SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Maar niet dat bedrag wat er nu staat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geboden op dat schilderij van Sanne Hans...
Nee, ik had ¤650 geboden, maar vond dat wel het maximum...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet dat bedrag wat er nu staat.
Hoger dan ¤400 ben ik niet gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik had ¤650 geboden, maar vond dat wel het maximum...
Ik vind het echt een heul mooi schilderij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoger dan ¤400 ben ik niet gegaan.
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heul mooi schilderij...
Snel, bieden!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
En een huiskamerconcert door Zanger Rinus...
[ link | afbeelding ]
Mijn collega wil daar op biedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
En een huiskamerconcert door Zanger Rinus...
[ link | afbeelding ]
Hij loopt nu het Glazen Huis in.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
Meteen een tip van Michiel Veenstra. Flink bieden op dat concert van hem en dan het adres van je ex invullen als locatie.
Doettie toch zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
En toch moeten ze die malloot niet zo misbruiken.
Laatst was ie ook bij ekstra weekend
Ik denk dat hij niet het vermogen heeft om te zien hoe debiel hij is.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook al geld gegeven aan SR? Ik heb Arcade Fire aangevraagd voor 50 euro
Topquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat shirtjes gekocht en "Beautiful Day" van Gare du Nord aangevraagd.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik nog niets, maar ik vraag elk jaar hetzelfde nummer van de Proclaimers aan
Ik vrees dat ze dat NIET zullen draaien. Heeft weer minder prioriteit dan Maroon 5, Christina Aguilera, Lady Gaga.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat shirtjes gekocht en "Beautiful Day" van Gare du Nord aangevraagd.
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oma van Jantje (Smit?) draaien ze ook niet!
Ik vindt Studio Brussel meestal een stuk toffer inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.
En dat is waarom ik maanden geleden ben afgehaakt. Ben qua muzieksmaak eerder Vlaming, Duitser of Brit.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vindt Studio Brussel meestal een stuk toffer inderdaad.
Britt Dekker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Muzikale discriminatie.
En dat is waarom ik maanden geleden ben afgehaakt. Ben qua muzieksmaak eerder Vlaming, Duitser of Brit.
niet per sequote:
Die is niet 'Fokking Vet!!'....quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenminste beter dan Stacey Rookhuizen.
Die aflevering van HIMYM met dit nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]!
*weer eens opzoekt in collectie
Je bedoelt He-Man?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die aflevering van HIMYM met dit nummer
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef CaLeX het volgende:
Voel me dan net een van die gasten uit TBBT.....
The Bold and the BeauTiful?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vragen waar TBBT voor staat...
Klopt. En zij is ook één van de zoveel redenen waarom de muziekindustrie FUBAR is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet 'Fokking Vet!!'....
Gelukkig hadden we vroegah gewoon S, R&S, Z, PdC, DRvH en PL...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik die toch vergeten ben...
Ik heb David Bowie - Life on Mars aangevraagd... maar is niet langsgekomen. Was gisteren al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook al geld gegeven aan SR? Ik heb Arcade Fire aangevraagd voor 50 euro
Bestaan er ook negatieve kansen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik stort wel voor SR zonder een plaat aan te vragen.
De kans dat ik die dan toevallig voorbij hoor komen is vrijwel 0,0%, dus...
Ja, dan krijg je zelfs geld toe...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bestaan er ook negatieve kansen?
Zo ja, krijg je dan geld terug?
Dan moet je wel het hele verhaal vertellen! Dit nummer hadden ze niet, ze draaiden gewoon een andere Jan Smit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oma van Jantje (Smit?) draaien ze ook niet!
Kun je net zogoed de hele catalogus van Radio 538 en Q-Music jatten. Het scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je wel het hele verhaal vertellen! Dit nummer hadden ze niet, ze draaiden gewoon een andere Jan Smit.
En nogal wiedes dat ze muziek draaien die bij de zender past...
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je net zogoed de hele catalogus van Radio 538 en Q-Music jatten. Het scheelt niet veel...
Ehquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...
quote:
Zolang je de fluxcapacitator niet aanzet, zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, want een lepel botst doorgaans ook blauw, mits niet gas aangedreven...
Mooi, kun je gelijk gaan kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je de fluxcapacitator niet aanzet, zal het wel meevallen
E. heeft een vast contraaaact![]()
Dat ga ik niet meteen roepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, kun je gelijk gaan kopen
Dat lijkt me ook heul niet verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meteen roepenwe zien wel even
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bijna klaar voor huisje boompje beestje he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus het boompje en het beestje zijn al onderweg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Nu ik nog een contracten een huis
maar nee, we mogen niet echt klagen geloof ik
quote:
Passen in het rijtje van famfare en soberzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik volg die spelfouten niet, maar misschien let ik niet op tijdens mijn KLB-toerbeurten.
beetje overdreven Calexquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben al klaar met inpakken
Ga vrijdag pas weg
Ou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben al klaar met inpakken
Ga vrijdag pas weg
Beetje wel he, maar donderdag heb ik al wat. En morgen misschien ook nog xDquote:
Heeft. Geen. Nut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. 22:00 thuis van werk. Ga een ander dagje wel kijken op dat plein hier
Zijn de laatste restjes van die pony in de frikandel verdwenen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou de laatste restjes van mijn vervloekte pony eindelijk weg.
Wie zegt dat het nut moet hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft. Geen. Nut.
Kerstlichtjes bekijken in Den Ilp heeft meer nut.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vanochtend mijn wijsvinger in een scheermes gezet: af te raden. Pijnlijk. Veel bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |