Goede vraag broederquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel woest aantrekkelijk?
Geen flauwekul, serieuze vraag
Een beetje lef en nonchalance in een man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ik dacht, ik neem het eens voor jullie op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zit midden in de doelgroep en ik zit écht niet te janken
Daar zou ik achter mijn scherm toch bar weinig aan hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt ze niet iemand anders geil te krijgen.
Meh..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje lef en nonchalance in een man.
Webcams zijn een geweldige uitvinding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik achter mijn scherm toch bar weinig aan hebben
dat geeft rare vlekkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik achter mijn scherm toch bar weinig aan hebben
Geen idee, dat is gewoon een gevoel dat je krijgt denk ik. Combinatie van uiterlijk, innerlijk, hersens, ambitiequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg aantrekkelijk als een man ook wel eens dingen doet die niet alleen maar schattig en lief zijn maar laten zien dat hij lef en persoonlijkheid heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh..
En dat durf ik best te zeggen.
innerlijk: vlees en bloed, hersenen: grijs, ambitie: jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is gewoon een gevoel dat je krijgt denk ik. Combinatie van uiterlijk, innerlijk, hersens, ambitie
Maar wat we onder lef en persoonlijkheid moeten verstaan, dat zal voor iedereen weer anders zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg aantrekkelijk als een man ook wel eens dingen doet die niet alleen maar schattig en lief zijn maar laten zien dat hij lef en persoonlijkheid heeft.
je piem0l hihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
innerlijk: vlees en bloed, hersenen: grijs, ambitie: ja
welk stukje mist er nog?
Het stukje waarin jij weer naar t singles topic vertrekt, je zorgt voor ruisquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
innerlijk: vlees en bloed, hersenen: grijs, ambitie: ja
welk stukje mist er nog?
Dat is ook veel te verschillend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen kunnen sowieso niet accuraat benoemen wat het maakt dat een man woest aantrekkelijk gevonden wordt.
Ik kan ook niet benoemen wat een vrouw aantrekkelijk voor mij maakt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen kunnen sowieso niet accuraat benoemen wat het maakt dat een man woest aantrekkelijk gevonden wordt.
Het wisselt ook heel erg. Vast anders voor mannenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
Zoals tussen kerst en O&N met een vrachtwagen naar Madrid op en neer joekelen, zonder enig idee van hoe een sneeuwketting werkt? En dat dan zeg maar de sneeuw ongeveer 2 meter hoog ligt in de Pyreneeën?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg aantrekkelijk als een man ook wel eens dingen doet die niet alleen maar schattig en lief zijn maar laten zien dat hij lef en persoonlijkheid heeft.
Mannen kunnen dat wel een stuk makkelijker. Oppervlakkige wezens dat wij zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan ook niet benoemen wat een vrouw aantrekkelijk voor mij maakt...
mwa.. als je een stukje provocatie al ruis noemt dan is het lastig een gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het stukje waarin jij weer naar t singles topic vertrekt, je zorgt voor ruis
En toch vond jij ze allemaal leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het wisselt ook heel erg. Vast anders voor mannendie letten op andere dingen.
Maar mijn exen waren héél verschillend
Oooh mag ik eens mee? Geen getroll, serieuze vraag. Ik vind vrachtwagens engquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals tussen kerst en O&N met een vrachtwagen naar Madrid op en neer joekelen, zonder enig idee van hoe een sneeuwketting werkt? En dat dan zeg maar de sneeuw ongeveer 2 meter hoog ligt in de Pyreneeën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |