Jij snapt hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Opleidingsniveau vind ik geen goeie graadmeter voor intelligentie.
Nee. Ik ben vooral vervelend koppig en eigenwijs. Ik heb iemand nodig die me als het nodig is de grond in kan beargumenteren of me eens goed de waarheid kan zeggen. Een lieve maar onzekere meid trekt dat niet of te laat, iemand die niet met voldoende goede argumenten komt daar wals ik overheen of trek ik me niks van aan. En inderdaad, dat zegt meer over mij dan over die anderquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij zo pittig dat je veel tegengas nodig hebt?
Of niet hoeveel relaties gaan kapot nadat er kinderen zijn. Omdat de man/vrouw het toch niet wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
maar cassandra. Mannen zijn in het begin altijd tegen kinderen. Maar na verloop van tijd draaien ook hun wel bij hoor.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan heel slim zijn en heel diep op materie ingaan maar ook lekker nuchter zijn.
Tjah je moet je er niet in haasten uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of niet hoeveel relaties gaan kapot nadat er kinderen zijn. Omdat de man/vrouw het toch niet wil
Door dit gedrag ben je ook best supplicating.. en daar knappen de meeste vrouwen heel erg op af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me af en toe uit het niets dus heel kut en dan voel ik me super snel aangevallen.
Gelukkig niet neequote:
Dan nog is het geen garantiequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah je moet je er niet in haasten uiteraard
Daar ga je nog wel op terug komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil eerst wel ff werken, en wat sparen reizen enzo. Voor ik aan een kind begin. Maar ik wil eind 20 toch wel een kind 26-30 ergens ofso.
*knuffel*quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah, dames, en ik dan? Ben ik ineens niet meer knuffelwaardig ofzo
Ik zoek het wel op op google, maar hey, als je je ergens bewust van ben kan je er bewuster mee omgaan... En ik denk dat het samenhangt met een vorm van depressie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Door dit gedrag ben je ook best supplicating.. en daar knappen de meeste vrouwen heel erg op af.
Sorry ik weet het nederlandse woord even niet.
Ach zolang mijn kinderen vroeg leren dat ze van mijn computer af moeten blijven vind ik het best.quote:
Haha oja. Maar das mn beroep nu eenmaal hequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja en kennis over de menselijke anatomie, maar dat heb je al gehoord
Als je het nou gewoon aan de manne vraagtquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah, dames, en ik dan? Ben ik ineens niet meer knuffelwaardig ofzo
Zat mensen die er niet op terug komen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ga je nog wel op terug komen
Muah, zolang ik een huis heb. Wat gereist heb en gespaard. Wil ik best aan kinderen beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ga je nog wel op terug komen
Nouja ik herken het wel hoor, wil ook nog wel eens dingen op mijzelf betrekken, als ze negatief zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zoek het wel op op google, maar hey, als je je ergens bewust van ben kan je er bewuster mee omgaan... En ik denk dat het samenhangt met een vorm van depressie.
maar hij wil geen mannenknuffel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon aan de manne vraagt
Beroep ook echt? Je studeert toch nog?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha oja. Maar das mn beroep nu eenmaal he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |