Niet alleen je kinderen mogen daar niet aan komen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb totaal niks tegen kinderen, maar ze moeten niet aan mijn gitaren of pc's komen.
Gelukkig wel anders was de mensheid al lang uitgestorvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat mensen die er niet op terug komen hoor.
Vriend van mij dacht ook zo. En nu wil hij geen kinderen meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah, zolang ik een huis heb. Wat gereist heb en gespaard. Wil ik best aan kinderen beginnen.
Jij ook niet neequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet alleen je kinderen mogen daar niet aan komen..
Tis wel heel anders met een vrouw knuffelen inderdaad...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar hij wil geen mannenknuffel?
Klopt. Toekomstige beroepquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beroep ook echt? Je studeert toch nog?
quote:
Nou, je lacht er om, maar eigenlijk wel. Ik mis vooral af en toe een arm om me heen, de warmte van een ander. Niet alleen, maar wel vooralquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
Ze hebben het echt nodig he, die knuffels
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel heel anders met een vrouw knuffelen inderdaad...
Mijn PC staan iets belangrijkere dingen opquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mijn ouders mogen niet aan mijn PC komen, voor de rest boeit het me echt niet
Mannen zijn gevoeliger voor knuffels dan vrouwen, mannen hebben er ook meer behoefte aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
Ze hebben het echt nodig he, die knuffels
Aaahhhhh wat liefquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, je lacht er om, maar eigenlijk wel. Ik mis vooral af en toe een arm om me heen, de warmte van een ander. Niet alleen, maar wel vooral
Gek, ik knuffel liever met mannenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel heel anders met een vrouw knuffelen inderdaad...
Ik kan me zelf onzeker gaan voelen als ik me op internet genegeerd voel. Ik probeer het niet te veel te laten merken, maar soms...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, je lacht er om, maar eigenlijk wel. Ik mis vooral af en toe een arm om me heen, de warmte van een ander. Niet alleen, maar wel vooral
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nooit als ik erom vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Uuhm.. Ik ken juist weinig mannen die zo veel van knuffelen houden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen zijn gevoeliger voor knuffels dan vrouwen, mannen hebben er ook meer behoefte aan
Vrouwen zijn zachter en knuffelen je iets lager om je lichaam heen en drukken je meer tegen ze aan.. Daarnaast is de lading tussen 2 mannen altijd hey fijn je te zien ipv ''ik mag je echt!''quote:
*knuffel dan*quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nooit als ik erom vraag
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben trouwens een echte knuffelaar, zeker met een drankje op. Dan knuffel ik iedereen
Ik met vrouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gek, ik knuffel liever met mannen
Ahh, sorry man. Bedoelde het niet lullig. Gunnen doe ik het je sowieso. Dat krampachtig vragen naar knuffels vinden vrouwen heel aandoenlijk, maar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Dit weiger ik te gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen zijn gevoeliger voor knuffels dan vrouwen, mannen hebben er ook meer behoefte aan
Ik knuffel mijn bro's niet hoor. Wij doen een brofist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zachter en knuffelen je iets lager om je lichaam heen en drukken je meer tegen ze aan.. Daarnaast is de lading tussen 2 mannen altijd hey fijn je te zien ipv ''ik mag je echt!''
*geeft drank*quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben trouwens een echte knuffelaar, zeker met een drankje op. Dan knuffel ik iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |