Stabiel en intelligent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
Voor je (toekomstige) partner:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben zeker oppervlakkig dat ik good looking zo belangrijk vind?
Nee! Ik ga voor intelligent en good looking.quote:
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef clevy het volgende:
[..]
doe m'n best er wat van te maken. maar minder positief mbt gezondheid en moraal.
en u vriendelijke dame?
Nee je bent slim... Qua stabiliteit kan iemand zich nog ontwikkelen al het andere is genetisch bepaaldquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Is ook belangrijk, maar de andere twee dingen zijn permanent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Stabiel kun je worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook belangrijk, maar de andere twee dingen zijn permanent.
Precies. Ik ben zelf ook niet altijd even emotioneel stabiel maar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee je bent slim... Qua stabiliteit kan iemand zich nog ontwikkelen al het andere is genetisch bepaald
Een stabiel en lekker maar mokerdom meisje gaat het écht niet worden voor mij. Ik heb tegengas nodig, van een dom iemand nog nooit gehad. Wil niet zeggen dat het meteen een WO-klantje moet zijn overigens, dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Good looking en stabiel
Een instabiele intelligente vrouw is een fokking hel![]()
Ja tuurlijk, die andere 2 ook. Gaat erom wat jij intelligent/goodlooking/stabiel vindt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Good looking is sowieso relatief.
In jouw ogen dus good looking. Je moet diegene dus niet aantrekkelijk vinden mocht je kiezen voor de andere tweequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Good looking is sowieso relatief.
Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook te zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een stabiel en lekker maar mokerdom meisje gaat het écht niet worden voor mij. Ik heb tegengas nodig, van een dom iemand nog nooit gehad. Wil niet zeggen dat het meteen een WO-klantje moet zijn overigens, dat is dan ook weer het andere uiterste
met genoeg medicatie?quote:
Niet intelligent betekent niet gelijk mokerdom (hoop ik)quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een stabiel en lekker maar mokerdom meisje gaat het écht niet worden voor mij. Ik heb tegengas nodig, van een dom iemand nog nooit gehad. Wil niet zeggen dat het meteen een WO-klantje moet zijn overigens, dat is dan ook weer het andere uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |