quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Soempie het volgende:
Ik hou m'n zaterdagavonden juist speciaal vrij voor jullie.
De letters geven informatie over de precieze uitvoering. Hier staan de gewone, de XLi en de GLi naast elkaar. Belangrijkste verschil: de XLi heeft standaard stuurbekrachtiging, de gewone nietquote:
Mooi helder vocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebber van het doorprikken van blaren
http://www.dumpert.nl/med(...)dumpert_medisch.html
je bent ook geen 18 meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in weken stappenIk zie er alleen een beetje tegenop dat het nog heel wat uren gaat duren voordat ik weer kan gaan slapen
Vooral ook omdat ik vannacht nog van Amsterdam naar huis moet rijden
ik heb wel een vermoeden, maar wyccie, kom er maar in...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van het doorprikken van een blaar? Ik doe het eigenlijk nooit...
Beetje matig, ik had een fikse ontploffing verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebber van het doorprikken van blaren
http://www.dumpert.nl/med(...)dumpert_medisch.html
Heb je die hand wel gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van het doorprikken van een blaar? Ik doe het eigenlijk nooit...
Ik heb het filmpje niet aangeklikt (zal het gelijk even doenquote:
ik ook, dacht ook dat het er uit zou spuiten, maar de houd zal wel zo opgerekt zijn dat er niet veel spanning meer op staat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje matig, ik had een fikse ontploffing verwacht![]()
Iets met aandachtshoeren vermoed ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik zit naar Let's get Married te kijken en ik snap echt niet waarom je daaraan mee zou doen. Ok alles wordt betaald zoals de huwelijksreis, maar zo in een tv studio is toch helemaal niet romantischJe kan beter tweede worden, dan krijg je de kleding en de ringen, dat lijkt mij veel leuker
Het ziet er anders behoorlijk opgerekt uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook, dacht ook dat het er uit zou spuiten, maar de houd zal wel zo opgerekt zijn dat er niet veel spanning meer op staat.
Zo goor is het niet hoor, je ziet helaas bijna niksquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, dat filmpje. Vriend klikte het net snel weg en ik mag het nu niet kijken omdat hij een boterham eet
Moet zeggen dat ik het ook niet weet. Gewone blaren zie je in het ziekenhuis niet zo gauw.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb het filmpje niet aangeklikt (zal het gelijk even doen) ik vroeg het me meer in het algemeen af
Het prikken deed pijn, of het uitdrukken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit op mijn schouder enorme blaren gehad door zonverbranding. Die waren ook doorgeprikt en dat deed pijn
Je mag de mijne gerust overnemen hoor, ik heb alleen een paar nieuwe schoenen nodig en het is de eerste dagen raak...quote:
Het uitdrukkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het prikken deed pijn, of het uitdrukken?
Ik moest huilen bij mijn enorme voetblaar toen de prikker alle vocht er keihard uitschoof.![]()
Het moest wel, want het liep telkens vol na een paar minuten. Heeft wel goed geholpen toen.
Eeh nee want het verhaal was me wat onduidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb je al een kaartje gekocht voor de Ekko? Zit even iedereen te spammen
Iedereen heeft toegezegd mee te willen nu dus vandaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh nee want het verhaal was me wat onduidelijk
MAar dan ga ik dien u gelijk wel even kopen
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is nooit meer helemaal bijgetrokken
NYE: Tribulations? Die? Die van 22.50?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen heeft toegezegd mee te willen nu dus vandaar
De XLi was er voorzover ik heb meegekregen in twee uitvoeringen. De basisuitvoering had geen stuurbekrachtiging, sterker nog, deze heeft zelfs geen noodlampje voor de tankquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De letters geven informatie over de precieze uitvoering. Hier staan de gewone, de XLi en de GLi naast elkaar. Belangrijkste verschil: de XLi heeft standaard stuurbekrachtiging, de gewone niet
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heeft Soemp al een massage van jou gehad?
Zijn allebei een stuk breder gebleven dan ze waren door littekenweefsel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Misschien dikkere, zachtere en naadloze sokken aan? En insmeren met Gehwol voetcrème. Werkt heel goed. [ afbeelding ]
Geen idee, ik gebruik alleen roomboter. Direct smeerbaar uit de koelkast? Dan staat je koelkast misschien kouder dan die van hun, of jouw definitie van smeerbaar is gewoon andersquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik koop nooit boter(altijd margarine enz) en ik dacht vandaag: Goh, laat ik eens gek doen.
Dus toen maar een kuipje "direct smeerbaar" gekocht. Waarom is het dan niet direct smeerbaar?
Ik zie alweer dat mijn verhaal incompleet was: het is dus roomboter(want ik wilde eens gek doen). En op de verpakking staat dus: "direct uit de koelkast smeerbaar"quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik alleen roomboter. Direct smeerbaar uit de koelkast? Dan staat je koelkast misschien kouder dan die van hun, of jouw definitie van smeerbaar is gewoon anders
Wij eten altijd (redelijk) vers brood.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
![]()
Daarom moet je je brood ook smeren als het net niet ontdooit is.
We gaan het niet te makkelijk makenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Anders bewaar je de roomboter buiten de koelkast? Doe ik ook altijd.
De moeite van een tripje naar de bioscoop waard? Ik twijfel tussen deze of de nieuwe Sherlock o.i.d.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef iamredleader het volgende:
terug van de film
Puss in boots gekeken, leuk stukje entertainment
Nee,en zoals ik al zei staat er op de verpakking dus dat het direct uit de koeling smeerbaar moet zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het was duidelijk dat je van die smeerbare roomboterzuk bedoelde, echte roomboter is nou eenmaal niet smeerbaar uit de koelkast. Staat er niet ergens een sterretje bij smeerbare en dan in de kleine lettertjes dat het op warme dagen mits bewaard op de bovenste plank in de deur van een koelkast ouder dan 3 jaar smeerbaarder is dan gewone roomboter?
Dat ga ik ook doen denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Anders bewaar je de roomboter buiten de koelkast? Doe ik ook altijd.
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We gaan het niet te makkelijk maken
Hangt ervan af hoe vaak je naar de film gaat. Zeker een leuke film, had niet in 3d gehoeven maar het gaf een extra dimensie (:') )quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
De moeite van een tripje naar de bioscoop waard? Ik twijfel tussen deze of de nieuwe Sherlock o.i.d.
Dan zit het hem in de definitie van smeerbaarheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee,en zoals ik al zei staat er op de verpakking dus dat het direct uit de koeling smeerbaar moet zijn.
[..]
Dat ga ik ook doen denk ik.
Ik denk dat het Sherlock wordt, dat hele 3d staat me een beetje tegen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe vaak je naar de film gaat. Zeker een leuke film, had niet in 3d gehoeven maar het gaf een extra dimensie (:') )
Maar ik zou dan eerder naar Sherlock Holmes gaan
Ja dat lijkt me wel duidelijk ja....quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan zit het hem in de definitie van smeerbaarheid.
Buiten de koelkast inderdaad, en dan kun je volgende keer net zo goed gewone roomboter kopen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik reed mee in een behoorlijke BMW en met 4 mensen erin erg snel de 250 aangetikt. Maar daarna terwijl we plankgas gingen dik, dik in gehaald door een andere uit de groep met één of ander Mercedes AMG model. Leek bijna wel alsof we stil stonden
Je bedoelt G-krachten denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Voel je dan al iets van die Mach-krachten of zo?
Nee hoor, dan is die egel het haasje. Dit soort auto's hebben behoorlijke intelligente systemen die je redelijk helpen met het op de weg blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Mach is bij vliegtuigen die door de geluidsbarrieère gaan.
Lijkt me wel erg eng bij zo'n grote snelheid. Er hoeft maar een egel over te steken en je bent 't haasje.
Heerlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik kan ook prima slapen op achterbanken en in treinen.
Yepquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NYE: Tribulations? Die? Die van 22.50?
Ik niet, dat versloft een beetje de laatste tijd.quote:Op zondag 18 december 2011 12:11 schreef iamredleader het volgende:
En weer een productieve ochtend - zo te horen is iedereen met zijn/haar huis(houden) bezig
Is het zo erg de rest van de dag?quote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik op m'n actiefst en vermaakt Lennin zich ook nog goed.
Succesquote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik niet, dat versloft een beetje de laatste tijd.
Ik ga zo wel nuttig bezig: voorbereiding voor sollicitatiegesprek!
quote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik op m'n actiefst en vermaakt Lennin zich ook nog goed.
Ik had het inmiddels op FB gezien. Kaartje gekauft.quote:
Ik snap nooit waarom mensen denken dat Brussel suf isquote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef Whiteguy het volgende:
zo, weer terug uit Brussel. Boven verwachting toffe stad.
Nog iets gemist hier?
Ik gok omdat de EU daar zit. Den Haag heeft toch ook een iets minder imago dan andere grote steden?quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen denken dat Brussel suf is
Antwerpen, dat is pas suf.
Maar dat is dan weer niet zo gekquote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gok omdat de EU daar zit. Den Haag heeft toch ook een iets minder imago dan andere grote steden?
quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gok omdat de EU daar zit. Den Haag heeft toch ook een iets minder imago dan andere grote steden?
HEYquote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer niet zo gek
Lang leve T9!quote:Op zondag 18 december 2011 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vaak ruzie met iPad/iPhone... Dan maakt hij van Lennon Lennin... Is dus geen opzet, maar een autocorrectfail.
Iedere telefoon die ik ooit gehad heb waar dat op zat, daar heb ik het direct uitgezet. Wat een irrantie functie.quote:
Vooral laat geworden, lag om 6 uur in bedquote:
Coolquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels op FB gezien. Kaartje gekauft.
Ik ookquote:
Voor mij wel hetzelfde maar met een kleinere groepquote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Gaat even heel anders worden dan de afgelopen jaren
Ja, voor mij dus met een totaal niewe groep. En dat komt vast goedquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij wel hetzelfde maar met een kleinere groepen mijn broer komt dus ook
alleen gaat hij 's nachts nog naar Amsterdam
Backup of update? En thnx!quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ophelia, jij het ook een Galaxy SII? Ik raad je aan de laatste backup niet te installeren. De mijne krijgt last van random rebooten.
Omdat hij daar ook toegezegd heeft om naar een feestje te gaanquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, voor mij dus met een totaal niewe groep. En dat komt vast goedWaarom gaat 'ie dat doen? Rijden er uberhaupt wel treinen?
Die zijn ondertussen zelf een FB-groep begonnen dus ik ga ervanuit dat ze niet komen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat hij daar ook toegezegd heeft om naar een feestje te gaandit doet hij wel vaker
vanaf een uur of 2 rijden de treinen geloof ik weer. Nog iets van C. en A. gehoord?
Ah ok, dan maken we het gewoon gezellig met zijn zevenenquote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen zelf een FB-groep begonnen dus ik ga ervanuit dat ze niet komen.
Vroegah vierden we het altijd met z'n 4-en en dat ging fantastisch. Dus dat moet met 7 ook prima lukkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan maken we het gewoon gezellig met zijn zevenen
Verrek, nooit beseft dat mijn hotel-LAN en Barneveld zo dicht bij elkaar liggenquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Bart het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Klik hier om in te vullen wanneer je tijd en zin hebt om naar de AKQ pubquiz te komen!
Dat is ook zo, en het is wel een gezellige groepquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroegah vierden we het altijd met z'n 4-en en dat ging fantastisch. Dus dat moet met 7 ook prima lukken
Wellicht zelfs beter
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem de laatste fles Hobbelpaard van vorig jaar mee. Dat wordt genieten
Garderen is gemeente Barneveldquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verrek, nooit beseft dat mijn hotel-LAN en Barneveld zo dicht bij elkaar liggen
En het lijkt me heel leuk - maar zondag gaat 'm niet wordenals het nu vrijdag of zaterdag was had ik E. geprobeerd zover te krijgen
Nee, bij mij ook nietquote:Op maandag 19 december 2011 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ook nog, maar is niet het eerste wat bij me opkomt op maandagmorgen
Ingevuld!quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Bart het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Klik hier om in te vullen wanneer je tijd en zin hebt om naar de AKQ pubquiz te komen!
Wtfquote:Op maandag 19 december 2011 07:37 schreef Nembrionic het volgende:
Als mensen midden in de nacht een kasteel binnen willen sneaken..maar ze lopen over het veld met fakkels....dan moet ik toch even lachen.
Nooit gewetenquote:
Op zondag en niet druk bij IKEA, hoe kan dat danquote:Op maandag 19 december 2011 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
aan de fietsster die onderuit ging op de rotonde denk ik te kunnen zien dat het glad is buiten
Gister was het heerlijk rustig in ikea, ik heb me in 2 uur tijd amper geërgerd en dat is een hele prestatie voor mij
Nee en Ja, zoveel heb ik dus niet in te pakken want alles wat ik gekocht heb gebruik ik nu nog niet, dus staat al/nog ingepakt.quote:Op maandag 19 december 2011 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer een stapje dichterbij. Al aan het inpakken voor de verhuizing? Is het de eerste keer dat je op jezelf gaat wonen?
als je dubbele hebt zal je toch moeten ruilenquote:Op maandag 19 december 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en als je minder dan 5 onderdelen overhoudt dan klopt het toch?
vastkitten/purren dan maarquote:Op maandag 19 december 2011 09:13 schreef Etcetera het volgende:
Als het niet klopt stort het vanzelf in.
Ducktapequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Bart, zie ik nou goed dat we voor FOK pennen en stickers in het vervolg bij jou terecht kunnen?
Gevoelig onderwerp, ik heb mijn boek nog niet volquote:Op maandag 19 december 2011 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we doen niet allemaal meer aan flippo's Calex
6 onderdelen en ik had alleen de imbussleuteltjes overquote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit hoeveel delen kan een barkruk bestaan en hoeveel had je er over?
quote:Op maandag 19 december 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk duidelijkheid over mijn OV chipkaart en dat verdomde studuentenproductGeen boetes pour moi
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef iamredleader het volgende:
tijdens het gesprek heeft hij het potje van de pop gepakt en daar een plasje in gedaande mevrouw vond het wel leuk
![]()
Dat nummer komt uit Indonesië, zojuist opgezocht.quote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Gebeld door een raar nummer: +628129659117
Als het belangrijk is bellen ze wel terug
quote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Over 10/15 jaar niet gaan klagen dat hij wordt opgepakt wegens onzedelijk gedrag he
Ik had ook gegoogeld, kon het niet vinden. Ken geen mensen in Indonesie, zullen wel oplichters zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit Indonesië, zojuist opgezocht.
En dat is wel heel goed inderaadquote:Op maandag 19 december 2011 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben juist trost, hij is al een tijd zindelijk en gaat dus gewoon zelf als hij moet. Hier heeft hij nagedacht, in een onbekende omgeving iets herkend en daar heel netjes zin plas gedaan.
We zien welquote:Op maandag 19 december 2011 15:02 schreef Etcetera het volgende:
En dat is wel heel goed inderaadMaar ik blijf bij m'n statement
quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
24/7 Serious Request op 101TV, kan je naar Cobra zwaaien...
Daar ga ik straks achterkomen. Ik ga vanavond.quote:
Jij bent vanavond de Snow Patrol daar?quote:Op maandag 19 december 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga ik straks achterkomen. Ik ga vanavond.
Correct.quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent vanavond de Snow Patrol daar?
Zal je vriendin leuk vinden dat je haar zo noemt...quote:Op maandag 19 december 2011 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.
Ik neem voor de zekerheid maar een muts mee.
Jij bent te gast hier, jij hebt niks te willen...quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja verdomme ik wil geen sneeuw
quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sneeuwquote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat zou ik nooit tegen een vriendin zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden dat je haar zo noemt...
pils staat koud en whisky lauw als je interesse hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga ik straks achterkomen. Ik ga vanavond.
duurt tot en met kerst toch die ongein?quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik nou naar SR was gaan kijken dan had ik graag gebruik gemaakt van je aanbod
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets ja, jij woont om de hoek?
Klopt, is hier ook bekendquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zie ik jou naam net langsschuiven in Z&G? Gefeliciteerd![]()
Ik heb nog niets gezien/gehoord ... ondanks verstuurd smsje.quote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Daarom maar weer ontopic:
Is Cobra al in Leiden gesignaleerd?
Zwangerschap en geboortetopic in OUDquote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is z&g
Is het gekoppeld aan OUD?
Oeps.quote:Op maandag 19 december 2011 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien/gehoord ... ondanks verstuurd smsje.
quote:"This has to be the funniest Facebook name story in a while. Facebook disabled the account of Israeli entrepreneur Rotem Guez because he runs a business called the Like Store, where he sold Likes to advertisers. Guez countered by suing Facebook for deleting his accounts on the social network. Facebook countered with its own cease and desist letter. Guez didn't respond to Facebook's demands. Instead, he legally changed his name to Mark Zuckerberg. 'If you want to sue me, you're going to have to sue Mark Zuckerberg,' Guez reportedly told Facebook."
Zo, dat is gewoon een hobby in Amerika.quote:
quote:De zaterdag overleden Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il was een uitzonderlijk man, met buitengewone talenten en kwaliteiten. Althans, als we de officiële biografieën en Noord-Koreaanse staatsmedia moeten geloven. Deze middelen werden uitvoerig ingezet om de persoonscultus van Kim Jong-il te creëren. 12 mythes over dit 'ware genie'.
Kim Jong-il en zijn gezin in 1981. © AFP
De Juche-toren. © EPA
Volgens de Noord-Koreaanse staat werd Kim in een hut op de helling van Korea's hoogste berg geboren. Zelfs voor zijn geboorte veroorzaakte de toekomstige leider van Noord-Korea al wonderen. Officiële biografen zeggen dat zijn geboorte in een hut op de helling van Baekdu Mountain in februari 1942 werd voorspeld door een zwaluw. Op het moment dat hij werd geboren begon een zeemonster te zingen, verscheen er een dubbele regenboog, begonnen in heel het land de bloemen te bloeien en als klapstuk verscheen er ook nog eens een nieuwe ster aan de nachtelijke hemel.
Kim was al als kind een waar genie. Volgens de officiële Noord-Koreaanse biografieën kon de jonge Kim al met slechts 3 weken lopen en kon hij praten toen hij 8 weken jong was.
Op de basisschool strafte Kim zijn leraren voor hun onjuiste interpretaties van de geschiedenis.
1500 boeken
Tijdens zijn studententijd op de Kim Sung-il univeristeit, waar hij afstudeerde in 1964, schreef Kim maar liefst 1500 boeken.
De eerste keer toen Kim een golfclub vastpakte, in 1994, liep Kim naar verluidt een ronde van 38 onder par over de enige golfbaan van Noord-Korea, waaronder 5 holes-in-one - een wereldrecord.
Kim schreef zes volledige opera's in twee jaar tijd. Dit zijn ware meesterwerken - zo valt te lezen in zijn officiële biografie - en stuk voor stuk beter dan welke opera ook uit de geschiedenis van de muziek.
Volgens Noord-Koreaanse media is de iconische stijl van Kim Jong-il uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. Zijn oversized tenue in kaki-tinten en bijpassende broeken zijn een grote hit, zelfs bij de vrouwen in Hollywood. Een voor de hand liggend bewijs van zijn verstrekkende invloed en uitmuntende imago.
De eeuwige discussie over wie nou de hamburger heeft uitgevonden, wordt in Noord-Korea beslecht. Niemand minder dan Kim Jong-il bedacht een dubbele sandwich met vlees, in een poging om 'kwaliteitsvoedsel' te verstrekken aan studenten, zo meldde de Noord-Koreaanse krant Minju JoSon op een zeker moment.
Architectuur
Kim bleek ook een architectuurtalent. De leider ontwierp eigenhandig de toren van de Juche, een 170-meter hoge toren in het centrum van Pyongyang, bekroond met een gloeiende rode vlam.
Kim kon het weer veranderen door eraan te denken.
Volgens het officiële Noord-Koreaanse persbureau was Kim een expert op alle aspecten van de filmindustrie. Zo verbeterde hij scripts en begeleidde hij de productie van een film. Zijn favoriete films zijn naar verluidt 'Vrijdag de 13de', 'Rambo' en alle films waar Elizabeth Taylor de hoofdrol in vertolkt.
Volgens staatsmedia was Kim Jong-il de meest prominente en populaire staatsman ter wereld. Overal ter wereld wordt de verjaardag van de alom gevierde leider van Noord-Korea gevierd met films en festivals.
Ja maar MM is allergisch voor kinderen, of je er een beetje rekening mee wil houden.quote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef iamredleader het volgende:
Euh... Over zwangerschap/baby/gezin/huishouden is ook ontopic
De officiële site van Noord-Korea al gezien?quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat van zijn opvolger ook dergelijke onzin verzonnen gaat worden
En wij maar denken dat het fantasieverhaaltjes zijn...quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat van zijn opvolger ook dergelijke onzin verzonnen gaat worden
Wat gaf de doorslag?quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Univé, hallo Ditzo.
En dag lieve Slowchatters, hallo bed
Wàt een koningquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
![]()
Dat is waar ookquote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef CaLeX het volgende:
Ja maar MM is allergisch voor kinderen, of je er een beetje rekening mee wil houden.
Mijn neefje van 2 belde mij gister om te vertellen over zijn dag & de mooie kerstboom bij oma
vermoeidheid?quote:
Fysio die ik 9 behandelingen vergoed krijg en ze gebruiken lekker helder taalgebruik in de voorwaarden. Ik hoef niet zo nodig een kantoor waar ik heen kan, als ik kan bellen (gratis) of mailen/chatten ben ik al lang tevreden - zolang de antwoorden/service goed genoeg is. Oh en ik mag zelf mijn zorgverlener kiezen.quote:
op vrijdagmorgen staat er toch vrijwel geen file en lijkt me Amersfoort niet echt onbereikbaar, of moest je er achterlijk vroeg zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was precies op tijd binnen, hier nu ook flinke regen.
En nog 4 dagen werk, waarvan een halve dag school en vrijdag een rustig dagje met een vergadering in Amersfoort, maar deze keer om 10 uur, dat is een betere tijd
vorige week was het op donderdag om 8 uur, vandaar dat ik zo blij ben met vrijdag 10 uur, dan is er idd geen file te verwachtenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op vrijdagmorgen staat er toch vrijwel geen file en lijkt me Amersfoort niet echt onbereikbaar, of moest je er achterlijk vroeg zijn?
ik begin de 9e pas weer hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
4/0/0
Dit zou leuker zijn als het aftelde naar een vakantie, op 1-1 gaat het weer keihard omhoog
is wel waar, maar ik denk niet dat je gelukkiger wordt als er na 1 ja nog steeds 0/0/0 zou staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
4/0/0
Dit zou leuker zijn als het aftelde naar een vakantie, op 1-1 gaat het weer keihard omhoog
Ik heb in de winter altijd wel behoefte aan een maandje vrijquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is wel waar, maar ik denk niet dat je gelukkiger wordt als er na 1 ja nog steeds 0/0/0 zou staan.
Ik moet er niet aan denken thuis te zitten, na een week vakantie thuis verveel ik me al.
Same herequote:
Vrijwel nihil????quote:Vrijwel nihile mortaliteit bij oogheelkundige patienten. Het Oogziekenhuis Rotterdam heeft
in 2010 geen sterftegevallen gehad.
Kom je daar dus in terecht, dan ben je een pauper of op sterven na dood oud.quote:Het sterftecijfer is een weerspiegeling van de hoge leeftijd en de relatief
slechte sociaal economische status van onze patiënten. Gebrek aan opvangmogelijkheden thuis of elders maakt dat een groot aantal patiënten bij
ons wordt opgenomen om in een veilige omgeving te kunnen overlijden.
http://www.telegraaf.nl/w(...)on_van_gevaar__.htmlquote:MSTERDAM - Echte kerstbomen kunnen een risico in huis vormen: ze blijken een bron van schimmels, die slecht voor de luchtwegen zijn. Bovendien zijn exemplaren met een kluit erg brandgevaarlijk, doordat ze makkelijk kunnen uitdrogen. Dan maar liever een kunstboom? Of is dat minder knus?
Volgens recent onderzoek is een kerstboom in huis een ware schimmelbron en een aanslag op de luchtwegen. Bronchitis en zelfs longontsteking kunnen het gevolg zijn van de zich rap vermenigvuldigende schimmels. Tegelijkertijd waarschuwt de brandweer nog maar weer eens, dat droge kerstbomen maar al te makkelijk vlam kunnen vatten. Reden om terughoudend te zijn met kerstbomen, of zal het allemaal zo'n vaart niet lopen?
Ik ben niet allergisch voor kinderen, maar ik vind het een niet zo boeiend onderwerp...quote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar MM is allergisch voor kinderen, of je er een beetje rekening mee wil houden.
Die laatste zin ook van het artikel weer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschuwing: Televaagartikel:
[..]
http://www.telegraaf.nl/w(...)on_van_gevaar__.html
Tijd voor kamervragen en een proefballon om de echte kerstboom te verbiend...ik zweet het je!
Nog stommer is dat ze in het begin van het stukje linken naar een eigen artikel over "het onderzoek"quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste zin ook van het artikel weer.
'We hebben eigenlik geen idee wat we schrijven, we doen maar wat en u kopt 'm wel weer in, toch...?'
Pas op voor rondslingerende dennenaalden, die kunnen gladheid opleveren...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik had allang dood moeten zijn. Gelukkig heb ik dit jaar alleen maar een hoop los kerstgroen, dat is veilig.
En vooral oppassen voor gebruikte. Voor je het weet ben je ziek...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op voor rondslingerende dennenaalden, die kunnen gladheid opleveren...
ik ook maar anderhalve dagquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef MaJo het volgende:
Ik moet nog 6 dagen werken, misschien zelfs 7 zodat ik een dag inhaal. En dan na oud en nieuw 3 dagen en door naar Berlijn
En ik heb veel te weinig meegekregen van SR
Ik maar een half uurquote:
Ik heb hem er gister op kantoor opgezet en nu nog steeds geen commentaar gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maar een half uurMaar vandaag zet ik het aan tijdens het werk want ik ben vandaag collegaloos
vriendjespolitiek.quote:
Ik kerst veilig of ik kerst niet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En vooral oppassen voor gebruikte. Voor je het weet ben je ziek...
Ik was dus al aan het zoeken naar zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kerst veilig of ik kerst niet!
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld.quote:
Ik ken alleen Rocabella van de verdere opties, en die alleen van naam. Is het toch niet zo moeilijkquote:
Staat er niet tussenquote:
Nou, als dat je argument is...mooi compliment voor Cobra.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rocabella van de verdere opties, en die alleen van naam. Is het toch niet zo moeilijk
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, als dat je argument is...mooi compliment voor Cobra.
Ik hoor net van nergensquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan/moet ik stemmen op Bart?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kerst veilig of ik kerst niet!
[ afbeelding ]
Ik ben voor soberzo gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie dat je ook op famfare kan stemmen bij de spelvauten![]()
Handig, is er al een stembot?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kunt zo vaak stemmen als je wilt zie ik
is/es vind ik het meest irritante, ben voor de leukste gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 'me' i.p.v. 'mij' of 'mijn'...
Me vader, me vriend, me fiets...
'kerstboom condoom' was de winnende combinatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was dus al aan het zoeken naar zoiets.
Kerst en tentje/ quarantaine, maar dat zijn niet de juiste zoektermen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'kerstboom condoom' was de winnende combinatie
me ombijt kreeg ik een keer in een sms toegezondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 'me' i.p.v. 'mij' of 'mijn'...
Me vader, me vriend, me fiets...
als t maar gesmaakt heeftquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
me ombijt kreeg ik een keer in een sms toegezonden
Glitterende vampierquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie is Edward Cullen?
ah, gewoon weer eens een karakter/ acteur die ik niet ken.
QFTquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond Buffy en Angel nog tof, daarna was ik er wel een beetje klaar mee
True Blood heb ik een tijdje gevolgd maar het werd zóóóó langdradig op een gegeven moment...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ken het allemaal niet.
True Blood lijkt me nog wel wat...
Zekers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo, iets voor jou? SR request veiling, dag mee met Kathleen Ferrier
En Cobra hier heb je al op geboden? SR request veiling, Sanne Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |