quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Raymann mag nog wel een aantal uur blijven wat mij betrefd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Dan mag je nog wel 10 jaar wachten
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:
afkloppen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Ik heb gelukkig nog 0 keer justin bieber gehoord
Roep niet te hard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Heb ik nog ooit echt moeten doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
Een kattig krengetje... Ja, klopt wel aardig op het momentquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kies zelf maar een dier hoor! maar een Lynx klopt wel denk ik .geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
Ik ga 'm nu aanvragen voor 100 euroquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
Ja doe, maak Timur blij:Dquote:
Iets met slapende hondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef Groninger. het volgende:
2 uur, daarna Coenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat zit Timur?
En komt Gerard daarna weer?
Coen komt om 0200quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat zit Timur?
En komt Gerard daarna weer?
Ohw...jammerquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer heeft Gerard weer een graveyard shift?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer heeft Gerard weer een graveyard shift?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rihanna is een kuthoeeeeeeeeeeeeeer maar dit liedje is wel leuk maar niet meer omdat ze een kutwijf is.Groetjes een gefrustreerde concertganger.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Foto's kan je wel iig maken...
Wat voor architect? Huizen? Software?
lol explainquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rihanna is een kuthoeeeeeeeeeeeeeer maar dit liedje is wel leuk maar niet meer omdat ze een kutwijf is.Groetjes een gefrustreerde concertganger.
Hij zal zo wel met z'n telefoon in de hand op de bank gaan zitten tot 6 uurquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
Serieus, ik kan niet meer naar d'r nummers luisteren omdat het allemaal zo enorm nep is. En dat wist ik wel, natuurlijk, maar dan je fans zo laten stikken.quote:
Klaag klaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Goh, weer een slaapgast die niets aan is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request_2011#Verloopquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Dat was toch op het nieuws en zo, ze liet de mensen zo lang wachten dat veel mensen niet tot t eind konden blijven ivm OVquote:
[quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu aanvragen voor 100 euro
qquote:
uquote:
ote]quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349783quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..
Is er ergens een rooster te bekijken?
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De vraag is meer hoeveel ze er kapot maakt.
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
Rihanna een van de weinige blacky's die ik wel zou geven
Beyonce, dikke slettebil jeweetquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei jij gisteren nog over iemand anders... maar weet niet meer wie
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel nummers per jaar maakt Rihanna eigenlijk per jaar? Stuk of 35?
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.quote:
van 16 jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Veel sexaahhhh mokkels bij het huus!!!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ze nog met Chris Brown ging waren het er iig een stuk minder.
jemig, daar is notoire rebel Axl Rose nog een watje bij!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.
Week ervoor had ze twee shows afgezegd in Zweden vanwege oververmoeidheid, dag erna postte ze allemaal drankfoto's op Facebook. Ze heeft dat te laat komen nog 3x geflikt in Engeland. En voor het concert in Arnhem werd ze in de coffeeshop gespot.
Beetje respectloos voor je fans. Dom wijf.
Ik heb hetzelfde met Coldplay.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam een uur te laat bij d'r concert waardoor de helft van de mensen alleen d e eerste 3 nummer kon zien. Die eerste 3 nummers waren kut, pas na Man Down (vierde nummer van de show) was haar stem opgewarmd (je zou toch denken dat dat van te voren gebeurt). Vervolgens duurde de show een halfuur korter dan normaal.
Week ervoor had ze twee shows afgezegd in Zweden vanwege oververmoeidheid, dag erna postte ze allemaal drankfoto's op Facebook. Ze heeft dat te laat komen nog 3x geflikt in Engeland. En voor het concert in Arnhem werd ze in de coffeeshop gespot.
Beetje respectloos voor je fans. Dom wijf.
Ah oke.. Nou ik vind het geen vervelende gast..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is een vraag want ik kijk nog niet, darts is nog niet af. Ik doelde op de TT.
Het was wel een vette show, dat sowieso. Maar het was echt ZO achterlijk. Nou was ik niet echtecht fan, maar wel fucking 55 (!!) euro uitgegeven aan een kaartje. En dat was waar geweest voor m'n geld als ze d'r show fatsoenlijk had doorlopen. Ugh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, daar is notoire rebel Axl Rose nog een watje bij!
dacht dat britt vanavond zou komen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Slaapgast Britt Dekker....maar ff wakker blijven dan woensdag
No way, dan was het vast en zeker veel gezelliger buitenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
af en toe lijkt t of dat huis dit jaar in maaskantje staat..
ALS GE UIT SCHIJNDEL KOMT DAN BENDE GEWOON EEN VUILE HOMO!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
af en toe lijkt t of dat huis dit jaar in maaskantje staat..
Lambiekjequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Groninger. het volgende:
Aluhoedjes gang!
Djeez zit er ook wel bij zeker?
Ik heb Coldplay 2x gezien en allebei de keren was het fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Coldplay.
Wel leuke radio muziek maar ook een uur te laat op Pinkpop wat het hele optreden kapot maakte...
Nee maar hij moet wel wat doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke.. Nou ik vind het geen vervelende gast..
Welnee, die schrijft er een of ander matig artikel overquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Groninger. het volgende:
Aluhoedjes gang!
Djeez zit er ook wel bij zeker?
Hij was net Tante Esquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wel wat doen
Haha :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, die schrijft er een of ander matig artikel over
Dan werk ik thuis, leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Slaapgast Britt Dekker....maar ff wakker blijven dan woensdag
Ja...dan valt Raymond tegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dacht dat britt vanavond zou komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |