat zeg ik, dat lief dat lukt wel. Nu nog woest aantrekkelijkquote:
No props hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, sorry man. Bedoelde het niet lullig. Gunnen doe ik het je sowieso. Dat krampachtig vragen naar knuffels vinden vrouwen heel aandoenlijk, maar niet aantrekkelijk.
Net zoals een verdwaalde puppy
dan maar niet slim, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
Voor je (toekomstige) partner:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Bij mannen hun pistoolquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
Heerlijk, dichter bij tieten kom ik meestal niet, ja die van mezelf maar goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
hehe, goed verwoord wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, sorry man. Bedoelde het niet lullig. Gunnen doe ik het je sowieso. Dat krampachtig vragen naar knuffels vinden vrouwen heel aandoenlijk, maar niet aantrekkelijk.
Net zoals een verdwaalde puppy
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2659(...)t-van-knuffelen.html
Like a boss.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen uit mijzelf knuffelaar met onbekenden. En dan bied je van te voren een knuffel aan, aan bijv. tijn en capstan, en als je ze dan gemeet hebt, lopen ze zo weg naar hun treinTsja
irl kan ik me nog indenken, maar via internet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan me zelf onzeker gaan voelen als ik me op internet genegeerd voel. Ik probeer het niet te veel te laten merken, maar soms...
Hoe moest ik dat nu wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen uit mijzelf knuffelaar met onbekenden. En dan bied je van te voren een knuffel aan, aan bijv. tijn en capstan, en als je ze dan gemeet hebt, lopen ze zo weg naar hun treinTsja
Wie weet hebben mannen het er moeilijker mee om er vooruit te komen want dan worden ze gezien als verdwaalde puppy en dat is niet stoer...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |