Als jij me je sollicitatiebrief stuurt, geen zin om nieuwe te tikkenquote:
Waarom zou ik hem naar jou sturen en waarom zou jij een nieuwe moeten tikken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef Teoman het volgende:
[..]
Als jij me je sollicitatiebrief stuurt, geen zin om nieuwe te tikken![]()
Maar geplande versturing bij hotmail is denk ik impossible..
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem naar jou sturen en waarom zou jij een nieuwe moeten tikken?
Ik snap er niks van
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.quote:
Moet ik TC DM'en?quote:
Jij bent een verdoemde autistquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:27 schreef Teoman het volgende:
[..]
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.
[..]
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.
[..]
Moet ik TC DM'en?
Ja en dan komt die niet vanaf mijn email, grapjasquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:27 schreef Teoman het volgende:
[..]
Drommel het is laat I know, maar ik moet ook een sollicitatiebrief schrijven, dus als jij em stuurt ga ik het aanpassen en opsturen. Maar was meer grap weet je.
[..]
Ow Nectar Nectar, je bent al de hele dag op Fok! en dan alsnog kom je met zulke domme grappen.
[..]
Moet ik TC DM'en?
Dude chill zijn jullie nuchter ofzo..quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en dan komt die niet vanaf mijn email, grapjas
Oke, je hebt het mis, helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Teoman het volgende:
[..]
[..]
Ik schat jullie niet hoger dan 15 jaar in.
KI BNE HLEEMALA NITE NUHTCERquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:35 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dude chill zijn jullie nuchter ofzo..
Geestelijk heb ik het vast niet mis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:36 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Oke, je hebt het mis, helaas.
Hoax hoe heb je je sollicitatiebrief geschrevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KI BNE HLEEMALA NITE NUHTCER
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.quote:
Ben bezigquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik het vast niet mis.
[..]
Hoax hoe heb je je sollicitatiebrief geschreven
Mag ik ook je adres maar om te zeggen dat je slim bent en even te loungen in je binnenjacuzi + sauna?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.
Jij krijgt gratis een slet, die je je gedurende aanwezigheid mag mishandelen, Drank en Drugs naar keuze!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik ook je adres maar om te zeggen dat je slim bent en even te loungen in je binnenjacuzi + sauna?
Durven ze niks te zeggen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:44 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ach ya het leuke is aan dit soort grapjes, dat ik ze nooit irl krijg te horen. Mocht je de eerste willen zijn ik geef graag mn adres op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |