Ga maar weer even lekker inslapenquote:
een pilletje cyanide zou ook wel fijn zijnquote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef PPLDude het volgende:
[..]
Ga maar weer even lekker inslapen
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een pilletje cyanide zou ook wel fijn zijn
/carequote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Wat zijn jullie lief voor haar zeg..
zo doet die debiel altijd tegen mij zodra ik wat leuks post qoute zij er /care achterquote:
rustig ik check niet elke seconde tochquote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef JApieman het volgende:
Kut zweetteef, ik ben altijd aardig en dan zegt ze gewoon niks.
Begrijpelijkquote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo doet die debiel altijd tegen mij zodra ik wat leuks post qoute zij er /care achter
vandaar dat ik er niet aardig vind
Doe je altijd.quote:Op maandag 19 december 2011 23:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
rustig ik check niet elke seconde tochhoi
doe ik (bijna) nooitquote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo doet die debiel altijd tegen mij zodra ik wat leuks post qoute zij er /care achter
vandaar dat ik er niet aardig vind
/carequote:Op maandag 19 december 2011 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee fokking vaak
beetje schijnheilig doen
doen doen doenquote:Op maandag 19 december 2011 23:15 schreef Piethur het volgende:
Dit is veel te vroeg man
Als ik nu dikke tetten ga posten dan word ik geband !
misschienquote:Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wil jij mij een ban aansmeren ????
3 keer raden hoe ik mij plezier.quote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef Zweetteef het volgende:
Jullie plezieren je wel in mijn vroege nachtbagger
quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Mijn reputatie op Fok! is niet uit te drukken in valuata
ik geef je 0 euro als je jezelf laat bannenquote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Mijn reputatie op Fok! is niet uit te drukken in valuata
Oke, ff tieten zoekenquote:Op maandag 19 december 2011 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geef je 2 euro als je jezelf laat bannen
hoiquote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zweetteef
Oja, je bent te vroeg
linkquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef BB-King het volgende:
Hey Zweetteef, post eens in het vijf woorden topic aub... we komen wijven tekort.
Ga weg mang, vroeger was NB altijd binnen 10 minuten weer dicht zo rapquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh vanaf 11 uur open, dacht al loopt lekker dit
Het is niet vroeger meer oude lul die je bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga weg mang, vroeger was NB altijd binnen 10 minuten weer dicht zo rap
Klopt, en ik vind het niets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet vroeger meer oude lul die je bent
ik moet slapen morge schoolquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
True story, kom je naar mij? Dan gaan we leuke dingen doen
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik naar jou toekomen dan?
omdat ie morgen tentamen heeft en hij moet nog kei veel doen, stress enzo. Arm schaappiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ewa, chockster zei dat die helemaal leeg was, waarvan wou die niet zeggen
brodyquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:40 schreef BB-King het volgende:
Zweetteef, laat die broekies toch links liggen.
Wat jij nodig hebt is iemand met ervaring en die een beetje op Brody Jenner lijkt.
dmquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga niet op forum doenstraks wor ik herkent en denken ze dat ik autistisch ben
Hoi fanquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef BB-King het volgende:
Hey Paul, ouwe makker.... lang niet gezien joh!
Deze is het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht al, er moet toch nog wel één slowchat lopen
Isset sowieso alquote:
Wat maakt dat voor jou uit?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor jou uit?
Lekker achter de raampjes zitten/staan/liggen.e
Inkoppertje ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meeste verzuurde ex-mod: SuperwormJim
Brb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zit een meisje op chatroulette de hele tijd met dr kont te schudden, ze doet het niet slecht
rot gewoon op shabbyquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wat ben je niet vrij dan?
Morgen ben ik lekker vrij :>
niet weten dat elke vrouw op chatroulette een filmpje isquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zit een meisje op chatroulette de hele tijd met dr kont te schudden, ze doet het niet slecht
Niet weten dat ik dat niet door hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet weten dat elke vrouw op chatroulette een filmpje is
tc gebruikequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was nog niet eens klaar met fappen, schandalig
ik lig al hele tijd in bed hoor nu alleen nog slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tegen deze tijd had je ook al wel bij mij in bed kunnen liggen
Ja maar dat is andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik lig al hele tijd in bed hoor nu alleen nog slapen
mijn lul nexten ze alemaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat niet door heb![]()
Zo begon het niet vriend! En nu heeft ze me genext
Doe nou niet alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
Iedereen stemt op mij bij die verkiezingen
ik sta alleen bij slechte categorienquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:28 schreef Teoman het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je het erg vindt
Voort wat hoort wat dame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
Iedereen stemt op mij bij die verkiezingen
helemaal doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef xyzyx het volgende:
Is de nachtbagger half dood? Tijdje geleden zat hij nu al op #4 ofzo
Sorry nee geen belletje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
alweer nietcosmo wanda?
FEEEENPEETOUDERS!!"#@*/-"#2%*6
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
FEEENPEEETOUDERSSSS!!##&*-(+'!!!!??+("!
heyquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:35 schreef xyzyx het volgende:
Is de nachtbagger half dood? Tijdje geleden zat hij nu al op #4 ofzo
Wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
FEEENPEEETOUDERSSSS!!##&*-(+'!!!!??+("!
xD xD xD omgquote:
Hey Gridlok, leuk je weer eens te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Gridlok het volgende:
Hallo, dit is mijn eerste post op fok.
Dan heeft iemand anders al die tijd met jouw account zitten postenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:10 schreef Gridlok het volgende:
Hallo, dit is mijn eerste post op fok.
Hallo!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hey Gridlok, leuk je weer eens te zien.
Alles goed?
Was mijn vriendje denk ik :$quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders al die tijd met jouw account zitten posten
quote:Wat is deze?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Kan je via hotmail ook een gepland bericht versturen? Het komt vast niet goed over als ik mijn CV en motivatiebrief om kwart over 3 's nachts verstuur
Goede stem dit toch?quote:Grappigste username van een actieve user: VMinst grappigste username van een actieve user:
Als jij me je sollicitatiebrief stuurt, geen zin om nieuwe te tikkenquote:
Waarom zou ik hem naar jou sturen en waarom zou jij een nieuwe moeten tikken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef Teoman het volgende:
[..]
Als jij me je sollicitatiebrief stuurt, geen zin om nieuwe te tikken![]()
Maar geplande versturing bij hotmail is denk ik impossible..
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem naar jou sturen en waarom zou jij een nieuwe moeten tikken?
Ik snap er niks van
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.quote:
Moet ik TC DM'en?quote:
Jij bent een verdoemde autistquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:27 schreef Teoman het volgende:
[..]
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.
[..]
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.
[..]
Moet ik TC DM'en?
Ja en dan komt die niet vanaf mijn email, grapjasquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:27 schreef Teoman het volgende:
[..]
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.
[..]
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.
[..]
Moet ik TC DM'en?
Dude chill zijn jullie nuchter ofzo..quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en dan komt die niet vanaf mijn email, grapjas
Oke, je hebt het mis, helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Teoman het volgende:
[..]
[..]
Ik schat jullie niet hoger dan 15 jaar in.
KI BNE HLEEMALA NITE NUHTCERquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dude chill zijn jullie nuchter ofzo..
Geestelijk heb ik het vast niet mis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Oke, je hebt het mis, helaas.
Hoax hoe heb je je sollicitatiebrief geschrevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KI BNE HLEEMALA NITE NUHTCER
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.quote:
Ben bezigquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik het vast niet mis.
[..]
Hoax hoe heb je je sollicitatiebrief geschreven
Mag ik ook je adres maar om te zeggen dat je slim bent en even te loungen in je binnenjacuzi + sauna?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.
Jij krijgt gratis een slet, die je je gedurende aanwezigheid mag mishandelen, Drank en Drugs naar keuze!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik ook je adres maar om te zeggen dat je slim bent en even te loungen in je binnenjacuzi + sauna?
Durven ze niks te zeggen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.
Laat de drugs maar zitten en ik kom er binnenkort aan, komt die slet me oppikken vanaf het station?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef Teoman het volgende:
[..]
Jij krijgt gratis een slet, die je je gedurende aanwezigheid mag mishandelen, Drank en Drugs naar keuze!
Ik snap dat heel veel mensen zulke dingen tegen jou hebben gezegd, voornamelijk op feitelijke waarnemingen gebaseerd, maar als je dat vervolgens tegen andere gaat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is, noemt men dat projectie. Wanneer men vaker dingen gaat "projecteren" op anderen zou ik je aanbevelen een goede psychiater te zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik het vast niet mis.
Buiten het feit dat het niet nodig is, zullen ze het ook nooit durven nee.quote:
Je wordt opgepikt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat de drugs maar zitten en ik kom er binnenkort aan, komt die slet me oppikken vanaf het station?
Ik ga niet eens er op in, alhoewel ik dat nu toch doe, voor de rest, je kon weleens mijn zoon zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:50 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel mensen zulke dingen tegen jou hebben gezegd, voornamelijk op feitelijke waarnemingen gebaseerd, maar als je dat vervolgens tegen andere gaat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is, noemt men dat projectie. Wanneer men vaker dingen gaat "projecteren" op anderen zou ik je aanbevelen een goede psychiater te zoeken.
Baas, laat je chaffeur me dan direct bij mn voordeur oppikkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef Teoman het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het niet nodig is, zullen ze het ook nooit durven nee.
[..]
Je wordt opgepikt!
[ afbeelding ]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:52 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik ga niet eens er op in, alhoewel ik dat nu toch doe, voor de rest, je kon weleens mijn zoon zijn.
Jij denkt echt dat ik me ga inspannen voor jou.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:53 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn postsquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:54 schreef Teoman het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik me ga inspannen voor jou.
Net zo slap als mijn lul wanneer ik aan je moeder denkquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:53 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?
Klopt dus daarom hou ik er nu mee op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn posts
harde diss swaquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn posts
Je denkt dat ik verwachtte dat je een stijve kreeg als je aan mijn moeder denkt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net zo slap als mijn lul wanneer ik aan je moeder denk
Ik blijf tot half 6 wakker om een sollicitatiebrief te versturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja morgen 9 uur op staan.. kkkkkkloooooooooooooote
Hm wattan? Moet dat om half zes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik blijf tot half 6 wakker om een sollicitatiebrief te versturen
ja ik ga maar ees slapehquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:02 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Goede reden om te stoppen met FOK!
Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturenquote:
Ja lekker begrijpelijk.. Iemand van ik schat je rond de 19/20 die om 5:30 opstaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturen
Ik doe gewoon net alsof ik een vroege vogel ben
Denken dat ik 19/20 benquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:06 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ja lekker begrijpelijk.. Iemand van ik schat je rond de 19/20 die om 5:30 opstaat
Hahaha herkenbaar.. ooit naar een lerares iets gestuurd o 3 uur.. die vroeg ook al hey wat doe jij nou?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturen
Ik doe gewoon net alsof ik een vroege vogel ben
21quote:
Alleen maar negers hequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21
Is dit trouwens een beetje een lopende zin?![]()
Hier zou ik dan ook graag een deel van willen uitmaken.
zat ik er niet ver naastquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21
Is dit trouwens een beetje een lopende zin?![]()
Hier zou ik dan ook graag een deel van willen uitmaken.
TC had ik het over te veel negersquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja je negercomment was nogal vaag
Donec in leo non risus sollicitudin cam luctus in et tellus.quote:
Niet weten dat hij zich eerst voorbereidt op een slotjestochtquote:
Ja, hoezo?quote:
Wat voor slang wil je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:12 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
ik wil ook een slang kopen maar mijn ouders willen dat niet die zijn bang voor slangen
Report gemacht, tot over een paar dagenquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:13 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Nice, gequote zodat ze je sollicitatiebrief altijd terug op FOK! kunnen vinden
Je verwacht dat ik hierdoor een ban krijg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Report gemacht, tot over een paar dagen
Je weet het nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:15 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik hierdoor een ban krijg?
Was maar een grapje hoor, zo graag wil ik je niet naaien
Ik zou rattenslangen nemen, boa's hebben sneller eetproblemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:14 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
een rattenslang of boa constrictor
Ai ai, post weer geeditquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:16 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Weer weggehaald, goede brief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |