quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Raymann mag nog wel een aantal uur blijven wat mij betrefd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Dan mag je nog wel 10 jaar wachten
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:
afkloppen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Ik heb gelukkig nog 0 keer justin bieber gehoord
Roep niet te hard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Heb ik nog ooit echt moeten doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
Een kattig krengetje... Ja, klopt wel aardig op het momentquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
Ik ga 'm nu aanvragen voor 100 euroquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Ja doe, maak Timur blij:Dquote:
Iets met slapende hondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
2 uur, daarna Coenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat zit Timur?
En komt Gerard daarna weer?
Coen komt om 0200quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat zit Timur?
En komt Gerard daarna weer?
Ohw...jammerquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer heeft Gerard weer een graveyard shift?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer heeft Gerard weer een graveyard shift?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rihanna is een kuthoeeeeeeeeeeeeeer maar dit liedje is wel leuk maar niet meer omdat ze een kutwijf is.Groetjes een gefrustreerde concertganger.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Foto's kan je wel iig maken...
Wat voor architect? Huizen? Software?
lol explainquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rihanna is een kuthoeeeeeeeeeeeeeer maar dit liedje is wel leuk maar niet meer omdat ze een kutwijf is.Groetjes een gefrustreerde concertganger.
Hij zal zo wel met z'n telefoon in de hand op de bank gaan zitten tot 6 uurquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
Serieus, ik kan niet meer naar d'r nummers luisteren omdat het allemaal zo enorm nep is. En dat wist ik wel, natuurlijk, maar dan je fans zo laten stikken.quote:
Klaag klaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request_2011#Verloopquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Dat was toch op het nieuws en zo, ze liet de mensen zo lang wachten dat veel mensen niet tot t eind konden blijven ivm OVquote:
[quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu aanvragen voor 100 euro
qquote:
uquote:
ote]quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349783quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
Rihanna een van de weinige blacky's die ik wel zou geven
Beyonce, dikke slettebil jeweetquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wie
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.quote:
van 16 jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Veel sexaahhhh mokkels bij het huus!!!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.
jemig, daar is notoire rebel Axl Rose nog een watje bij!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.
Week ervoor had ze twee shows afgezegd in Zweden vanwege oververmoeidheid, dag erna postte ze allemaal drankfoto's op Facebook. Ze heeft dat te laat komen nog 3x geflikt in Engeland. En voor het concert in Arnhem werd ze in de coffeeshop gespot.
Beetje respectloos voor je fans. Dom wijf.
Ik heb hetzelfde met Coldplay.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.
Week ervoor had ze twee shows afgezegd in Zweden vanwege oververmoeidheid, dag erna postte ze allemaal drankfoto's op Facebook. Ze heeft dat te laat komen nog 3x geflikt in Engeland. En voor het concert in Arnhem werd ze in de coffeeshop gespot.
Beetje respectloos voor je fans. Dom wijf.
Ah oke.. Nou ik vind het geen vervelende gast..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is een vraag want ik kijk nog niet, darts is nog niet af. Ik doelde op de TT.
Het was wel een vette show, dat sowieso. Maar het was echt ZO achterlijk. Nou was ik niet echtecht fan, maar wel fucking 55 (!!) euro uitgegeven aan een kaartje. En dat was waar geweest voor m'n geld als ze d'r show fatsoenlijk had doorlopen. Ugh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, daar is notoire rebel Axl Rose nog een watje bij!
dacht dat britt vanavond zou komen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Slaapgast Britt Dekker....maar ff wakker blijven dan woensdag
No way, dan was het vast en zeker veel gezelliger buitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
af en toe lijkt t of dat huis dit jaar in maaskantje staat..
ALS GE UIT SCHIJNDEL KOMT DAN BENDE GEWOON EEN VUILE HOMO!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
af en toe lijkt t of dat huis dit jaar in maaskantje staat..
Lambiekjequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Groninger. het volgende:
Aluhoedjes gang!
Djeez zit er ook wel bij zeker?
Ik heb Coldplay 2x gezien en allebei de keren was het fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Coldplay.
Wel leuke radio muziek maar ook een uur te laat op Pinkpop wat het hele optreden kapot maakte...
Nee maar hij moet wel wat doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke.. Nou ik vind het geen vervelende gast..
Welnee, die schrijft er een of ander matig artikel overquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Groninger. het volgende:
Aluhoedjes gang!
Djeez zit er ook wel bij zeker?
Hij was net Tante Esquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wel wat doen
Haha :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, die schrijft er een of ander matig artikel over
Dan werk ik thuis, leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Slaapgast Britt Dekker....maar ff wakker blijven dan woensdag
Ja...dan valt Raymond tegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dacht dat britt vanavond zou komen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het mogelijk de webcamdinges 'altijd op voorgrond' te laten? dat je het kan z ien en kan FOK!ken tegelijk?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
quote:
Ahoy!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Welk nummer? Ik was even afgeleid door de verkeersborden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een van de mooiste nummers van Queen
Dat is jammer dudequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, terug uit Leiden. Echt te koud. Leiden viel me echt tegen. Geen gezellig plein zoals in Eindhoven, geen leuk publiek en de muziek te zacht.
Ah jammer, dus het is in het echt net zo suf als op tv daar buiten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeker te lastig om lang in die rol te blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok![]()
Ja hij praat ook niet als tante es maar gewoon als zichzelf
Dat is dus ook de vraag met Britt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker te lastig om lang in die rol te blijven
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Oh ik vond Eindhoven echt heerlijk om te zien hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel bijzonder dat vorig jaar iedereen over Eindhoven aan het klagen was, en nu 'eindhoven was fantastisch!!'.
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wordt hij dan niet gejat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
Alsof Leefbaar dat toe zal staan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Haha wat zal iedereen zeggen als het glazen huis in bijvoorbeeld Rotterdam staat
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Plein in Eindhoven is groter hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Ja maar het is 80%+ op een doordeweekse dag, elke dag koud en wss nat.. dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef Krambo het volgende:
Wat een gezeur weer over de sfeer, het is maandagavond, koud en nat. Komt allemaal wel goed hoor, het is elk jaar hetzelfde gezeik de eerste dag(-en)
Volgens het rooster welquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?
In het algemeen was er CONTINU geklaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotelquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plein in Eindhoven is groter hoor
Maar is gewoon een veel leukere stad
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoor
Zou tof zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
hahaha .. hou op ..quote:
Ken de Markt wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotel
quote:
twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:35:14@3rdrocknl joh dat zegt helemaal nakka. reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:36:29@FredSiebelink ga er dan heen als grote goeroe met motivatiespeech. hebben @coen3fm @gerardekdom en @Timur3FM dan wel nodig! reageer retweet
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
ik wil ook zo'n legging!quote:
Wooow!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een conversatie met de grote Swami Salami Fred Siebelink
Geef mij maar wat drank ..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.
denk dat Timur nog meer baalt van de rokers...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef JaneDoe het volgende:
stoere jongens die met een 'hamburger' van een euro voor t huis gaan staan
de vraag is natuurlijk, ben je er ook weleens nuchter?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken de Markt wel hoor
Ken de beestenmarkt ook, die is gewoon niet zo groot als de Markt in Eindje
zou dat mij staan? heb voor een jongeman vrij lange benen....quote:
Ligt aan de kroegen. Santiago is de danskroeg bij uitstek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk dat Timur nog meer baalt van de rokers...
Fleet Foxes op Lowlandsquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Fleet Foxes (nummer weet ik ff niet)
Vorige keer (PSV-NAC) nog, omdat ik moest rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk, ben je er ook weleens nuchter?
On camera ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?
oh ja, dat 'betrapt' filmpje van Doquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
On camera ja.
Off camera vast niet.. pulling a do-tje
jawel goede muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
donderdag, studentenuitgaansavond, pas denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Geeft dien link nog eens..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Alweer een uur niks leuks gebeurd?
Denk je echt dat hij stiekem ergens rookt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
On camera ja.
Off camera vast niet.. pulling a do-tje
hij moet wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja, Timur rookt toch, is hij nu gestopt ?
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Fleet Foxes (nummer weet ik ff niet)
Ken ik niet, waar zit die?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt aan de kroegen. Santiago is de danskroeg bij uitstek.
Ja, da's juist sexy. Heb je ook mooie kuiten? Zorg dan dat je er eentje koopt die tot halverwege je kuiten loopt, worden ze extra benadrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou dat mij staan? heb voor een jongeman vrij lange benen....
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om op youtube te zetten.
rokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat timur a la do alleen achter rookt
zondagavond zei hij iig dan hij niet echt van plan was om te stoppen
Niet als Coen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hun nou met de party animals komen, maak ik een notitienadat ik uitgestuitert ben that is.
Wie houdt dat bij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Ik weet niet hoe bekend je bent op Stratum, maar aan de kant van Spijker/Thomas/Kix etc. En dan bij het pleintje, halverwege.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat iedereen dat doet
Ja die vent was zo dronken als een toeter..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:44 schreef Groninger. het volgende:
Hee dezelfde witte mutsen als gisternacht
ik zie mijn kuiten nooit dus ik weet niet of ze sexy zijn....maar dank voor de tips!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Muse.<3
[..]
Ken ik niet, waar zit die?
[..]
Ja, da's juist sexy. Heb je ook mooie kuiten? Zorg dan dat je er eentje koopt die tot halverwege je kuiten loopt, worden ze extra benadrukt.
Nu zijn ze gelukkig nuchter....quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja die vent was zo dronken als een toeter..
Movies is ook gezelligquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe bekend je bent op Stratum, maar aan de kant van Spijker/Thomas/Kix etc. En dan bij het pleintje, halverwege.
Was dat niet de eigenaar ban de kroeg die gister geld kwam brengen? En nu laat hij zijn klanten mooi brengenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja die vent was zo dronken als een toeter..
Ik zal eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe bekend je bent op Stratum, maar aan de kant van Spijker/Thomas/Kix etc. En dan bij het pleintje, halverwege.
Smells like Paul's troll spirit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
En niet bij dit soort
19-12-2011 18:23 Rutte loopt te kutte
19-12-2011 18:22 ILIAS IS DE LIEFSTE KIND TER WERELD
19-12-2011 18:21 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Said jij bent the MAN
19-12-2011 18:15 ik mis Giel en Jordy van Loon
is die over Domien en zijn smurfenstem wel goed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
En niet bij dit soort
19-12-2011 18:21 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Said jij bent the MAN
Schei 's uit, zeg. Daar ben ik een halfjaar geleden voor het laatst geweest. Toen had ik een oud, dun vrouwtje zonder tanden die aan m'n reet zat.quote:
Pics, dan beoordeel ik ze. Anders moet je een lange kopen namelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mijn kuiten nooit dus ik weet niet of ze sexy zijn....maar dank voor de tips!
Ja dat is echt jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
En niet bij dit soort
nee, sorryquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pics, dan beoordeel ik ze. Anders moet je een lange kopen namelijk
't is mijn site niet hoor, maar ik gebruik dit logboek om leuke stukjes uit de opnames te zoeken (ik kijk namelijk niet 24/7) en die online te zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is die over Domien en zijn smurfenstem wel goed?
Tsja Tante Es en de Honkballers ofzo dat is het enige wat ik kan verzinnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is mijn site niet hoor, maar ik gebruik dit logboek om leuke stukjes uit de opnames te zoeken (ik kijk namelijk niet 24/7) en die online te zetten.
quote:
misschien kunnen jullie Minthy ff vragen? die heeft ze gezien.quote:
Ja en tussenstanden, sapjes, grote cheques, lipsyncs van ekdom, lollige mensen aan de mic, fails, veiling tv etc. etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Tsja Tante Es en de Honkballers ofzo dat is het enige wat ik kan verzinnen
Ze had toch ietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
ff tussendoorvraagje, komt Ilse nou wel of niet als slaapgast?
nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
Nee, haar vader is ernstig ziek, ze komt ook niet optreden op de slotavond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:48 schreef Krambo het volgende:
vader overleden oid. voorlopig alle promotiedoeleinden enzo neergelgd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze had toch iets
sowieso niet als slaapgast iig
Ja d;r pa is ziek geloof ik, maar is las vanmiddag dat ze toch zou komen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze had toch iets
sowieso niet als slaapgast iig
Ik had het van horen zeggen, dus ik kende de detials niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vader overleden oid. voorlopig alle promotiedoeleinden enzo neergelgd.
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is vet of blubber, je weet wel...
Tja want originaliteit is niet belangrijk bij SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja d;r pa is ziek geloof ik, maar is las vanmiddag dat ze toch zou komen?
Ah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.
Dikman is/was een merk negerzoenen.
Belgisch woord voor negerzoenen is: Negerinnentettenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Je snapt dus niet wat ik bedoel.
Dikman is/was een merk negerzoenen.
SR is sowieso funest voor je nachtrustquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fak nu heb ik weer geen zin om te slapen, gezellig, mexicaantje is leuk (dat ze terug is), Tumur draait goed
van die doppen boven je borstenquote:
bestellen danquote:
Wauwie, dankje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fak nu heb ik weer geen zin om te slapen, gezellig, mexicaantje is leuk (dat ze terug is), Tumur draait goed
ze?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zwaai terugquote:
weinig wassen, dan lost dat probleem zichzelf opquote:
Foto's zeggen meer dan een fok gendericonquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weinig wassen, dan lost dat probleem zichzelf op
Blauw? Nee hoor. Ik heb dit kleurtje al een flinke tijdquote:
Oh, ik ben dan gek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Blauw? Nee hoor. Ik heb dit kleurtje al een flinke tijd
Tenzij je op je TV bedoelt, maar dan is er iets mis met je toestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |