Laat de drugs maar zitten en ik kom er binnenkort aan, komt die slet me oppikken vanaf het station?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:47 schreef Teoman het volgende:
[..]
Jij krijgt gratis een slet, die je je gedurende aanwezigheid mag mishandelen, Drank en Drugs naar keuze!
Ik snap dat heel veel mensen zulke dingen tegen jou hebben gezegd, voornamelijk op feitelijke waarnemingen gebaseerd, maar als je dat vervolgens tegen andere gaat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is, noemt men dat projectie. Wanneer men vaker dingen gaat "projecteren" op anderen zou ik je aanbevelen een goede psychiater te zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:41 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik het vast niet mis.
Buiten het feit dat het niet nodig is, zullen ze het ook nooit durven nee.quote:
Je wordt opgepikt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat de drugs maar zitten en ik kom er binnenkort aan, komt die slet me oppikken vanaf het station?
Ik ga niet eens er op in, alhoewel ik dat nu toch doe, voor de rest, je kon weleens mijn zoon zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:50 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel mensen zulke dingen tegen jou hebben gezegd, voornamelijk op feitelijke waarnemingen gebaseerd, maar als je dat vervolgens tegen andere gaat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is, noemt men dat projectie. Wanneer men vaker dingen gaat "projecteren" op anderen zou ik je aanbevelen een goede psychiater te zoeken.
Baas, laat je chaffeur me dan direct bij mn voordeur oppikkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:51 schreef Teoman het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het niet nodig is, zullen ze het ook nooit durven nee.
[..]
Je wordt opgepikt!
[ afbeelding ]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:52 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik ga niet eens er op in, alhoewel ik dat nu toch doe, voor de rest, je kon weleens mijn zoon zijn.
Jij denkt echt dat ik me ga inspannen voor jou.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:53 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn postsquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:54 schreef Teoman het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik me ga inspannen voor jou.
Net zo slap als mijn lul wanneer ik aan je moeder denkquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:53 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Best wel een slappe comeback, vind je niet?
Klopt dus daarom hou ik er nu mee op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn posts
harde diss swaquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar wel, je reargeert op al mijn posts
Je denkt dat ik verwachtte dat je een stijve kreeg als je aan mijn moeder denkt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net zo slap als mijn lul wanneer ik aan je moeder denk
Ik blijf tot half 6 wakker om een sollicitatiebrief te versturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja morgen 9 uur op staan.. kkkkkkloooooooooooooote
Hm wattan? Moet dat om half zes?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik blijf tot half 6 wakker om een sollicitatiebrief te versturen
ja ik ga maar ees slapehquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:02 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Goede reden om te stoppen met FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |