Ja, dat las ik. Maar hoezo is dat allemaal ineens nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/c(...)mpaign=ljvu_rk_nadia
Ik heb geen tweetdeck, kijk gewoon op twitter.comquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Heb je een #3FM-kolom aanstaan in Tweetdeck?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen tweetdeck, kijk gewoon op twitter.com
Mamma Appelsapquote:
Ik wel, en die loopt steeds vast dus ik heb hem maar uitgezet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Heb je een #3FM-kolom aanstaan in Tweetdeck?
ja, ik van werk snel nog naar de auto lopen om het nummer te horen te krijgen maar nog steeds niet gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
ik verwacht dat het psb-alarm nog afgaat vanavond
west end girls is vanmiddag aangevraagd
de laatste keer dat dat volgens mij afging zaten we net in de updatesquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
ik verwacht dat het psb-alarm nog afgaat vanavond
west end girls is vanmiddag aangevraagd
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ja, ik van werk snel nog naar de auto lopen om het nummer te horen te krijgen maar nog steeds niet gehoord
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef miieejj het volgende:
stelletje kakkers in leiden.. zelfs de kinderen praten met die kakkers r ...
voor de dj's is het bouncer maar het publiek is dood dus die weten het nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Is het nog steeds Bouncer dat het Anthem lijkt te worden of zijn er meer gegadigden?
Ik vind deze van Young the Giant ook wel wat hebben
Een Leiderrrrssse r bedoel je.. die r gebruiken ze in elk woord man!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrr
k*t accent..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrris niet bekakt, is een accent
Nooit echt Leids gehoord zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een Leiderrrrssse r bedoel je.. die r gebruiken ze in elk woord man!
Het publiek valt voor geen enkel lied, die werden alleen maar ff wakker bij kabouter Plop netquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor de dj's is het bouncer maar het publiek is dood dus die weten het nog niet
Ben jij nu op de radio?quote:
Nee.. rrrquote:
Ja hij draait het beste hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Qunix het volgende:
Muziek van Timur is echt opmerkelijk, wel goed !
Ze weten niet hoe ze YMCA moeten spellen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
Hallo publiek, doe eens letters maken enzo
Jaquote:
Ik moet bijna huilen man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Olga het volgende:
Leuk om te zien dat het publiek in Leiden goed meedoet met YMCA
Het is volgens mij de muziekredactie die erachter zit... of hebben de DJ's ook echt zelf hun input... ik kan me wel het jaar van Sander herinneren die opmerkelijk veel kutnummers wist te draaienquote:
Ze zitten na te denken hoe ze WHYEMCEEAJ kunnen uitbeeldenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze weten niet hoe ze YMCA moeten spellen.
quote:
De foute kutnummers zijn juist het leukstquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is volgens mij de muziekredactie die erachter zit... of hebben de DJ's ook echt zelf hun input... ik kan me wel het jaar van Sander herinneren die opmerkelijk veel kutnummers wist te draaien
Niet van die zwaarmoedigequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
De foute kutnummers zijn juist het leukst
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik beweeg verdorrie nog meer op mijn stoel
je bent hopeloos met je bijl aan het zwaaien?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik beweeg verdorrie nog meer op mijn stoel
Ja ze zijn met veel maar sfeer ho maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
jeetje, wat een hoop mensen atm..........
Ik dacht het zelfde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar even serious.... Wat een lelijke mensen daar in Leiden (buiten het feit dat ze saai zijn)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |