Ja, dat las ik. Maar hoezo is dat allemaal ineens nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.rodekruis.nl/c(...)mpaign=ljvu_rk_nadia
Ik heb geen tweetdeck, kijk gewoon op twitter.comquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Heb je een #3FM-kolom aanstaan in Tweetdeck?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen tweetdeck, kijk gewoon op twitter.com
Mamma Appelsapquote:
Ik wel, en die loopt steeds vast dus ik heb hem maar uitgezet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Heb je een #3FM-kolom aanstaan in Tweetdeck?
ja, ik van werk snel nog naar de auto lopen om het nummer te horen te krijgen maar nog steeds niet gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
ik verwacht dat het psb-alarm nog afgaat vanavond
west end girls is vanmiddag aangevraagd
de laatste keer dat dat volgens mij afging zaten we net in de updatesquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
ik verwacht dat het psb-alarm nog afgaat vanavond
west end girls is vanmiddag aangevraagd
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ja, ik van werk snel nog naar de auto lopen om het nummer te horen te krijgen maar nog steeds niet gehoord
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef miieejj het volgende:
stelletje kakkers in leiden.. zelfs de kinderen praten met die kakkers r ...
voor de dj's is het bouncer maar het publiek is dood dus die weten het nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Is het nog steeds Bouncer dat het Anthem lijkt te worden of zijn er meer gegadigden?
Ik vind deze van Young the Giant ook wel wat hebben
Een Leiderrrrssse r bedoel je.. die r gebruiken ze in elk woord man!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrr
k*t accent..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heet een leidse rrrrrrrrrrrris niet bekakt, is een accent
Nooit echt Leids gehoord zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een Leiderrrrssse r bedoel je.. die r gebruiken ze in elk woord man!
Het publiek valt voor geen enkel lied, die werden alleen maar ff wakker bij kabouter Plop netquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor de dj's is het bouncer maar het publiek is dood dus die weten het nog niet
Ben jij nu op de radio?quote:
Nee.. rrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |