Vind het een vreselijke zelfingenomen eikelquote:
Dit hoogtepunt komt nog denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
de uitzending klopt niet met de beschrijving
vandaag zouden ze die koekjes en hoeden gaan verkopen ivm koninginnedag
Tsjah. Tikkeltje grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop t
die zogenaamde business van pa deijs schijnt op een fiasco te zijn uitgelopen
tis dat t een portiekwoning is, maar ze kunnen t beter platgooienquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Tikkeltje grootheidswaanzin.
En dan gaan ze ook dat vreselijke flatje verlaten. De volgende bewonder zit denk ik niet op een roze keuken te wachten.
Het is geloof ik nu mei in die docu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis dat t een portiekwoning is, maar ze kunnen t beter platgooien
ben benieuwd of ze al een ander huis hebben
als ik voor mezelf spreek: leedvermaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is geloof ik nu mei in die docu.
Ik vraag me überhaupt af waarom ik er zo nu en dan in hemelsnaam naar zit te kijken.
Dat moet ik wel zeggen. Aardige mensen zijn dat wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik voor mezelf spreek: leedvermaak
maar die andere familie vind ik echt leuk, ze zijn erg close met elkaar, kinderen zijn beleefd en iedereen helpt mee
Realitycheckquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef Enfermera het volgende:
Ah, nu wel de aflevering met koninginnedag.
Die hoedjes
Huh? Dit zijn toch herhalingen? Vorig jaar had ik ook al dat koekjes verkopen gezien.quote:
Koekjes deden ze vorig jaar ook al. En nr 13 was toen nog in de maak van de Baumgards en is inmiddels gearriveerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh? Dit zijn toch herhalingen? Vorig jaar had ik ook al dat koekjes verkopen gezien.
vorig seizoen vertelde die moeder van familie deijs dat ze alleen in het weekend douchenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef Dandilion het volgende:
Oudste kids werken toch ook? Kinderbijslag, huursubsidie/ goedkope huurflat.
Beide gezinnen zullen wel mega hoge water en ekectra rekening hebben.
eerst een grote bek over dat iedereen die hoedjes wil, vervolgens niet durven om klanten aan te sprekenquote:
ik heb geen facebook....quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:43 schreef Renesite het volgende:
Op facebook zie je info over de deijsjes omtrent wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |