Harder zuigenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe de fuck doe je dat dan?
Ik zuig eerst als een malle (10 meter tuinslang)
Vervolgens proef ik water.
Dan komt er nog niet eens 1 slokje uit de slang druppelen.
En vervolgens stopt het en mag ik weer zuigen
Je hebt het uiteinde van de slang toch wel lager dan het waterpeil?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe de fuck doe je dat dan?
Ik zuig eerst als een malle (10 meter tuinslang)
Vervolgens proef ik water.
Dan komt er nog niet eens 1 slokje uit de slang druppelen.
En vervolgens stopt het en mag ik weer zuigen
Ja dat doe ik al, dan krijg ik het alleen in mijn mond.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al, dan krijg ik het alleen in mijn mond.
Als ik mijn mond er dan afhaal gebeurt er niks (ik blijf het andere uiteinde onder water houden)
Komt het misschien door de lengte van de slang en dat hij in bochten loopt en niet van boven naar beneden ?
Ja die staat op de grond in de emmer.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt het uiteinde van de slang toch wel lager dan het waterpeil?
Het was een dubieuze tip misschien jaquote:
10 meter is veel te langquote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja die staat op de grond in de emmer.
Maar de tuinslang is 10 meter, en hij moet eerst naar boven de bak uit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb er met een korte slang al een zooitje uit, maar mijn hele waffel zit vol zand
En daarna elke keer weer omhoog gekomen als er een vis te dicht langs de bodem zwemt, wat allicht vaker dan een keer per 24 uur gebeurt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Messina het volgende:
Als je er gewoon 24 uur vanaf was gebleven was al die dwarrel ook wel weer gaan liggen.
Dat valt reuze mee. Ik spreek uit ervaring, veel bodembewoners ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En daarna elke keer weer omhoog gekomen als er een vis te dicht langs de bodem zwemt, wat allicht vaker dan een keer per 24 uur gebeurt.
Als je het goed uitspoelt heb je bijna geen stof in je bak. Ik heb filterzand gebruikt. Goed uitgespoeld en het water was meteen helder.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Ik spreek uit ervaring, veel bodembewoners ook
Bij m'n latere bak heb ik speelzand gebruikt. Thuis nog extra gezeefd, 1 x gespoeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het goed uitspoelt heb je bijna geen stof in je bak. Ik heb filterzand gebruikt. Goed uitgespoeld en het water was meteen helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |