In elk geval geen conformistisch gedrag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar wat we onder lef en persoonlijkheid moeten verstaan, dat zal voor iedereen weer anders zijn.
Dat weet ik, maar ik probeerde nonchalant te zijn en lef te tonen met die postquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg aantrekkelijk als een man ook wel eens dingen doet die niet alleen maar schattig en lief zijn maar laten zien dat hij lef en persoonlijkheid heeft.
Kolven helptquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn borst doet pijn.Het is niet tof een vrouw te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat getuigt toch wel van lef en avontuurlijkheid en een 'we zien wel waar dit strandt'-mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals tussen kerst en O&N met een vrachtwagen naar Madrid op en neer joekelen, zonder enig idee van hoe een sneeuwketting werkt? En dat dan zeg maar de sneeuw ongeveer 2 meter hoog ligt in de Pyreneeën?
Mmm.. Ik ben qua uiterlijk minder kieskeurig, als de rest goed zitquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En toch vond jij ze allemaal leuk!
Bedoel je nu te zeggen dat iedereen kans bij je maakt?
Meh, de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden enkel gemeen dat ze donker haar hadden en kleiner waren dan ik. Voor het overige waren ze zeer verschillend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat wel een stuk makkelijker. Oppervlakkige wezens dat wij zijn
Alleen als je belooft niet panisch te gaan gillen als er een andere vrachtwagen tegemoet komtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh mag ik eens mee? Geen getroll, serieuze vraag. Ik vind vrachtwagens eng
Daar doe ik niet aan. Dus dat komt wel goed, dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval geen conformistisch gedrag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kolven helptOf gewoon die nippleclip eventjes afdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rem wel meequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen als je belooft niet panisch te gaan gillen als er een andere vrachtwagen tegemoet komt![]()
Been there, done that, en het was níet grappig
Intelligent en stabielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
Voor je (toekomstige) partner:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Ik laat me niet afschepen met een zesje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
doe m'n best er wat van te maken. maar minder positief mbt gezondheid en moraal.quote:
Intelligent en Good-Looking.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Emotioneel stabiel en intelligent.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Ik ben niet stabielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Intelligent en stabielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
Een vrachtwagen eats you en je bultje for breakfastquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik rem wel mee
Maar ik wil zien hoe een vrachtwagen mij ervaart, wellicht dat ik dan wat zekerder zit in mijn citroen zo laag op de grond
Intelligent valt af voor myrquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Emotioneel stabiel en intelligent.
Good looking en stabielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kiezen jullie??
waarom niet stabiel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet stabiel![]()
Lijkt me wel handiger om stabiel te zijn though.. Maar daar kan je aan werken en aan uiterlijk niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |