SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Maar niet dat bedrag wat er nu staat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geboden op dat schilderij van Sanne Hans...
Nee, ik had ¤650 geboden, maar vond dat wel het maximum...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet dat bedrag wat er nu staat.
Hoger dan ¤400 ben ik niet gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik had ¤650 geboden, maar vond dat wel het maximum...
Ik vind het echt een heul mooi schilderij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoger dan ¤400 ben ik niet gegaan.
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heul mooi schilderij...
Snel, bieden!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
En een huiskamerconcert door Zanger Rinus...
[ link | afbeelding ]
Mijn collega wil daar op biedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
En een huiskamerconcert door Zanger Rinus...
[ link | afbeelding ]
Hij loopt nu het Glazen Huis in.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
Meteen een tip van Michiel Veenstra. Flink bieden op dat concert van hem en dan het adres van je ex invullen als locatie.
Doettie toch zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
En toch moeten ze die malloot niet zo misbruiken.
Laatst was ie ook bij ekstra weekend
Ik denk dat hij niet het vermogen heeft om te zien hoe debiel hij is.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook al geld gegeven aan SR? Ik heb Arcade Fire aangevraagd voor 50 euro
Topquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat shirtjes gekocht en "Beautiful Day" van Gare du Nord aangevraagd.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik nog niets, maar ik vraag elk jaar hetzelfde nummer van de Proclaimers aan
Ik vrees dat ze dat NIET zullen draaien. Heeft weer minder prioriteit dan Maroon 5, Christina Aguilera, Lady Gaga.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat shirtjes gekocht en "Beautiful Day" van Gare du Nord aangevraagd.
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oma van Jantje (Smit?) draaien ze ook niet!
Ik vindt Studio Brussel meestal een stuk toffer inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.
En dat is waarom ik maanden geleden ben afgehaakt. Ben qua muzieksmaak eerder Vlaming, Duitser of Brit.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vindt Studio Brussel meestal een stuk toffer inderdaad.
Britt Dekker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.
En dat is waarom ik maanden geleden ben afgehaakt. Ben qua muzieksmaak eerder Vlaming, Duitser of Brit.
niet per sequote:
Die is niet 'Fokking Vet!!'....quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenminste beter dan Stacey Rookhuizen.
Die aflevering van HIMYM met dit nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]!
*weer eens opzoekt in collectie
Je bedoelt He-Man?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die aflevering van HIMYM met dit nummer
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef CaLeX het volgende:
Voel me dan net een van die gasten uit TBBT.....
The Bold and the BeauTiful?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...
Klopt. En zij is ook één van de zoveel redenen waarom de muziekindustrie FUBAR is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet 'Fokking Vet!!'....
Gelukkig hadden we vroegah gewoon S, R&S, Z, PdC, DRvH en PL...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik die toch vergeten ben...
Ik heb David Bowie - Life on Mars aangevraagd... maar is niet langsgekomen. Was gisteren al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook al geld gegeven aan SR? Ik heb Arcade Fire aangevraagd voor 50 euro
Bestaan er ook negatieve kansen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik stort wel voor SR zonder een plaat aan te vragen.
De kans dat ik die dan toevallig voorbij hoor komen is vrijwel 0,0%, dus...
Ja, dan krijg je zelfs geld toe...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bestaan er ook negatieve kansen?
Zo ja, krijg je dan geld terug?
Dan moet je wel het hele verhaal vertellen! Dit nummer hadden ze niet, ze draaiden gewoon een andere Jan Smit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oma van Jantje (Smit?) draaien ze ook niet!
Kun je net zogoed de hele catalogus van Radio 538 en Q-Music jatten. Het scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je wel het hele verhaal vertellen! Dit nummer hadden ze niet, ze draaiden gewoon een andere Jan Smit.
En nogal wiedes dat ze muziek draaien die bij de zender past...
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je net zogoed de hele catalogus van Radio 538 en Q-Music jatten. Het scheelt niet veel...
Ehquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...
quote:
Zolang je de fluxcapacitator niet aanzet, zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...
Mooi, kun je gelijk gaan kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je de fluxcapacitator niet aanzet, zal het wel meevallen
E. heeft een vast contraaaact![]()
Dat ga ik niet meteen roepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, kun je gelijk gaan kopen
Dat lijkt me ook heul niet verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meteen roepenwe zien wel even
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bijna klaar voor huisje boompje beestje he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus het boompje en het beestje zijn al onderweg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Nu ik nog een contracten een huis
maar nee, we mogen niet echt klagen geloof ik
quote:
Passen in het rijtje van famfare en soberzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik volg die spelfouten niet, maar misschien let ik niet op tijdens mijn KLB-toerbeurten.
beetje overdreven Calexquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben al klaar met inpakken
Ga vrijdag pas weg
Ou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben al klaar met inpakken
Ga vrijdag pas weg
Beetje wel he, maar donderdag heb ik al wat. En morgen misschien ook nog xDquote:
Heeft. Geen. Nut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. 22:00 thuis van werk. Ga een ander dagje wel kijken op dat plein hier
Zijn de laatste restjes van die pony in de frikandel verdwenen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou de laatste restjes van mijn vervloekte pony eindelijk weg.
Wie zegt dat het nut moet hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft. Geen. Nut.
Kerstlichtjes bekijken in Den Ilp heeft meer nut.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vanochtend mijn wijsvinger in een scheermes gezet: af te raden. Pijnlijk. Veel bloed.
De combinatie muziekliefhebber en David Guetta ontgaat mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
En nog eentje voor de muziek liefhebbers hier:
[ afbeelding ]
ik vind sommige nummers waar hij zijn naam onder heeft gezet best tofquote:Op woensdag 21 december 2011 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie muziekliefhebber en David Guetta ontgaat mij.
De man componeert niets zelf, laat anderen dat doen en zet zijn naam er onder én de man kan geen fatsoenlijke DJ-set draaien...
Dat mag, maar weet dat meneer Guetta daar vaak geen vinger naar heeft uitgestoken.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind sommige nummers waar hij zijn naam onder heeft gezet best tof
Stoofvleesquote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn de laatste restjes van die pony in de frikandel verdwenen?
WTFquote:
Terwijl het in 2 minuten kan:quote:
Is het ookquote:
Vertel.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
al de hele ochtend over mijn boezem aan het praten met vreemden
Het Eva Jinek-syndroomquote:Op woensdag 21 december 2011 10:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja. nu aan de telefoon met Univé. heb hun officiële toestemming nodig, wat imo raar is omdat ze niks van mijn figuur afweten en de dokter al ja heeft gezegd maar enfin. en dan kijken waar ik heen wil... kliniek of ziekenhuis...quote:
quote:
Is vrij normaal lijkt me? Dat ervoor gezorgd wordt dat er geen onnodige operaties gedaan worden. Een dokter zegt al snel ja lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. nu aan de telefoon met Univé. heb hun officiële toestemming nodig, wat imo raar is omdat ze niks van mijn figuur afweten en de dokter al ja heeft gezegd maar enfin. en dan kijken waar ik heen wil... kliniek of ziekenhuis...
ik ben er ondertussen achter dat univé pas toestemming geeft als de chirurg ook aangeeft dat het nodig heeft. Die moet denk ik checken of ik dd, e of hoger heb,of d bij een lengte kleiner dan 1nogwat en/of dat het aantoonbare lichamelijke klachten veroorzaakt...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Mjah verzekeringenIs een verwijzing van de dokter niet genoeg?
Toevallig! Ik praat ook regelmatig met vreemden over jouw boezemquote:Op woensdag 21 december 2011 10:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overheid heeft er voorwaarden aan gesteld en de verzekeraar gaat dan na of aan die voorwaarden wordt voldaan. Niet alle operaties worden namelijk vergoed vanuit de basisverzekering... En daar is dan onder andere die medische verklaring van de arts voor nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Mjah verzekeringenIs een verwijzing van de dokter niet genoeg?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey MM zie ik je bij Ajax vanavond?
mij welquote:Op woensdag 21 december 2011 15:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey MM zie ik je bij Ajax vanavond?
ik werd meegevraagd en kan moeilijk nee zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er dit seizoen nauwelijks nog geweest, 1 of 2 keer pas.
Te veel andere bezigheden en ik ben dat gekrakeel er om heen meer dan zat...
Ik wist niet eens dat ze vanavond spelen...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik werd meegevraagd en kan moeilijk nee zeggen
Wie is hier nou de voetbal?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze vanavond spelen...
Goeie club uitzoekenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik steeds minder en ergens steekt me dat wel...
Tsja, soms loopt dat zo, ik snap het ook wel, met al het gezeik de laatste jaren rondom 'jouw' club. Het gelul eromheen door alles en iedereen zorgt er denk ik voor dat je weinig interessen meer hebt in de club, omdat het al lang al niet meer over voetbal gaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik steeds minder en ergens steekt me dat wel...
Een club zoek je niet uit, zeker niet elke de keer 'de goeiste'.quote:
Het voetbal van Ajax is om te janken, het stadion is ruk en ik voel me er dus niet meer thuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tsja, soms loopt dat zo, ik snap het ook wel, met al het gezeik de laatste jaren rondom 'jouw' club. Het gelul eromheen door alles en iedereen zorgt er denk ik voor dat je weinig interessen meer hebt in de club, omdat het al lang al niet meer over voetbal gaat.
Tijd voor een andere hobby, oh wacht, die heb je alquote:Op woensdag 21 december 2011 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax is om te janken, het stadion is ruk en ik voel me er dus niet meer thuis.
Kwam daarom de laatste jaren al niet of nauwelijks meer in de Arena zelf, stond achter de bar in het supportershome voor, tijdens en na de wedstrijd. Maar ook daar zijn steeds minder 'oude bekenden' te vinden, met de jonge aanwas heb ik helemaal niets en dus werd ik een beetje de laatste der Mohikanen. En daar heb ik zeker geen zin in...
Einde klaagzang...
Daarom, maar het voelt nog steeds alsof je geliefde je net heeft verlaten...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tijd voor een andere hobby, oh wacht, die heb je al
Ik ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik werd meegevraagd en kan moeilijk nee zeggen
jij bent het oneens met het feit dat ik moeilijk nee kan zeggen?quote:
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent het oneens met het feit dat ik moeilijk nee kan zeggen?
http://www.nu.nl/man/2699(...)t-vrouw-leveren.htmlquote:Mannen durven niet tegen hun vrouw te zeggen dat ze te dik is. Dat blijkt uit een nieuw Engels onderzoek.
En zij die dat wel durfden kunnen het niet meer navertellen waarschijnlijk...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Welkom in het "opendeurenonderzoek"-uurtje.
[..]
http://www.nu.nl/man/2699(...)t-vrouw-leveren.html
Dus eerst stellig een bewering doen en vervolgens zeggen dat je het eigenlijk niet kan wetenquote:"Voor zover ik weet gebeuren er geen verschrikkelijke dingen in de fabrieken waar de Kardashian-kleding wordt gemaakt", laat Jenner weten aan TMZ. "De fabrieken worden zeer goed gecontroleerd en voldoen aan alle normen." De 56-jarige realityster moet bekennen dat ze de fabrieken in China nog nooit van binnen heeft gezien.
nope.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap nog steeds niet wat die Kardahian types in het nieuws doen. Voegen ze iets toe?
WTF, ik dacht dat het om een ras uit star trek ging.quote:
Och.. ik moest googlen waarom Sanne en Hans naakt moesten.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik moest googlen waarom Sanne en Hans naakt moesten.
Blijkt dus om miss montreal te gaan
Weet ik veel dat zij Sanne Hans heet![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat het om een ras uit star trek ging.
Ah, snap ik die ook, dat eerste punt dan, dat Sanne Hans één persoon was, was me om de een of andere reden wel duidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zijn de Cardassiansquote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat het om een ras uit star trek ging.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
N.a.v. hiervan even gegoogled.. moet je dit zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Whiteguy het volgende:
Je kan overigens ook nog bieden op 2 minuten 'gratis' winkelen bij Jumbo. Staat momenteel op zo'n 200 euro.
Denk dat je met een beetje plannen in 2 minuten wel op de .5k kan komen...
Je ziet ook echt op de foto's dat ze een kaas uit de reclame heeft gepakt. Want us bin zunig.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
Zo'n actie heb ik een keer gezien. Ging er een vrouwtje met een mandje heel rustig de winkel door.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
N.a.v. hiervan even gegoogled.. moet je dit zien.
Hoe dom kan je zijn om als je zo'n prijs wint met een zak aardappels van 5 kilo (a EUR 1,-) te gaan slepen...
Die vrouw heeft dus in totaal voor 85,- aan boodschappen gepakt.. tssk.
Ik zou alleen al voor 85 euro aan kaas, en voor minimaal 85 euro aan biologisch vlees graaien![]()
Toch zou ik niet voor de saffraan gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
Tandpasta en saffraan zijn het duurst per kilo/liter.
Drogisterij rek lijkt me het verstandigste om leeg te rauzen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
Tandpasta? Nooit geweten.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je ziet ook echt op de foto's dat ze een kaas uit de reclame heeft gepakt. Want us bin zunig.
Muaahahaha "independent"...rightquote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
whahahaha
Achmea neemt Independer over
quote uit het nieuwsbericht:
De twee gaan naar eigen zeggen samenwerken om het vertrouwen van de consument in verzekeringen te herstellen.
![]()
![]()
wij van WC Eend....
Liggen die produkten bij elkaar in de buurt?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik doe ook nooit iets met saffraan.
Veel te lastig zoeken in het rek ook, daar verlies je kostbare tijd mee.
Parodontax, Head & Shoulders, Sanex douchegel, wasverzachter, geitenkaas, honing, gerookte zalm, biefstuk, tilapia, romatomaatjes, gedroogde worst. Goed idee, de scheermesjes. Dure dingen zijn dat! Oh, en een bak Ben & Jerry's of Haägen-Daz.
Afhankelijk van hoe groot de winkel is, denk ik dat ik hiermee aan een minuut kom.
AH wel maar dat ligt onder glas en ze doen er al 5 minuten over de sleutel te vinden...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Inkjet inkt is pas duur per liter (maar dat heeft een supermarkt weer vaak niet
Dat hangt natuurlijk ook wel van je merk af.quote:
Het ijs ligt wel het meest uit de route.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Liggen die produkten bij elkaar in de buurt?
Afrader, heb ik ooit eens meegenomen bij de AH. Was verkeerd bewaard o.i.d., de kleuren die eruit kwamen klopten van geen kanten. (gewoon origineel HP)quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar worden al die topsalarissen bij Sanquin dan van betaald?quote:
Jouw belastinggeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar worden al die topsalarissen bij Sanquin dan van betaald?
Ligt aan de winkel. Sommige winkels hebben ze gewoon in de schappen liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Soempie het volgende:
Scheermesjes liggen toch ook vaak bij die aparte balie?
is dat zo?quote:
Kun je ook opzoeken wat voor bonussen er uitgekeerd zijn aan de toplul?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat zo?
In 2005 heeft Sanquin een omzet van 300 miljoen euro gehaald. De helft van deze omzet komt uit de verkoop van de 'verse bloedproducten'. De andere helft wordt verdiend met verkoop van 'lang houdbare plasmaproducten' (het overschot van die producten wordt aan de farmaceutische industrie geleverd), verzorgen van cursussen en opleidingen.
Ik was niet serieus.quote:
Te veel.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je ook opzoeken wat voor bonussen er uitgekeerd zijn aan de toplul?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In 2007 en in de jaren daarna ontstond ophef over de salariëring van de raad van bestuur van Sanquin. De drie bestuurders incasseerden tezamen meer dan 800.000 euro, en hun salaris was daarmee hoger dan dat van bestuurders van de meeste academische ziekenhuizen. Terwijl het aantal werknemers, de omzet en de complexiteit van het werk niet in verhouding zouden staan tot die academische ziekenhuizen. Na bezwaarmaking door de Landelijke Vereniging van Bloed- en Plasmadonoren (LVB) ontving Sanquin hierover 1450 klachten. De raad van bestuur verweerde zich met het argument dat niet zijzelf, maar de Raad van Toezicht van Sanquin verantwoordelijk was voor de bepaling van het salaris. Directeur Theo Buunen verdiende in 2010 naar verluidt 258.000 euro exclusief pensioenpremies en sociale lasten, en zit daarmee ruim boven de Balkenendenorm.
(wikipedia)
Er is natuurlijk altijd een excuus.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je achter een raad van bestuur verschuilen ook
Duh, Balkenende ís ook sufquote:Op woensdag 21 december 2011 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens vind ik die Balkenendenorm ook wel een beetje suf.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Straks hebben we ook de Rutte-norm: het maximale dat je aan bezuinigingen kunt doorvoeren voordat men een staatsgreep pleegt.
Net even gechecked bij de jumbo hier beneden, moest er toch heen...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Soempie het volgende:
Scheermesjes liggen toch ook vaak bij die aparte balie?
* Cobra4 Gaat vast naar de wapenkamer om zijn geweer te halenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, Balkenende ís ook suf.
Straks hebben we ook de Rutte-norm: het maximale dat je aan bezuinigingen kunt doorvoeren voordat men een staatsgreep pleegt.
Moet het bij een Jumbo dan? Ik neem niet aan dat het een supermarkt naar keuze is?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net even gechecked bij de jumbo hier beneden, moest er toch heen...
De allerduurste artikelen liggen idd achter de servicebalie. Kleinverpakkingen scheermesjes, scheergel, after shave enz. liggen gewoon in de winkel, dus dat is ook gewoon 10 - 15 euro per verpakking. Naast de dure haargel enz
Mijn route zou zijn: drogisterijartikelen, kazen, vlees. (de grote gedroogde ham van 60 euro en grote rosbief van 1.2 kilo zijn aanraders voor de kerst)
Mocht je je dus nog geroepen voelen: je kan tot een euro of 500 zeker bieden 'voor het goede doel' zonder er armer van te worden.
Toch blijf ik er bij, 10 jaar geleden had al begonnen moeten worden met bezuinigen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, Balkenende ís ook suf.
Ja:quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet het bij een Jumbo dan? Ik neem niet aan dat het een supermarkt naar keuze is?
Ja, dat is altijd zo. Bezuinigingen zijn altijd te laat.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij, 10 jaar geleden had al begonnen moeten worden met bezuinigen.
Alleen toen was er 'geld zat' dus was het niet zo een probleem. Als het geld toen niet over de balk gesmeten was, en er geen bullshit regelingen in het leven geroepen waren, waren veel bezuinigingen nu niet nodig geweest.
Oh dat is alweer 2 minuten.quote:
Alexander Pechtold @APechtoldquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij, 10 jaar geleden had al begonnen moeten worden met bezuinigen.
Alleen toen was er 'geld zat' dus was het niet zo een probleem. Als het geld toen niet over de balk gesmeten was, en er geen bullshit regelingen in het leven geroepen waren, waren veel bezuinigingen nu niet nodig geweest.
Als mensen echter aan iets gewend zijn, kun je het alleen zo moeilijk weer afpakken.
Ik voorzie alvast dat een hoop mensen gaan mekkeren als de overdrachtsbelasting weer van 2% naar 6% gaat...
Dat wilde Zalm ook graag. Meevallers gebruiken voor het aflossen van de staatsschuld, zodat je in de jaren erna minder rente hoeft te betalen. Dat bedrag kan je dan extra gebruiken voor aflossen staatsschuld, en zo kan je doorgaan tot je schuldenvrij bentquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als mensen echter aan iets gewend zijn, kun je het alleen zo moeilijk weer afpakken.
Ik voorzie alvast dat een hoop mensen gaan mekkeren als de overdrachtsbelasting weer van 2% naar 6% gaat...
Daarom was ik destijds ook groot fan van Zalm.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wilde Zalm ook graag. Meevallers gebruiken voor het aflossen van de staatsschuld, zodat je in de jaren erna minder rente hoeft te betalen. Dat bedrag kan je dan extra gebruiken voor aflossen staatsschuld, en zo kan je doorgaan tot je schuldenvrij bent
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wilde Zalm ook graag. Meevallers gebruiken voor het aflossen van de staatsschuld, zodat je in de jaren erna minder rente hoeft te betalen. Dat bedrag kan je dan extra gebruiken voor aflossen staatsschuld, en zo kan je doorgaan tot je schuldenvrij bent
Kan nog slechter.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig...
allemaal al flinke bedragen maar dan:
Serious Gaming: PES tegen Dio - 102 euro
Chocoladebruine voicemail van nieuwslezer Bart Jan Cune - 134(wie, wat, huh?)
http://www.ebay.nl/sch/3f(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Met bezuinigen kan je nooit iedereen blij maken. Ergens moet geld vandaan komen, en de groep die daardoor getroffen wordt zal dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bezuinigen is ook gewoon nodig, maar mensen vallen over de keuzes die gemaakt worden.
2 Breiende mannen?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan nog slechter.
http://www.ebay.nl/itm/Br(...)&hash=item1e6992a148
Iets voor de dames hier?
Damn, ik woon anti-kraak en mijn jaarlijkse huur is ruim 3x zo hoogquote:Heb je recht op huurtoeslag?
Als je een zelfstandige woonruimte huurt, kun je huurtoeslag krijgen. De huur moet dan minder dan ¤652,52 per jaar zijn, of je moet een aangepaste woning huren vanwege een handicap
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Etcetera het volgende:
C4, overdreef ik net bij het SR topic?
Link naar rel?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Etcetera het volgende:
C4, overdreef ik net bij het SR topic?
Eeeh..ik heb geen flauw idee waar ik naar moet kijken...quote:
forward indrukken doet dan toch wonderen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, ik had een heel lange post, doe ik per ongeluk 'pagina terug' via een sneltoets.En nu heb ik geen zin meer om de keuzes van het kabinet af te fikken.
![]()
Maar, heb in elk geval het idee dat bepaalde zaken helemaal niet goed aangepakt worden. Dat er niet écht iets gedaan wordt, maar dat het wat oppervlakkig is. Nu komt er dan wel geld binnen, maar uiteindelijk schieten we er weinig mee op.
Zou kunnen. Ik draai Chrome en die onthoudt hetquote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Onthoudt FOK! dat niet tegenwoordig? Of is dat een Chrome dingetje?
Firefox doet hem ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik draai Chrome en die onthoudt het
Dan is m'n post gewoon weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
forward indrukken doet dan toch wonderen?
Ah ja. Niet doen, still sucksquote:
Maar aangezien ik hier het systeembeheer doe in huis ga ik voor eenvoud, hoe minder applicaties ik op dat gekke apparaat van haar hoef bij te houden, hoe beterquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Maar aangezien ik hier het systeembeheer doe in huis ga ik voor eenvoud, hoe minder applicaties ik op dat gekke apparaat van haar hoef bij te houden, hoe beter.
Chrome tragerquote:Bovendien is FF een behoorlijk lomp geval geworden het laatste jaar en op mijn eigen notebook (een Qosmio met Hybrid SSD nota bene) is Chrome lángzamer dan IE9.
Dat is ze toch ook? Goed portretquote:Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
En sorry, maar ik vind dat schilderij lelijk.Die vlekken, en haar gezichtsuitdrukking (ze kijkt als een dom gansje).
"Me love you long time"quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sucky sucky, sucky sucky! Ten dallah!
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook? Goed portret
Weet je dat ik mijn CSS- en JavaScript-bestanden door simpele zielen als jij moet verlengen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Maar aangezien ik hier het systeembeheer doe in huis ga ik voor eenvoud, hoe minder applicaties ik op dat gekke apparaat van haar hoef bij te houden, hoe beter.
Bovendien is FF een behoorlijk lomp geval geworden het laatste jaar en op mijn eigen notebook (een Qosmio met Hybrid SSD nota bene) is Chrome lángzamer dan IE9.
Als je houdt van eenvoed, dan moet je juist voor Chrome gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Bovendien is FF een behoorlijk lomp geval geworden het laatste jaar en op mijn eigen notebook (een Qosmio met Hybrid SSD nota bene) is Chrome lángzamer dan IE9.
Tijd voor het Python-paradigma! Schrijft U mee!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Deze pagina (75 posts per pagina) laadt traag, blijft soms een beetje hangen bij de eerste post.
En sorry, maar ik vind dat schilderij lelijk.Die vlekken, en haar gezichtsuitdrukking (ze kijkt als een dom gansje).
Trouwens, over welke versie van Chrome hebben we het?quote:[b]Op woensdag 21 december 2011 21:17
Wat, is Ajax aan het winnen?quote:
Watskebeurd?quote:
Ben gek op slangenmensen...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
Door die vlekken vond ik het lijken op schubben en moet ik steeds aan een reptiel denken.
Loopt een mafkees uit het publiek het veld op, en doet een vliegende karatetrap richting de keeper van AZ.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Loopt een mafkees uit het publiek het veld op, en doet een vliegende karatetrap richting de keeper van AZ.
Die keeper ontwijkt het, vloert die kerel en geeft hem een schop na.
Vervolgens overmeesteren die suppoosten die kerel.
Whuuuttquote:Scheidsrechter geeft vervolgens de KEEPER een rode kaart...
Qua layout wellicht, maar het installeren van een éxtra browser naast die Microsoft zelf al meelevert, is organisatorisch weer minder praktisch, wanneer die meegeleverde browser wel gewoon voldoet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je houdt van eenvoed, dan moet je juist voor Chrome gaan
De voet/hand van Van Gaal is nu al merkbaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Loopt een mafkees uit het publiek het veld op, en doet een vliegende karatetrap richting de keeper van AZ.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheidsrechter geeft vervolgens de KEEPER een rode kaart...
Coach az zwaar pissig, AZ verlaat het veld. Wedstrijd voorbij.
Ik heb FireFox dan ook helemaal niet in de mond genomen. Chrome is where it's at!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Qua layout wellicht, maar het installeren van een éxtra browser naast die Microsoft zelf al meelevert, is organisatorisch weer minder praktisch, wanneer die meegeleverde browser wel gewoon voldoet.
Op mijn linux-installaties verkies ik Chrome boven FF, inderdaad om de layout maar ook bulkyness, FF is toch een beetje de IE7 van de Linux-wereld geworden vind ik.
Ik wil zo min mogelijk applicaties op mijn machines hebben en liefst ook geen overlap. Als ik met een paar codecs extra met WMP af kan zal ik VLC links laten liggen, ook al is laatstgenoemde misschien de betere speler. Ik hou van overzicht in mijn systeem.
Zo kan ik Ziggo wel de nek omdraaien omdat ze na de blikseminslag de modem hebben vervangen voor een draadloze router + modem. Ik heb mijn eigen router, dus nu heb ik zonder goede reden 2 draadloze netwerken in huis hangen omdat die Ziggo router gewoon niet heeft wat ik wil.
Ik ben een simpele ziel omdat ik op Windows IE9 prefereer? Wat zou mijn motivatie moeten zijn om dat niet te doen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je dat ik mijn CSS- en JavaScript-bestanden door simpele zielen als jij moet verlengen?
Mag hopen dat IE9 snel marktaandeel wint, anders moet ik lang wachten met mijn HTML5-projecten.
Geen regelneukers, gewoon legerpersoneel van de vijfde colonne.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
Vervolgens iemand van de spelregelcommissie:
'Verbeek had nooit zelfstandig met zijn team het veld af mogen lopen'
en officieel is die rode kaart vast terecht...
stelletje regelneukers eerste klas zeg.. geeeeez.
Muahahahahaha ja dat was een eerbetoon aan Van Gaalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheidsrechter geeft vervolgens de KEEPER een rode kaart...
Coach az zwaar pissig, AZ verlaat het veld. Wedstrijd voorbij.
Het is Ofy, niet happenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel omdat ik op Windows IE9 prefereer? Wat zou mijn motivatie moeten zijn om dat niet te doen?
Ik doelde op de eerdere versies van Internet Explorer.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel omdat ik op Windows IE9 prefereer? Wat zou mijn motivatie moeten zijn om dat niet te doen?
Dat klopt, maar onderhuids liggen er wel bepaalde min-of-meer harde links tussen IE en bepaalde windows processen, waardoor IE toch vaak weer opduikt. Uiteraard kun je e.e.a. nog wat netter afwerken maar ik wil al die moeite er niet in steken. Ik heb op mijn eigen notebook de laatste Chrome er wel op staan, omdat IE9 enkele weken problemen had met Youtube, dat is nu niet meer het geval. Ook had Chrome op zijn beurt weer problemen met het benaderen van de Java-console van een Virtual Private Server die ik voor een klant beheer.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb FireFox dan ook helemaal niet in de mond genomen. Chrome is where it's at!
En wat betreft Chrome naast IE: als je Chrome als je default browser instelt, dan zie je nooit meer wat van IE. Je hoeft het niet te updaten, je hoeft er niet naar om te kijken. Dus het is puur een achterhoofddingetje
Tja, volgens de regels is het dus rood, maar ze hebben het er op eredivisie live nu ook over... in het strafrecht heb je ook nog zoiets als noodweer.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahahahahaha ja dat was een eerbetoon aan Van Gaal
Ik snap trouwens dat 'ie een rode kaart krijgt alhoewel dat natuurlijk verdomde sneu is en ik snap dan ook heel goed dat EZ 'm peert.
Dat zei ik ook al.quote:
Omdat je nog steeds van het vaguebooking bentquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wieso niet? Heb nog wel verklaring afgelegd...
Ik zal de laatste zijn om een uitspraak te doen over welke browser nu eigenlijk de beste is, ik baseer mijn keuze op het feit dat hij goed genoeg doet wat ik vraag, zonder dat ik daarvoor een extra softwarepakket moet gebruiken. Ik hou van naadloze integratie.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de eerdere versies van Internet Explorer.
Met IE9 heeft Microsoft weliswaar een goed werkende browser in handen, maar bij Richmond rennen ze nog steeds achter de feiten aan...
Nee, ik had gewoon een excuus nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat dan, wil jij het weer over vrouwen en auto's hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
What. The. Hellquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
Shit, ik had gewoon niet door dat jojo een grapje maakt.Komt omdat ik net een hele tijd in PTA heb zitten lezen/ kijken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik moeite om er even een mooi plaatje bij te zoeken is het weer niet goed
Oh, dat mag best meer hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
puntjes voor Ajax dus? Of door naar de volgende ronde in dit geval?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch geval van natrappen en dus donkerrood...
Nu niet meer, denk ik...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS en TM zat toch in het stadion?
Zo gaat dat kind heten...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
Wel makkelijk om een kraamkado te kiezen dan. Peroxide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |