lol explainquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rihanna is een kuthoeeeeeeeeeeeeeer maar dit liedje is wel leuk maar niet meer omdat ze een kutwijf is.Groetjes een gefrustreerde concertganger.
Hij zal zo wel met z'n telefoon in de hand op de bank gaan zitten tot 6 uurquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
Serieus, ik kan niet meer naar d'r nummers luisteren omdat het allemaal zo enorm nep is. En dat wist ik wel, natuurlijk, maar dan je fans zo laten stikken.quote:
Klaag klaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request_2011#Verloopquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Dat was toch op het nieuws en zo, ze liet de mensen zo lang wachten dat veel mensen niet tot t eind konden blijven ivm OVquote:
[quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu aanvragen voor 100 euro
qquote:
uquote:
ote]quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349783quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
Rihanna een van de weinige blacky's die ik wel zou geven
Beyonce, dikke slettebil jeweetquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wie
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.quote:
van 16 jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Veel sexaahhhh mokkels bij het huus!!!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.
jemig, daar is notoire rebel Axl Rose nog een watje bij!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.
Week ervoor had ze twee shows afgezegd in Zweden vanwege oververmoeidheid, dag erna postte ze allemaal drankfoto's op Facebook. Ze heeft dat te laat komen nog 3x geflikt in Engeland. En voor het concert in Arnhem werd ze in de coffeeshop gespot.
Beetje respectloos voor je fans. Dom wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |