Wat is de rest????quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Duke Nukem 5 euro
[ afbeelding ]
Goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Wessiej het volgende:
Gelukkig ben ik zo rap voor jullie
Steam Holiday Sale - Dag 2
30 cent betaaldquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:07 schreef Rivalo het volgende:
Voor diegene die meer als het gemiddelde hebben betaald bij Humble Indie Bundle.
Er is weer een nieuwe steam key met:
- Crayon Physics Deluxe
- Cogs
- VVVVVV
- Hammerfight
- And yet it moves.
Ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef fwokker het volgende:
Iemand ervaring met dungeons of dredmor?
Was dat toen nog meer als het gemiddelde?quote:
Helaas...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Was dat toen nog meer als het gemiddelde?
Want anders kon je net zo goed voor pauper mode: 1 cent gaan.
Ja, met Max die een sneeuwpop van zichzelf maakt, wheatley als andere sneeuwpop en een Rift-chick die ernaar kijktquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
Was er gister ook zo'n plaatje?
Precies. Mirror's Edge heb ik ooit gekocht voor ¤2,50. Weet bijna wel zeker dat hij voor die prijs nog wel te koop is straksquote:
Zu spät!quote:
Jawel, de deals van gister zijn namelijk NU ook nog steeds geldig, voor een paar uur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Eenskijken het volgende:
DAILY DEAL! Offer ends in 27:30:39
eh dat klopt toch niet?
Och ik kan hier prima bedelen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:31 schreef Eenskijken het volgende:
en kunnen we anders een ander topic maken voor steam giveaways / trades / gifts etc.?.
Dat bedoel ik. Ik denk dat niet mensen daar zin in hebben om steeds doorheen te scrollen of om gebedel aan te horen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Och ik kan hier prima bedelen hoor.
Eerst even een random lekker wijf in mn fobo doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet je icoontje van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] moet veranderen?
Als vrouw krijg je natuurlijk wel meer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst even een random lekker wijf in mn fobo doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Duke Nukem 5 euro
[ afbeelding ]
niet dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Wessiej het volgende:
Gelukkig ben ik zo rap voor jullie
Steam Holiday Sale - Dag 2
Orcs must die is wel tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
Is Psychonauts leuk? En Orcs must die dan?
200 crowns verzamelen en rechts boven op dat rode ding drukken en lockdown joinen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Rivalo het volgende:
Hoe kom je trouwens bij Spiral Knights aan zo'n snowball voor archievement
Steam heeft ze voor je.quote:
Psychonauts is heul goed en Orcs must die heb ik maar eventjes gespeeld maar is wel leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
Psychonauts is echt een supertoffe gamequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Had vanochtend nog even gauw orcs must die gekocht.
geen spijt van hoor. echt een heel toffe game
Protip: je hebt pyrotechnics nodig, die krijg je bij psyrank 10 (als ik het me goed herinner), vergeet het niet te doen als het nog dag is want als het eenmaal nacht is (na 3-4 uur spelen) zijn er geen vogels meer!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Rivalo het volgende:
Ok Psychonauts gekocht. Morgen even proberen om die achievement te halen.
je krijgt 1 coal voor het openen van je inventory. die krijg je dus cadeauquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef FS1986NL het volgende:
Krijg je elke dag nou iets gratis?
Ineens heb ik zonder iets gedaan te hebben 1 coal
Ja, maar als je half life 2 en episode 1 nog niet hebt gespeeld zou ik die eerst doen. Zijn allemaal de moeite waard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef rubbels het volgende:
Heb trouwens half life 2 episode 2 gekregen, is die de moeite waard om te spelen?
Ja zeker?
Nee want ik heb daarvoor Portal 2 gekregen als giftquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je krijgt 1 coal voor het openen van je inventory. die krijg je dus cadeau
Is goed maar ik kan die achievements toch ook later doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Protip: je hebt pyrotechnics nodig, die krijg je bij psyrank 10 (als ik het me goed herinner), vergeet het niet te doen als het nog dag is want als het eenmaal nacht is (na 3-4 uur spelen) zijn er geen vogels meer!
Tot 2 januari idd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Is goed maar ik kan die achievements toch ook later doen?
Speel het al even, en ik kreeg hem via de Humble Introversion Bundle, maar heb nu ook de DLC erbij gekocht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef fwokker het volgende:
Iemand ervaring met dungeons of dredmor?
Mij ljikt het echt minder dan niksquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Speel het al even, en ik kreeg hem via de Humble Introversion Bundle, maar heb nu ook de DLC erbij gekocht.
Het is een roguelike, en volgens mij echt een hit or miss. Ik vind het geweldig, maar mijn broertje interesseert het geen reet bv.
Je kan die achievement in 10 minuten hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef mschol het volgende:
denk maar even slapen en dan iig Chantelise en e.v.t. witcher 2 kopen
-edit-
zo, spiral knights achievement is ook binnen
die diggle nog snap ik niet
(zowiezo staat dungeons of dredmore me niet helemaal aan..)
KUCHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
KUCHIk bedel niets, ik bied alleen een optie om van jullie coal af te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
Aber gut.
Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |