Wat is de rest????quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Duke Nukem 5 euro
[ afbeelding ]
Goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Wessiej het volgende:
Gelukkig ben ik zo rap voor jullie
Steam Holiday Sale - Dag 2
30 cent betaaldquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:07 schreef Rivalo het volgende:
Voor diegene die meer als het gemiddelde hebben betaald bij Humble Indie Bundle.
Er is weer een nieuwe steam key met:
- Crayon Physics Deluxe
- Cogs
- VVVVVV
- Hammerfight
- And yet it moves.
Ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef fwokker het volgende:
Iemand ervaring met dungeons of dredmor?
Was dat toen nog meer als het gemiddelde?quote:
Helaas...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Was dat toen nog meer als het gemiddelde?
Want anders kon je net zo goed voor pauper mode: 1 cent gaan.
Ja, met Max die een sneeuwpop van zichzelf maakt, wheatley als andere sneeuwpop en een Rift-chick die ernaar kijktquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef fwokker het volgende:
[ afbeelding ]
Was er gister ook zo'n plaatje?
Precies. Mirror's Edge heb ik ooit gekocht voor ¤2,50. Weet bijna wel zeker dat hij voor die prijs nog wel te koop is straksquote:
Zu spät!quote:
Jawel, de deals van gister zijn namelijk NU ook nog steeds geldig, voor een paar uur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Eenskijken het volgende:
DAILY DEAL! Offer ends in 27:30:39
eh dat klopt toch niet?
Och ik kan hier prima bedelen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:31 schreef Eenskijken het volgende:
en kunnen we anders een ander topic maken voor steam giveaways / trades / gifts etc.?.
Dat bedoel ik. Ik denk dat niet mensen daar zin in hebben om steeds doorheen te scrollen of om gebedel aan te horen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Och ik kan hier prima bedelen hoor.
Eerst even een random lekker wijf in mn fobo doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet je icoontje van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] moet veranderen?
Als vrouw krijg je natuurlijk wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |