Ik ben wel slimquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zat inderdaad een keer een knappe tussen.
Knappe en slimme mannen! Me wants!
In de zin dat ik zoiets had van, wat doet die in het programma?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gaarne
Daarom juist...ik vond het zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Die ook heeft gewonnen? Of bedoelen we een anderequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lief doen lukt, al zeg ik het zelf. Nou nog leuk gevonden wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb vaak dat als een man (die ik leuk vind) heel lief doet, dat ik daar geil van kan worden.
Of misschien is dat sechts dat ik dan gewoon veel zin heb om met hem te sexen
die bestaan niet.. evenmin als vrouwen die en knap en slim zijn.. de mens heeft niet genoeg fut voor beidequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag pas lief doen als je geil gevonden wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
Geil of lief? Is het ook mogelijk om het allebei te zijn? Overigens niet allebei doorlopend, hoor
Goedenavond, trouwens
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom juist...ik vond het zo bijzonder.Dan is het toch niet raak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, 't zal wel mijn reserveduitsheid zijn ofzo
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Of je nou leuk gevonden wordt of niet, lief doen kan nooit kwaad. Misschien wordt ze er zelfs wel geil van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat lief doen lukt, al zeg ik het zelf. Nou nog leuk gevonden worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of je nou leuk gevonden wordt of niet, lief doen kan nooit kwaad. Misschien wordt ze er zelfs wel geil van.
Dan heb ik een probleemquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag pas lief doen als je geil gevonden wordt
Welke van de 2 heb jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef clevy het volgende:
[..]
die bestaan niet.. evenmin als vrouwen die en knap en slim zijn.. de mens heeft niet genoeg fut voor beide
Denk het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of je nou leuk gevonden wordt of niet, lief doen kan nooit kwaad. Misschien wordt ze er zelfs wel geil van.
Hoe was de hedendaagse kreet ook weer? Brofist ofzo?quote:
Ook de originele doelgroep is wel eens geil, hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
Al dat gepraat over wanneer men geil wordt terwijl de originele doelgroep van deze reeks huilend naar het scherm zit te staren. Da's toch zielig?
Staar je al huilend naar je scherm?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook de originele doelgroep is wel eens geil, hoor
Ja, maar het lukt ze niet iemand anders geil te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook de originele doelgroep is wel eens geil, hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staar je al huilend naar je scherm?
Wat vind je dan wel woest aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief vind ik wel aantrekkelijk, maar niet woest aantrekkelijk.
Wat vind je dan wel woest aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief vind ik wel aantrekkelijk, maar niet woest aantrekkelijk.
Zo goed volgde ik het niet, ik weet alleen nog dat ik verbaasd was dat hij meedeed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die ook heeft gewonnen? Of bedoelen we een andere
Ik zit midden in de doelgroep en ik zit écht niet te jankenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
Al dat gepraat over wanneer men geil wordt terwijl de originele doelgroep van deze reeks huilend naar het scherm zit te staren. Da's toch zielig?
Nee, hoor. Ik lach nog. Jammer hè?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staar je al huilend naar je scherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |