Heerlijk, dichter bij tieten kom ik meestal niet, ja die van mezelf maar goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
Bij vrouwen voel je hun borstjes als je met ze knuffelt
hehe, goed verwoord wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, sorry man. Bedoelde het niet lullig. Gunnen doe ik het je sowieso. Dat krampachtig vragen naar knuffels vinden vrouwen heel aandoenlijk, maar niet aantrekkelijk.
Net zoals een verdwaalde puppy
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2659(...)t-van-knuffelen.html
Like a boss.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen uit mijzelf knuffelaar met onbekenden. En dan bied je van te voren een knuffel aan, aan bijv. tijn en capstan, en als je ze dan gemeet hebt, lopen ze zo weg naar hun treinTsja
irl kan ik me nog indenken, maar via internet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan me zelf onzeker gaan voelen als ik me op internet genegeerd voel. Ik probeer het niet te veel te laten merken, maar soms...
Hoe moest ik dat nu wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen uit mijzelf knuffelaar met onbekenden. En dan bied je van te voren een knuffel aan, aan bijv. tijn en capstan, en als je ze dan gemeet hebt, lopen ze zo weg naar hun treinTsja
Wie weet hebben mannen het er moeilijker mee om er vooruit te komen want dan worden ze gezien als verdwaalde puppy en dat is niet stoer...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grappig dat de realiteit andere dingen aantoont.
Nou ja! Je kent me nu toch wel goed genoeg om te weten dat ik dat uit mezelf echt niet ga durvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |