De kinderbijslag tikt al aardig aan, daarbij scholings- en gezondheidszorg kosten zijn er niet. Kleding kan je doorgeven als je uitgegroeid bent. Kindgebondenbudget is 3500 euro voor 12 kids per jaar; daarboven op nog iets van 10000 ~ 15000 euro aan kinderbijslag per jaar. Voordeel is dat je gigantische hoge efficiency haalt met alles wat je in huis hebt. Je zet nu 10 kids achter de tv tegen dezelfde stroomkosten.quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef warezguy05 het volgende:
hoe kunnen die lui rondkomen? die lui verdienen niet meer dan jan modaal terwijl een kind tot zn 18e ca 100.000 eur kost!!
Haha die opmerking inderdaad. Ik snap ook niet hoe ze in godsnaam rond kunnen komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
''Spelen doe je maar op school, niet hier''
![]()
Volgens mij was dat geverfd onder de afzuigkap, mij was het ook al opgevallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef MOETIG het volgende:
ik vroeg me af of ze in die flat (a'dam noord) ook nog met 14 man wonen? zijn er niet een aantal al uit huis?
Al dat roze in die flat! Wansmaak! De wandafwerking klopt ook van geen meter. Rare overgangen met behang enzo. Ik kan me een scene herinneren in de keuken waar je onder de afzuigkap verschillende kleuren behang/verf op 1 m2 ziet en wat ook niet opvolgend is. De banen kloppen niet iig.
Dat is waar ja, dan leer je de kinderen ook niet echt kennen natuurlijk en wordt het moeilijk om de juiste naam aan het juiste kind te koppelen. Ik zie zelf mijn familie ook niet echt veel, maar het is zo'n kleine familie dat het nog wel te onthouden isquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef ICND het volgende:
Het is gewoon niet zo'n hechte familie (wel wat vreemd voor een surinaamse familie), het kwam ook al aardig over dat zowel oma als de tantes het niet eens waren met de hoeveelheid kinderen dat zal de nodige ruzies hebben opgeleverd wat het niet beter zal maken. Ondanks dat ze vertelden het nu wel geaccepteerd te hebben schemerde er toch iets door van schaamte/spanning. Dus denk dat ze elkaar slechts een enkele keer per jaar zien en ze zullen vast ook niet elke keer met 14 man naar de verjaardag van oma, tante 1 of tante 2 gaan.
Ik kan mijn 4 neefjes ook niet uit elkaar houdenweet zelfs de namen van 2 van de 4 niet uit mijn hoofd. Maar he ik zie die jongens dan ook regelmatig een paar jaar niet
Ik snap ook niet dat die oudsten op dat flatje in Amsterdam Nootd blijven. Geen enkele privacy. Dat heb je toch wel nodig op je 27ste?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb net afl. 1 gezien. Ongelooflijk dat die volwassen vent van 27 in een minikamertje wil verblijven met nog 5 broers....met 2 stapelbedden en 's avonds 2 matrassen voor de andere 2.
Ze moeten gewoon over elkaar klimmen om eruit te kunnen.
Ik vind de hele familie Deijs er erg ongezond uitzien, met name de vader, Marcel. Denk dat dat gewoon komt door het met 12 mensen in een veel te kleine ruimte wonen - weinig zon zien enzo. Je zag ze gewoon gezonder worden gedurende die week kamperen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:26 schreef Dandilion het volgende:
Familie deijs in oudste dochter staat wel tussen de 12 kinderen maar haar zie je nooit.
Die oudste zoon ziet er echt verlept uit, zo ongezond. Zou hij wat onder de leden hebben?
Dat is toch die Melissa van 22 met dat doodgeblondeerde haar, die meeging met ma naar de Thermae 2000 en de naam van Jordy had getatoo-ed op haar arm?quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:26 schreef Dandilion het volgende:
Familie deijs in oudste dochter staat wel tussen de 12 kinderen maar haar zie je nooit.
Die oudste zoon ziet er echt verlept uit, zo ongezond. Zou hij wat onder de leden hebben?
Maar Levrone is volgens mij een zoon, dus dan klopt het wel dat de drie oudste dochters meededen aan talentenjachten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:05 schreef Naamah het volgende:
Klopt niet eens helemaal. Waren niet de drie oudsten die meededen aan Holland's Got Talent, was Shauntell met de twee oudsten.
typisch gevalletje van 'winkansen spreiden', toen 48 jaar geleden mevrouw Deijs ingeschreven werd bij de gemeente en d'r ouders niet meer wisten hoe het ook alweer zat met die d's en t's..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit zijn de namen van de kinderen van Ingridt (met dt, 48)
O jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar Levrone is volgens mij een zoon, dus dan klopt het wel dat de drie oudste dochters meededen aan talentenjachten!
sowieso die hoeveelheid die pa deijs 'kookt' had minstens 2 keer zo veel moeten zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef Roomsnoes het volgende:
WtF, pa Deijs 'kookt' en wast de eerste baby in 26 jaar? Wat een schande haha. En dan zegt hij tegen z'n kinderen dat het geen hotel is thuis?!
Vermakelijke tv!
Het was inderdaad bizar om te zien dat ze met zeven gasten op dat kamertje slapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb net afl. 1 gezien. Ongelooflijk dat die volwassen vent van 27 in een minikamertje wil verblijven met nog 5 broers....met 2 stapelbedden en 's avonds 2 matrassen voor de andere 2.
Ze moeten gewoon over elkaar klimmen om eruit te kunnen.
Ja. Lekker weer ergeren.quote:
Ja dat is wel een leuke vader volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef Reismeis het volgende:
Leuk! Ben best wel fan van vader Baumgard....
Neequote:
Gelukkig niet.quote:
Ja, erg he? Ik kan pas kijken als het op uitzending gemist staat dus ik kijk nu niet mee, maar ik het vorig seizoen zei ze ook letterlijk "ja, als ik zwanger ben voel ik me de mooiste vrouw ter wereld".. dat was haar motivatie om al die kinderen te krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef alors het volgende:
Die vrouw is dus echt wel verslaafd aan zwanger zijn.
Zou ze de enige zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, erg he? Ik kan pas kijken als het op uitzending gemist staat dus ik kijk nu niet mee, maar ik het vorig seizoen zei ze ook letterlijk "ja, als ik zwanger ben voel ik me de mooiste vrouw ter wereld".. dat was haar motivatie om al die kinderen te krijgen
doet ie nu vast omdat er een camera bij is !quote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Zoveel kinderen en dan dit nog nooit gedaan hebben
Hij zei de eerste keer met hem. Dus misschien met de andere kinderen wel maar is dat alweer een paar jaar geleden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef Injetta het volgende:
Na 13 kinderen dit de eerste keer dat hij met die kinderwagen gaat rijden??
ZIj lag wel op bed toch? Maar zal wel ja, anders had haar moeder of zo het wel gedaan.quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doet ie nu vast omdat er een camera bij is !
yep...quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ZIj lag wel op bed toch? Maar zal wel ja, anders had haar moeder of zo het wel gedaan.
wij hadden thuis 3 slaapkamers met 9 kinderen, ook vrij eh... krap ja...quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Vijf kamers lijkt me nog een beetje krappies.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
raar hè, dat je zelf moet reageren om een woning te krijgen
Geen idee, ik woon in dit huis al 19 jaar, weet niet meer of het toen geld kostte.quote:Op maandag 17 december 2012 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel duur 160 euro, waar halen ze dat vandaan?
Hier ook zoiets per jaar ja. Sta in regio Leiden ingeschreven en regio Den Haag.quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
hier in den haag kost t 10 euro om je in te schrijven
quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij is die hartstikke relaxed, die vrouw ook. Geen kwaad in zich.
Nog nooit alleen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Zoveel kinderen en dan dit nog nooit gedaan hebben
ik was al aan het kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:29 schreef Karina het volgende:
Voor wie er niet genoeg van kan krijgen, vanavond is er op Net5 "Ons leven met 19 kinderen". Om 19:55 uur.
die inrichting !quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef OProg het volgende:
Die andere zijn idd een stuk ergerlijker.
Gewoon een vreselijk aftands klerezootje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die inrichting !veel roze
Je moet dit toch ergens mee vullen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze Pa en Ma zich zéér bewust zijn van de camera's
Lievelingskleur van die moederquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die inrichting !veel roze
Het is niet echt, volgend jaar, als de camera's er niet bij zijn doen ze geen moerquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet dit toch ergens mee vullen.
Dus dan maar eieren overal in huis verstoppen.
Ah... had ik het toch goed gezien !quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lievelingskleur van die moeder![]()
Die Baumgards of hoe ze ook heten zijn inderdaad erg camerabewust, ook met hun hele muziekoptreden gedoe enzo. Vorig jaar hadden ze ook zo'n kerst clip gemaakt
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die blanke familie
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Dat is die Deijs familie, die vind ik juist wat 'echter' overkomen, doen ze niet echt beter voor ofzo![]()
Maarja is ook maar een indruk natuurlijk he.
Die vrouw stond in het verleden vaak op springen anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is leuk !Maar die vrouw is ook relaxed !
Dit is pas de tweede keer dat ik kijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vrouw stond in het verleden vaak op springen anders.
Ze is iig 13 keer gesprongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik kijk
Dit idee heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef leukerdje het volgende:
Ze waren vanochtend ook in koffietijd die donkere familie.
Vind ze allemaal wel aardig en oprecht overkomen.
Die andere familie is wat 'volkser'.
quote:
Volkser.. goed verwoordquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef leukerdje het volgende:
Ze waren vanochtend ook in koffietijd die donkere familie.
Vind ze allemaal wel aardig en oprecht overkomen.
Die andere familie is wat 'volkser'.
En netjes iets om haar hoofd geknoopt en handschoenen aan, dat moet je bij homemade stuff ook maar weer afwachtenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Reismeis het volgende:
Die koekjes van familie Baumgard zien er wel verdomd lekker uit.
Was me idd ook opgevallen, zag er professioneel uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
En netjes iets om haar hoofd geknoopt en handschoenen aan, dat moet je bij homemade stuff ook maar weer afwachten![]()
Vind het een vreselijke zelfingenomen eikelquote:
Dit hoogtepunt komt nog denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
de uitzending klopt niet met de beschrijving
vandaag zouden ze die koekjes en hoeden gaan verkopen ivm koninginnedag
Tsjah. Tikkeltje grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop t
die zogenaamde business van pa deijs schijnt op een fiasco te zijn uitgelopen
tis dat t een portiekwoning is, maar ze kunnen t beter platgooienquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Tikkeltje grootheidswaanzin.
En dan gaan ze ook dat vreselijke flatje verlaten. De volgende bewonder zit denk ik niet op een roze keuken te wachten.
Het is geloof ik nu mei in die docu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis dat t een portiekwoning is, maar ze kunnen t beter platgooien
ben benieuwd of ze al een ander huis hebben
als ik voor mezelf spreek: leedvermaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is geloof ik nu mei in die docu.
Ik vraag me überhaupt af waarom ik er zo nu en dan in hemelsnaam naar zit te kijken.
Dat moet ik wel zeggen. Aardige mensen zijn dat wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik voor mezelf spreek: leedvermaak
maar die andere familie vind ik echt leuk, ze zijn erg close met elkaar, kinderen zijn beleefd en iedereen helpt mee
Realitycheckquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef Enfermera het volgende:
Ah, nu wel de aflevering met koninginnedag.
Die hoedjes
Huh? Dit zijn toch herhalingen? Vorig jaar had ik ook al dat koekjes verkopen gezien.quote:
Koekjes deden ze vorig jaar ook al. En nr 13 was toen nog in de maak van de Baumgards en is inmiddels gearriveerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh? Dit zijn toch herhalingen? Vorig jaar had ik ook al dat koekjes verkopen gezien.
vorig seizoen vertelde die moeder van familie deijs dat ze alleen in het weekend douchenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef Dandilion het volgende:
Oudste kids werken toch ook? Kinderbijslag, huursubsidie/ goedkope huurflat.
Beide gezinnen zullen wel mega hoge water en ekectra rekening hebben.
eerst een grote bek over dat iedereen die hoedjes wil, vervolgens niet durven om klanten aan te sprekenquote:
ik heb geen facebook....quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:43 schreef Renesite het volgende:
Op facebook zie je info over de deijsjes omtrent wonen
Ja dat is waar ook. Jakkie!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vorig seizoen vertelde die moeder van familie deijs dat ze alleen in het weekend douchen![]()
dus dat zal de kosten wel iets drukken
Vroeg ik me ook af. Beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Oh, ik vind het nog steeds leuk en kijk elke aflevering.
Waarom praat die Wesley eigenlijk alsof hij Marokkaan is?
Alsof de Koningin persoonlijk langskomtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Pff wat een nederigheid ten opzichte van zo'n matige volkszanger
Was dat niet gewoon opgeleukte cake....volgens mij moet je zo'n ding doorsnijden en er dan room e.d. tussendoen voordat het een taart is, nu was het een cake met marsepein er om heen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Skillstorm het volgende:
hoe die Kimberley kijkt terwijl de taart wordt gemaakt.![]()
Alsof er een wonder aan het plaatsvinden is.
Hehe, kan wel, ik keek niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon opgeleukte cake....volgens mij moet je zo'n ding doorsnijden en er dan room e.d. tussendoen voordat het een taart is, nu was het een cake met marsepein er om heen.
Ja, zie het net.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Het viel mij juist op omdat de zoon claimde een chefkok te zijn....bij de MAC zeker.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, kan wel, ik keek niet goed.
Ik geloof dat het wereldje van die familie niet zo groot isquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, zie het net.
Wtf man, alsof er een wereldberoemd persoon langsgekomen is.
Ja, dat zal wel zo zijn dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wereldje van die familie niet zo groot is, te druk bezig met wippen en baren en luiers verschonen.
Jaquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Andere? Ik vind de familie Baumgard helemaal niet tokkie.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef tralalala het volgende:
Paar afleveringen gezien, dat Surinaamse gezin is top! denk dat alle kinderen wel een mooie toekomst voor zich hebben, bij die andere Tokkiefamilie heb ik mijn twijfels.
Echt he? Echt schandalig dat die moeder van de Deijsjes alles alleen moet doen qua huishouden etc.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:06 schreef JaneDoe het volgende:
t verschil in normen en waarden etc wordt steeds duidelijker zichtbaar tussen de twee gezinnen zeg, zo zie je maar weer
Inderdaad.. vind ook dat ze veel minder hecht lijken dan de Baumgards.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef June. het volgende:
Echt he? Echt schandalig dat die moeder van de Deijsjes alles alleen moet doen qua huishouden etc.
Dit is inderdaad wel erg snelquote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef trovey het volgende:
Heb ik wat gemist dat ze zo snel een woning hebben
Ben ik niet de enige dus.quote:
Hebben ze niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef trovey het volgende:
Heb ik wat gemist dat ze zo snel een woning hebben
Maar ze hebben wel een bezichtiging dus zullen ze toch hoog op de lijst staan.quote:
nummer 7 voor die woning. Ze was pas ingeschreven bij woningnet maar ze heeft wel veel woonduur en volgens mij heeft ze een urgentie.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een bezichtiging dus zullen ze toch hoog op de lijst staan.
In één van de vorige aflevering zei ze dat ze geen urgentie kregen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
nummer 7 voor die woning. Ze was pas ingeschreven bij woningnet maar ze heeft wel veel woonduur en volgens mij heeft ze een urgentie.
Ah oke. Dan is het de woonduur.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
In één van de vorige aflevering zei ze dat ze geen urgentie kregen.
Maar het blijft Amsterdam....de stad waar je voor een flatje al een wachttijd hebt van 10 jaar (als ik een oud-vriendin mag geloven). Enfin, gaat wel bezuinigen worden als ze groter willen wonen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
nummer 7 voor die woning. Ze was pas ingeschreven bij woningnet maar ze heeft wel veel woonduur en volgens mij heeft ze een urgentie.
Ja 22 jaar, dus dat tikt lekker aanquote:
Laat ze maar bezuinigen op dat rokenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft Amsterdam....de stad waar je voor een flatje al een wachttijd hebt van 10 jaar (als ik een oud-vriendin mag geloven). Enfin, gaat wel bezuinigen worden als ze groter willen wonen.
Ze wonen al heel lang in die portiekwoning.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft Amsterdam....de stad waar je voor een flatje al een wachttijd hebt van 10 jaar (als ik een oud-vriendin mag geloven). Enfin, gaat wel bezuinigen worden als ze groter willen wonen.
Zou me niet verbazen, die volkszanger was ook al "verdacht".quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
Zou de publieke omroep die vakantie geregeld hebben?
Klopt. ik was na 11 1/2 jaar was ik nog steeds geen nummer 1.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat niet dit hun eigen leven is. Denk dat ze zonder camera's een stuk minder actief zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, die volkszanger was ook al "verdacht".
Wat zullen de burenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze wonen al heel lang in die portiekwoning.
Ook een tip.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laat ze maar bezuinigen op dat roken
Had al zo'n idee dat het met de jaren niet beter was geworden.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt. ik was na 11 1/2 jaar was ik nog steeds geen nummer 1.
Buiten het feit dan nog dat je bakken voor geld kwijt bent met dar soort dingen als je zoveel nazaten hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat niet dit hun eigen leven is. Denk dat ze zonder camera's een stuk minder actief zijnWel heel toevallig dat ze allemaal gaan klussen in het huis. Laat me raden.. allemaal hun spul bij de Praxis "gekocht" zeker?
Als ze nou eens zouden stoppen met roken zal dat al zo 200 euro per maand schelen lijkt me.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook wel handig en gaat hij er in ieder geval wat gezonder uitzien.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef June. het volgende:
[..]
Als ze nou eens zouden stoppen met roken zal dat al zo 200 euro per maand schelen lijkt me.
Allemaal van de grauwe gezichten. Die Surinaamse mensen zijn schoon, netjes en kinderen zijn goed opgevoed.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Ik vind ze er eigenlijk allemaal niet zo heel gezond uitzien
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Allemaal van de grauwe gezichten. Die Surinaamse mensen zijn schoon, netjes en kinderen zijn goed opgevoed.
Dat jongste kind. (niet de baby) is wel een beetje bijdehand maar je hebt wel gelijk ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Allemaal van de grauwe gezichten. Die Surinaamse mensen zijn schoon, netjes en kinderen zijn goed opgevoed.
Ja, dat vond ik een beetje over de top, NOG meer vaste lasten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
Bij die deijsjes banjeren er ook nog een paar katten in dat krappe flatje..echt ongelofelijk
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
'Vanwege onze bekendheid'
Kaput machennn
Belachelijk...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Mylene het volgende:
Wat ik ook niet begrijp dat als je op de kleintjes moet letten, je winkelwagen vol met meuk laat gooien. Of de kinderen wit brood zonder korst laat eten, nog erger.
En pa Baumgard maar fruit snijden. Families liggen mijlenver uit elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Mylene het volgende:
Wat ik ook niet begrijp dat als je op de kleintjes moet letten, je winkelwagen vol met meuk laat gooien. Of de kinderen wit brood zonder korst laat eten, nog erger.
En honingringen als ontbijt...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Skillstorm het volgende:
Baumgard eet toch ook wit brood?
Er wordt hier gedaan alsof wit brood vergif is.
Dat wordt wel gecompenseerd door de nodige vitaminen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Skillstorm het volgende:
Baumgard eet toch ook wit brood?
Er wordt hier gedaan alsof wit brood vergif is.
Baumgards heb ik vorig jaar horen zeggen dat de kinderen nooit met schoolreisjes mee gaan, omdat het te duur is.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het van beide gezinnen toch wel heel knap hoor hoe ze dat allemaal doen.
Elke dag die bende om je heen... Elke dag zoveel mensen te eten geven.
Hoe rooien ze dat? Zal ook wel veel kinderbijslag binnen komen denk ik, maar dan nog...... Je moet toch voor 14 of 15 mensen geld hebben, eten, kleding, kapper, speelgoed, af en toe een dagje weg, school(activiteiten), vertier...
Ik snap wel dat die uit Noord een keer een grotere woning wil. Hoe ze daar op elkaar gepakt zitten, ik moet er niet aan denken. Na 1 week met de familie in een huisje wordt ik al knettergek...
ik dacht dat het tegenwoordig zo is dat je na het 4e (?) kind geen extra kinderbijslag meer krijgt, weet niet meer precies hoe het zit, maar voor de kinderbijslag hoef je dus niet meer oneindig te barenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het van beide gezinnen toch wel heel knap hoor hoe ze dat allemaal doen.
Elke dag die bende om je heen... Elke dag zoveel mensen te eten geven.
Hoe rooien ze dat? Zal ook wel veel kinderbijslag binnen komen denk ik, maar dan nog...... Je moet toch voor 14 of 15 mensen geld hebben, eten, kleding, kapper, speelgoed, af en toe een dagje weg, school(activiteiten), vertier...
Ik snap wel dat die uit Noord een keer een grotere woning wil. Hoe ze daar op elkaar gepakt zitten, ik moet er niet aan denken. Na 1 week met de familie in een huisje wordt ik al knettergek...
ongetwijfeldquote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
Zou de publieke omroep die vakantie geregeld hebben?
En dat terwijl schoolreisjes indertijd ingevoerd werden voor kinderen die nooit een uitje hadden (althans, zo begreep ik het ooit van een directeur).quote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Baumgards heb ik vorig jaar horen zeggen dat de kinderen nooit met schoolreisjes mee gaan, omdat het te duur is.
weet ook niet meer waar ik t vandaan heb, maar t staat me wel bij... die tabellen op de site van t svb gaan trouwens wel steeds tot 10 kinderenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik heb even gegoogeld over kinderbijslag, maar het is niet zo duidelijk. Er staat niet bij of er een limiet is aan het aantal kinderen. Het lijkt erop dat je gewoon voor elk kind kinderbijslag krijgt, hoeveel je er ook hebt. Het hangt van de leeftijd af hoeveel je krijgt voor een kind.
Het lijkt me ook dat het niet echt kan stoppen na een aantal kinderen, want dan is het toch niet te betalen?
Ik weet het verder niet, want ik heb geen kinderen... 12 kinderen lijkt me eerlijk gezegd een nachtmerrie..
Ze kregen dat huis dus niet. Inmiddels wonen ze in een 1gezinswoning in Purmerend, is te zien op de facebook pagina van de familie Deijs.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Maraca het volgende:
De mogelijke nieuwe buren zullen wel even slikken als ze hun huis op tv zien en bedenken dat ze ineens dat gezin als buren kunnen krijgen
Ik zie dat nergens staan hoor? Of doel je op die foto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze kregen dat huis dus niet. Inmiddels wonen ze in een 1gezinswoning in Purmerend, is te zien op de facebook pagina van de familie Deijs.
Nee ze zijn al verhuisd nee Purmerend. http://www.facebook.com/fam.deijseenhuisvol?ref=ts&fref=tsquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:01 schreef June. het volgende:
Ik zie dat nergens staan hoor? Of doel je op die foto?
Haha zo noemt die zichzelf blijkbaar. Hij heet Peter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Paxcon het volgende:
Die zoon die ging trouwen heet Gappie?
Oohja kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha zo noemt die zichzelf blijkbaar. Hij heet Peter.
Nou ja, als ze net zoals de Duysjes even langs de Wibra gaan, ben je voor EUR 20 al klaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef Mula het volgende:
Lekkere kostenpost voor de gasten. 13x een cadeau kopen.
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Renesite het volgende:
Die Roemilio is niet zo van de meisjes heb ik het idee. Beetje slappe hand
Huurcoorporatie denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Maraca het volgende:
Wtf.. een nieuwe keuken kopen? PO hoeveel betalen jullie deze lui?
Ja, van onze centenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Maraca het volgende:
Wtf.. een nieuwe keuken kopen? PO hoeveel betalen jullie deze lui?
Denken dat ons onderwijssysteem iets voorstelt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huurcoorporatie denk ik.
Jezus, die stoepsteenhoer zit op de HvA?!!!!
Misschien wel vrijetijdskunde ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huurcoorporatie denk ik.
Jezus, die stoepsteenhoer zit op de HvA?!!!!
Dat zijn geen standaard inbouwkeukens.Van de huurcorp. krijg je er eentjequote:
Ik weet niet, maar ik heb ook HBO gedaan en voel er niet veel voor om mijzelf met haar te gaan vergelijken of zo...quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Denken dat ons onderwijssysteem iets voorstelt.
Dat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dat zijn geen standaard inbouwkeukens.Van de huurcorp. krijg je er eentje
Uitzoeken is er niet bij.Die serie levert ze natuurlijk gewoon geld op.
Vwb die kinderen. Die kleinste bij Deijs, Jordy.
Onverantwoordelijk om als vrouw op je 47-ste een kind te krijgen. En dat blijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |