Dumpenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
En wat als diegene onaantrekkelijk wordt?
Maar wat is intelligent. Mijn vriend heeft hbo, ik ga nog hbo doen. Maar hij weet veel meer, is breder geinteresseerder dan ik in dingen, soms voel ik me heel erg dom. Ook niet fijn, als ik iets lees en het niet begrijp ofzo en vraag, zegt ie, zoek maar op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een stabiel en lekker maar mokerdom meisje gaat het écht niet worden voor mij. Ik heb tegengas nodig, van een dom iemand nog nooit gehad. Wil niet zeggen dat het meteen een WO-klantje moet zijn overigens, dat is dan ook weer het andere uiterste
dat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je had me gisteren moeten zien posten.
Hoiquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar wat is intelligent. Mijn vriend heeft hbo, ik ga nog hbo doen. Maar hij weet veel meer, is breder geinteresseerder dan ik in dingen, soms voel ik me heel erg dom. Ook niet fijn, als ik iets lees en het niet begrijp ofzo en vraag, zegt ie, zoek maar op.
Dus als ik weer op de markt ben: Ietsjes minder intelligent en betweterig, vrij stabiel, ambitieus, en spontaan
Verschrikkelijk zo'n vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar wat is intelligent. Mijn vriend heeft hbo, ik ga nog hbo doen. Maar hij weet veel meer, is breder geinteresseerder dan ik in dingen, soms voel ik me heel erg dom. Ook niet fijn, als ik iets lees en het niet begrijp ofzo en vraag, zegt ie, zoek maar op.
Dus als ik weer op de markt ben: Ietsjes minder intelligent en betweterig, vrij stabiel, ambitieus, en spontaan
Uiteraard, maar evengoed vind ik een mentale klik (en dat hangt voor mij dus onder andere af van de mate van tegengas en de manier waarop) belangrijker dan iemands uiterlijk. Ook dat is niet permanent, daar hebben we tegenwoordig dokters voor als het écht moet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet intelligent betekent niet gelijk mokerdom (hoop ik)
Ik voel me af en toe uit het niets dus heel kut en dan voel ik me super snel aangevallen.quote:
Het is dat je me verder al te goed kent, maar betweterig ben ik dus ook niet, hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben jij zo pittig dat je veel tegengas nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar evengoed vind ik een mentale klik (en dat hangt voor mij dus onder andere af van de mate van tegengas en de manier waarop) belangrijker dan iemands uiterlijk. Ook dat is niet permanent, daar hebben we tegenwoordig dokters voor als het écht moet.
Knuffel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me af en toe uit het niets dus heel kut en dan voel ik me super snel aangevallen.
Maar jij bent ook wat meer veelzijdiger in je antwoorden, ik vind jou wel intelligent trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zo'n vriend.
Opleidingsniveau vind ik geen goeie graadmeter voor intelligentie.
*knuffel*quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me af en toe uit het niets dus heel kut en dan voel ik me super snel aangevallen.
Hij is verder heel lief hoor en steeds behulpzamer hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zo'n vriend.
Opleidingsniveau vind ik geen goeie graadmeter voor intelligentie.
Oh nvmquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry. Kleine aanvulling: Moet in de toekomst kinderen willen
Dankjequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wat meer veelzijdiger in je antwoorden, ik vind jou wel intelligent trouwens
Mag ik dan nog wel hoi zeggen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry. Kleine aanvulling: Moet in de toekomst kinderen willen
Ik zie tijn niet bijdraaienquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
maar cassandra. Mannen zijn in het begin altijd tegen kinderen. Maar na verloop van tijd draaien ook hun wel bij hoor.
Je kan heel slim zijn en heel diep op materie ingaan maar ook lekker nuchter zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dankje
Wat bedoel je met meer veelzijdig in mn antwoorden?
Jij hebt al een knuffel gekregen voor mn kerstmutsje!quote:
Okequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is verder heel lief hoor en steeds behulpzamer haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |