Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturenquote:
Ja lekker begrijpelijk.. Iemand van ik schat je rond de 19/20 die om 5:30 opstaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturen
Ik doe gewoon net alsof ik een vroege vogel ben
Denken dat ik 19/20 benquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:06 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ja lekker begrijpelijk.. Iemand van ik schat je rond de 19/20 die om 5:30 opstaat
Hahaha herkenbaar.. ooit naar een lerares iets gestuurd o 3 uur.. die vroeg ook al hey wat doe jij nou?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem eigenlijk vandaag versturen maar was het vergeten en om hem nu 's nachts te versturen
Ik doe gewoon net alsof ik een vroege vogel ben
21quote:
Alleen maar negers hequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21
Is dit trouwens een beetje een lopende zin?![]()
Hier zou ik dan ook graag een deel van willen uitmaken.
zat ik er niet ver naastquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21
Is dit trouwens een beetje een lopende zin?![]()
Hier zou ik dan ook graag een deel van willen uitmaken.
TC had ik het over te veel negersquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja je negercomment was nogal vaag
Donec in leo non risus sollicitudin cam luctus in et tellus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |