Hoe bedoel je? Heb je nu zand of grind?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben het helemaal vergeten, heb het wel met het grind in de kom gedaan namelijk.
Was te enthousiast toen het binnen kwam denk ik.
Maar heb 90% van het zand net wel 8 keer gespoeld.
Ik heb het in een babybadje gedaan met de tuinslang. Kun je in in keer heel veel spoelen, en je kunt met de tuinslang lekker makkelijk tot de bodem gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Messina het volgende:
Als je het uitspoelt moet je het goed doen. Emmertje voor emmertje, minimaal 3 x spoelen (en tussendoor hevig woelen, onderste boven halen etc.
Misschien doe je er goed aan eens een guide te hand te pakken, Surreal... Je bent nu gewoon aan het knullen
Grind in de kom, zand in de bak.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb je nu zand of grind?![]()
Sorry, ik begrijp je niet helemaal
Ik heb geen babybadje.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het in een babybadje gedaan met de tuinslang. Kun je in in keer heel veel spoelen, en je kunt met de tuinslang lekker makkelijk tot de bodem gaan.
Ohhhh ik snapquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Grind in de kom, zand in de bak.
Meteen aanzetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar moet ik wachten, of is het beter om direct het filter aan te zetten ?
Dit. En het filter op volle toeren laten draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef loecje het volgende:
mooi
die mist trekt wel weg. en belletjes die op het raam zitten hoort er ook gewoon bij.
Morgen haal je al zuurstof plantjes. Vind je het pompje leuk dan kan dat prima hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet er écht geen zuurstof dingetje in?
Ik heb wel zo'n klein pompje namelijk, die zit nu nog in de vissentank
Nee, met echte planten hoeft dat niet echt, het verdrijft ook co2 uit het water en dat hebben de plantjes weer broodnodig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet er écht geen zuurstof dingetje in?
Ik heb wel zo'n klein pompje namelijk, die zit nu nog in de vissentank
Serieusquote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, met echte planten hoeft dat niet echt, het verdrijft ook co2 uit het water en dat hebben de plantjes weer broodnodig.
En verder wat Staal zegt, knikker die goudvissen erin, die beesten zijn taai genoeg om te overleven.
Dat zand boeit ze niet, goudvissen overleven ook gewoon in buitenwater (zomers en 's winters) en dat is nog een stuk goorder dan wat jij nu in je bak hebt zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus?
Of zal ik anders ff 1 dag wachten...
Dan is iig het water weer helder.
Hmm nja het water is nu ook nog te warm vergeleken met dat in de kom.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zand boeit ze niet, goudvissen overleven ook gewoon in buitenwater (zomers en 's winters) en dat is nog een stuk goorder dan wat jij nu in je bak hebt zitten.
Ja, nu het te warm is is dat het verstandigste idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wacht wel even tot morgen, dan is én het water mooier.
Kan ik ook beter zien hoe ze reageren
En is het water dezelfde temperatuur
De emmer vullen met koud/ lauw water ging niet ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nja het water is nu ook nog te warm vergeleken met dat in de kom.
Heb het deels met warm water gevuld, zodat de emmer vol zat
oeps, dat had ik niet gezien, dat is wel belangrijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En is het water dezelfde temperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |