Lievelingskleur van die moederquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die inrichting !veel roze
Het is niet echt, volgend jaar, als de camera's er niet bij zijn doen ze geen moerquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet dit toch ergens mee vullen.
Dus dan maar eieren overal in huis verstoppen.
Ah... had ik het toch goed gezien !quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lievelingskleur van die moeder![]()
Die Baumgards of hoe ze ook heten zijn inderdaad erg camerabewust, ook met hun hele muziekoptreden gedoe enzo. Vorig jaar hadden ze ook zo'n kerst clip gemaakt
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die blanke familie
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Dat is die Deijs familie, die vind ik juist wat 'echter' overkomen, doen ze niet echt beter voor ofzo![]()
Maarja is ook maar een indruk natuurlijk he.
Die vrouw stond in het verleden vaak op springen anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is leuk !Maar die vrouw is ook relaxed !
Dit is pas de tweede keer dat ik kijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vrouw stond in het verleden vaak op springen anders.
Ze is iig 13 keer gesprongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik kijk
Dit idee heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef leukerdje het volgende:
Ze waren vanochtend ook in koffietijd die donkere familie.
Vind ze allemaal wel aardig en oprecht overkomen.
Die andere familie is wat 'volkser'.
quote:
Volkser.. goed verwoordquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef leukerdje het volgende:
Ze waren vanochtend ook in koffietijd die donkere familie.
Vind ze allemaal wel aardig en oprecht overkomen.
Die andere familie is wat 'volkser'.
En netjes iets om haar hoofd geknoopt en handschoenen aan, dat moet je bij homemade stuff ook maar weer afwachtenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Reismeis het volgende:
Die koekjes van familie Baumgard zien er wel verdomd lekker uit.
Was me idd ook opgevallen, zag er professioneel uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
En netjes iets om haar hoofd geknoopt en handschoenen aan, dat moet je bij homemade stuff ook maar weer afwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |