rot gewoon op shabbyquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wat ben je niet vrij dan?
Morgen ben ik lekker vrij :>
niet weten dat elke vrouw op chatroulette een filmpje isquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zit een meisje op chatroulette de hele tijd met dr kont te schudden, ze doet het niet slecht
Niet weten dat ik dat niet door hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet weten dat elke vrouw op chatroulette een filmpje is
tc gebruikequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was nog niet eens klaar met fappen, schandalig
ik lig al hele tijd in bed hoor nu alleen nog slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tegen deze tijd had je ook al wel bij mij in bed kunnen liggen
Ja maar dat is andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik lig al hele tijd in bed hoor nu alleen nog slapen
mijn lul nexten ze alemaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat niet door heb![]()
Zo begon het niet vriend! En nu heeft ze me genext
Doe nou niet alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
Iedereen stemt op mij bij die verkiezingen
ik sta alleen bij slechte categorienquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:28 schreef Teoman het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je het erg vindt
Voort wat hoort wat dame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
Iedereen stemt op mij bij die verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |