Tijdens de trip is hij mijn partner gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X met je partner is het mooiste wat er is.
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens de trip is hij mijn partner geworden
Is ook zoquote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
Je partner hoort al het mooiste te zijn zonder X
Hoe voel je je?quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ga je slapen? Welterusten danquote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Ga je slapen? Trustequote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Heel mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens de trip is hij mijn partner geworden
Het versterkt de band, zeker weten.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
En jij?quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is het? Niet blij? Of verdrietig.
Buenas noches king.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.
Ik ga slapen doei.
Neutraal en zin in aankomende weekquote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is het? Niet blij? Of verdrietig.
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.quote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het versterkt de band, zeker weten.
Het mooie van X is, dat je juist het leven zonder veel meer leert waarderen.
Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.
Drugs zijn geen vervanging, alleen een verrijking. Mits goed gebruikt.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neutraal en zin in aankomende week
Ja, mooi toch?!quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.quote:
Ik heb er een andere visie op. Ieder zijn eigen waarheidquote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het versterkt de band, zeker weten.
Het mooie van X is, dat je juist het leven zonder veel meer leert waarderen.
Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.
Drugs zijn geen vervanging, alleen een verrijking. Mits goed gebruikt.
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijnquote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.
Ik wil nu jouw visie horenquote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er een andere visie op. Ieder zijn eigen waarheid
weltrustequote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.
Ik ga slapen doei.
Jouw visie in de uitgebreide versie?quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jazeker, het leven is vervelend soms. En ik heb totaal geen zin in morgen. Ik voel een dip aankomen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.
En zolang je het niet te vaak doet en voor speciale momenten houdt, is het prachtig.quote:Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.quote:Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut.
Mijn ex was er ook 'bang' voor. Maar onze eerste space samen was overweldigend geweldig. En elke space erna ook.
Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn
Boos? Ze hoeft zich niet altijd naar jouw wensen te schikken toch?quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.
Mooi voor jou.quote:Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gepland en zin om aan de slag te gaan met studie
Drugs is iig niet de oplossing voor jou!quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.
Iets om je op te beuren:quote:Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jazeker, het leven is vervelend soms. En ik heb totaal geen zin in morgen. Ik voel een dip aankomen.
Drugs is nooit een oplossing.quote:Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Drugs is iig niet de oplossing voor jou!
quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.
Het enige waarmee dat je gaat lukken is veel dingen ondernemen en toekomstplannen maken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.
Ik vind het ook maar niks hoor, daarom moet het maar net bij elkaar passen. Iemand die het niet zo ok vindt zal het lastig krijgen met iemand die er heel vrij in is. Verder moeten mensen het zelf weten vind ik.quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon doen, zo onder de knie, de basis danquote:Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets om je op te beuren:
Ik wil ook bachata leren.
Dat zit ook in die cirkel trouwens, ik heb geen flauw idee wat ik wil doen, onderneem niks.. Maar waar te beginnen? Moet ik tegen me zin in dingen gaan doen?quote:Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het enige waarmee dat je gaat lukken is veel dingen ondernemen en toekomstplannen maken.
Dit is zeker waar denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 03:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niks hoor, daarom moet het maar net bij elkaar passen. Iemand die het niet zo ok vindt zal het lastig krijgen met iemand die er heel vrij in is. Verder moeten mensen het zelf weten vind ik.
Jij kan het? Zoals in het filmpje?quote:Op maandag 19 december 2011 03:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gewoon doen, zo onder de knie, de basis dan
Boos ja. Ze heeft eens geëxperimenteerd met xtc en ik ben echt woest geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 03:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boos? Ze hoeft zich niet altijd naar jouw wensen te schikken toch?
Ik heb echt slechte ervaringen met drugs. Behalve blowen dan.quote:Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]Waarom?
Heeft jouw vriendin niet haar eigen keuzes in het leven?
Waarschijnlijk wel om daar uit te komen, en dingen die je dan echt graag wilt komen later wel naar boven.quote:Op maandag 19 december 2011 03:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zit ook in die cirkel trouwens, ik heb geen flauw idee wat ik wil doen, onderneem niks.. Maar waar te beginnen? Moet ik tegen me zin in dingen gaan doen?
Er zijn maar heel weinig dingen die ik mijn vriendin zou verbieden. Op vreemdgaan eigenlijk niets. En zelfs dat vreemdgaan is bespreekbaar. Voor beiden dan.quote:Op maandag 19 december 2011 03:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niks hoor, daarom moet het maar net bij elkaar passen. Iemand die het niet zo ok vindt zal het lastig krijgen met iemand die er heel vrij in is. Verder moeten mensen het zelf weten vind ik.
Blowen is slechter voor je gezondheid hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 03:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Boos ja. Ze heeft eens geëxperimenteerd met xtc en ik ben echt woest geweest.Is gewoon niet goed voor je.
[..]
Ik heb echt slechte ervaringen met drugs. Behalve blowen dan.
Kan. Ik heb liever ook niet dat zij blowt, doet ze ook niet. Gelukkig.quote:Op maandag 19 december 2011 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blowen is slechter voor je gezondheid hoor.
quote:Op maandag 19 december 2011 03:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Boos ja. Ze heeft eens geëxperimenteerd met xtc en ik ben echt woest geweest.Is gewoon niet goed voor je.
Blowen kan erg schadelijk zijn.quote:Ik heb echt slechte ervaringen met drugs. Behalve blowen dan.
Ik vind de hele drugs propaganda kortzichtig, er woest om worden, wat denk je eigenlijk wel niet? Dat iemand zijn of haar leven weggooit? Denk je dat dat het doel is of dat de stap experimenteren met XTC dat per definitie inhoudt?quote:Op maandag 19 december 2011 03:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gezien en gedanst en als het in je bloed zit dan zit het in je bloed.quote:Op maandag 19 december 2011 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan het? Zoals in het filmpje?
Dit koppel is trouwens niets vergeleken bij een stel in Zadar, Kroatie. Heb er helaas geen video van, maar wat we daar zagen was echt zo onbeschrijfelijk mooi.
Ik kan aardig dansen, nu nog een goeie bachatalerares vinden.
Okquote:Op maandag 19 december 2011 03:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel om daar uit te komen, en dingen die je dan echt graag wilt komen later wel naar boven.
Goed plan ja, moeten we doen.quote:Op maandag 19 december 2011 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij maakt de kwantiteit in aantallen goed in kwaliteit van vrouw.
We moesten in februari maar es met z'n 3en een biertje doen? Ik hoop dan al iets ingericht te hebben.
quote:Op maandag 19 december 2011 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Blowen kan erg schadelijk zijn.
Projecteer je je eigen slechte ervaringen niet op anderen?
Zoals gezegd: het draait om frequentie, dosis en setting. Altijd.
maar het gaat weer over drugs, volgens mij is niet Lokasenna, maar ben ik de schuldige
Ik heb slechte ervaringen daarmee en ik wil gewoon niet dat m'n vriendin het überhaupt weer doet.quote:Op maandag 19 december 2011 03:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind de hele drugs propaganda kortzichtig, er woest om worden, wat denk je eigenlijk wel niet? Dat iemand zijn of haar leven weggooit? Denk je dat dat het doel is of dat de stap experimenteren met XTC dat per definitie inhoudt?
Lees je liever in...
En ik wil ook niet dat ze teveel drinkt.quote:Op maandag 19 december 2011 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso "drugs". Alsof er geen verschil zit tussen een paar glaasjes alcohol (net zo goed drugs) of een overdosis GHB.
Ik ben niet eens zo heel erg experimenteel, op xtc na heb ik nog nooit iets illegaals gebruiktquote:Op maandag 19 december 2011 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Blowen kan erg schadelijk zijn.
Projecteer je je eigen slechte ervaringen niet op anderen?
Zoals gezegd: het draait om frequentie, dosis en setting. Altijd.
maar het gaat weer over drugs, volgens mij is niet Lokasenna, maar ben ik de schuldige
Dat zit het.quote:Op maandag 19 december 2011 03:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gezien en gedanst en als het in je bloed zit dan zit het in je bloed.![]()
Verder wil ik er hier niet teveel op in gaanmaar ik zou het gewoon doen als ik jou was
Ay que bonita! Maar ik was ook op je aan het wachten..zaten we in verschillende dimenties?quote:Op maandag 19 december 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Aqui, esperando por ti !
[ afbeelding ]
Klopt, omdat jij er vrij en/of open minded in bent.quote:Op maandag 19 december 2011 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig dingen die ik mijn vriendin zou verbieden. Op vreemdgaan eigenlijk niets. En zelfs dat vreemdgaan is bespreekbaar. Voor beiden dan.
Je vergelijkt hier geen middelen, maar maten met elkaar. Dat is geen vergelijk dus.quote:Op maandag 19 december 2011 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso "drugs". Alsof er geen verschil zit tussen een paar glaasjes alcohol (net zo goed drugs) of een overdosis GHB.
Ik wil sowieso graag nog wat tips van je. Bijvoorbeeld over meubels, heb jij tips voor goeie winkels? Bij gebrek aan IKEA en ik wil ook geen oubollige zooi. Bombox heeft iets, maar niet echt veel. Mooie bank gezien, nog uitproberen hoe die zit. Maar aanbod is klein.quote:
Sowieso; met X denk je niet aan agressie. Met alcohol vallen onnoemelijk meer slachtoffers. Maar dat mag allemaal want dat is "legaal"...quote:Op maandag 19 december 2011 03:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vergelijkt hier geen middelen, maar maten met elkaar. Dat is geen vergelijk dus.
Ik zou prima kunnen leven met iemand die tegen drugs is.quote:Op maandag 19 december 2011 03:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij er vrij en/of open minded in bent.
Ik heb liever geen vriend die aan allemaal druggs zit, dus heb ik nooit vriendjes die druggs gebruiken. Wie dat wel wil doen die moet dat vooral doen en iemand vinden die daa rgeen problemen mee heeft.
Ik kan het ook omdraaien, iemand die druggs wil gebruiken zal het niet leuk met mij hebben, als partner. Dus kan diegene beter iemand vinden die wel leuk is en geen problemen met die lifestyle heeft.
Live and let live zeg maar
Dit vind ik dan altijd weer zo jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Maar jouw vriend zou toch wel met zijn maten mogen spacen? En jij lekker salsadansen waar hij wellicht geen bal aan vindt.quote:Op maandag 19 december 2011 03:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij er vrij en/of open minded in bent.
Ik heb liever geen vriend die aan allemaal druggs zit, dus heb ik nooit vriendjes die druggs gebruiken. Wie dat wel wil doen die moet dat vooral doen en iemand vinden die daa rgeen problemen mee heeft.
Ik kan het ook omdraaien, iemand die druggs wil gebruiken zal het niet leuk met mij hebben, als partner. Dus kan diegene beter iemand vinden die wel leuk is en geen problemen met die lifestyle heeft.
Live and let live zeg maar
Homecenter wellicht, en Easy (die laatste zei m'n vrouw).quote:Op maandag 19 december 2011 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil sowieso graag nog wat tips van je. Bijvoorbeeld over meubels, heb jij tips voor goeie winkels? Bij gebrek aan IKEA en ik wil ook geen oubollige zooi. Bombox heeft iets, maar niet echt veel. Mooie bank gezien, nog uitproberen hoe die zit. Maar aanbod is klein.
Ik sprak je niet tegen, want ik ga er geen discussie over voeren. Ik wees je alleen even op dat je vergelijk niet klopte.quote:Op maandag 19 december 2011 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso; met X denk je niet aan agressie. Met alcohol vallen onnoemelijk meer slachtoffers. Maar dat mag allemaal want dat is "legaal"...
quote:Op maandag 19 december 2011 03:22 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik vind verbieden zo dom klinken trouwens. Ik zou het gewoon niet accepteren. Zoiets.
Jij wel, maar iemand die vaak recreatief druggs wil gebruiken, die zal daar wat minder fijn mee kunnen leven denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou prima kunnen leven met iemand die tegen drugs is.
Ik vind drugs sowieso niet passen onder het kopje ''mijn lifestyle''
Wat is het verschil als je kijkt naar de consequenties?quote:Op maandag 19 december 2011 03:22 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik vind verbieden zo dom klinken trouwens. Ik zou het gewoon niet accepteren. Zoiets.
Ah dank je, zal es kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Homecenter wellicht, en Easy (die laatste zei m'n vrouw).
Beiden zijn ketens dus er zullen er wel een paar in de buurt zitten. Ik ken zelf alleen de Homecenter op de carrera 68 met 80.
Nee, en het gaat niet om "mogen"quote:Op maandag 19 december 2011 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jouw vriend zou toch wel met zijn maten mogen spacen? En jij lekker salsadansen waar hij wellicht geen bal aan vindt.
Ik vind dat dat juist een relatie gezond houdt; allebei je eigen dingen hebben. En als die eigen dingen ook samen goed vallen heb je de beste relatie.
Ja, daarom zou ik ook geen relatie aangaan met iemand die bijv. regelmatig drugs gebruikt.quote:Op maandag 19 december 2011 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Echt sorry hoor. Als je van iemand houdt, dan accepteer je toch dat die persoon op sommige vlakken anders is dan jij?![]()
Ok. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is het verschil als je kijkt naar de consequenties?
Maar als je weet dat je vriendin het niet fijn vindt... Waarom zou je het er dan sowieso over hebben dat je 1x in de maand misschien een jointje rookt met vrienden na het uitgaan?quote:Op maandag 19 december 2011 03:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij wel, maar iemand die vaak recreatief druggs wil gebruiken, die zal daar wat minder fijn mee kunnen leven denk ik
Nog verder zelfs, ik woon rond de cr104 met 87 (niet precies want dan staat m'n adres online, maar wel daar in de buurt).quote:Op maandag 19 december 2011 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je, zal es kijken.
Wow, dat is ver oost. Woon jij daar in de buurt helemaal?
"zo'n fout chocolaatje"? Wasda?quote:Op maandag 19 december 2011 03:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb een jaar of 10 geleden een keertje zo'n fout chocolaatje gehad en toen best een slechte trip gehad. Sindsdien geen drug meer aangeraakt.
Maar ik zou er ook niet op tegen zijn om iets als spacecake te eten hoor.
Eigen dingen doen prima, drugs nee.quote:Op maandag 19 december 2011 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jouw vriend zou toch wel met zijn maten mogen spacen? En jij lekker salsadansen waar hij wellicht geen bal aan vindt.
Ik vind dat dat juist een relatie gezond houdt; allebei je eigen dingen hebben. En als die eigen dingen ook samen goed vallen heb je de beste relatie.
En als het tijdens de relatie gebeurt? Zij met vriendinnen gezellig naar Dancevalley en ze nemen een pilletje? Zou jij het dan uitmaken???quote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, daarom zou ik ook geen relatie aangaan met iemand die bijv. regelmatig drugs gebruikt.
Vanaf wanneer beschouw jij iets als drug?quote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigen dingen doen prima, drugs nee.
Alcohol geen probleem?quote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigen dingen doen prima, drugs nee.
Soort van truffel-bonbon met iets erin gemengd. Maar ik ben er ook nooit achtergekomen wat precies.quote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"zo'n fout chocolaatje"? Wasda?
Heeft ze dus gedaan. Ik ben erg boos geworden, meer niet.quote:Op maandag 19 december 2011 03:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als het tijdens de relatie gebeurt? Zij met vriendinnen gezellig naar Dancevalley en ze nemen een pilletje? Zou jij het dan uitmaken???
In Nederland?quote:Op maandag 19 december 2011 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Soort van truffel-bonbon met iets erin gemengd. Maar ik ben er ook nooit achtergekomen wat precies.
Omdat je ook weer niet stiekem hoeft te doen, dan zit er iets niet goed lijkt me.quote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je vriendin het niet fijn vindt... Waarom zou je het er dan sowieso over hebben dat je 1x in de maand misschien een jointje rookt met vrienden na het uitgaan?
Waarom boos worden zeg?quote:Op maandag 19 december 2011 03:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heeft ze dus gedaan. Ik ben erg boos geworden, meer niet.
Ik ben het een keer volledig met je eens, als je er niet van houdt, zoek je ook niet iemand die er wel van houdt. Lijkt me heel simpel en wat mensen verder doen is hun eigen zaakquote:Op maandag 19 december 2011 03:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, daarom zou ik ook geen relatie aangaan met iemand die bijv. regelmatig drugs gebruikt.
Een pilletje niet?quote:Op maandag 19 december 2011 03:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat je ook weer niet stiekem hoeft te doen, dan zit er iets niet goed lijkt me.
Ik vind een Jointje wel wat meer vergelijkbaar met wat biertjes drinken.
Ookal gebruik ik dat zelf niet ofzo
Ja, hoewel Moonwalk wel gelijk heeft wanneer ze zegt dat dit ook juist dingen zijn waarvan je van te voren een beetje moet zoeken of dat dan wel bij elkaar past.quote:Op maandag 19 december 2011 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom boos worden zeg?
Gun haar die lol, ook als je er zelf niet van houdt.
Die krampachtigheid heeft volgens mij invloed op je gesteldheid. Als je vrijer zou denken, zou je veul minder neerslachtig (hoeven) zijn.
Ik zou het niet eens stiekem vinden eigenlijk... Ik heb niet het idee dat ik mijn vriendin ermee zou kwetsen.. Mijn vriendin wilt niet dat ik frikandellen eet... en ik ga een frikandel halen... Doe ik het dan stiekem als ik niet tegen haar vertel dat ik een frikandel gegeten heb?quote:Op maandag 19 december 2011 03:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat je ook weer niet stiekem hoeft te doen, dan zit er iets niet goed lijkt me.
Ik vind een Jointje wel wat meer vergelijkbaar met wat biertjes drinken.
Ookal gebruik ik dat zelf niet ofzo
Harddrugs, alhoewel ik ook geen vriend hoef die regelmatig blowt.quote:Op maandag 19 december 2011 03:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanaf wanneer beschouw jij iets als drug?
Mwah. Als ik een vriendin zou hebben die zelf geen drugs wil gebruiken, dan is dat zo. Ik vind het jammer, want het is het mooiste om het samen te doen, maar zolang zij mij niet beperkt in mijn levenskeuzes, is er niets aan de hand.quote:Op maandag 19 december 2011 03:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel Moonwalk wel gelijk heeft wanneer ze zegt dat dit ook juist dingen zijn waarvan je van te voren een beetje moet zoeken of dat dan wel bij elkaar past.
Ik denk vrij genoeg om het kut te vinden hoe narrow minded mensen kunnen zijn eerlijk gezegd... En dat kan pijn doen hoor, mensen die oordelen over iets waar ze geen verstand van hebben, wat ze niet snappen. (mensen die mensen met een depressie watjes vinden en dat soort dingen)quote:Op maandag 19 december 2011 03:29 schreef El_Matador het volgende:
Die krampachtigheid heeft volgens mij invloed op je gesteldheid. Als je vrijer zou denken, zou je veul minder neerslachtig (hoeven) zijn.
Exact! Op een bepaald moment moet je je leeftijd willen accepteren. En dat is helemaal niet erg of saai, maar gewoon een andere fase in je leven.quote:Op maandag 19 december 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Harddrugs, alhoewel ik ook geen vriend hoef die regelmatig blowt.
Weet je, ik snap best dat je wil experimenteren, maar ik vind dat als je de 30 bent gepasseerd dat je een beetje blijft hangen in het eeuwig jong willen blijven en compleet losgaan, een beetje sneu. Het zijn mijn types ook gewoon niet
Kijk naar die lijst die ik postte en zie de onlogische verdeling tussen softdrugs en harddrugs.quote:Op maandag 19 december 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je, ik snap best dat je wil experimenteren, maar ik vind dat als je de 30 bent gepasseerd dat je een beetje blijft hangen in het eeuwig jong willen blijven en compleet losgaan, een beetje sneu. Het zijn mijn types ook gewoon niet
Ik denk heel vrij zelfs over het algemeen en ik gun haar sowieso lol. Ik heb d'r alleen slechte ervaringen mee en die hoeft zij niet te hebben. Ik wil gewoon niet hebben dat ze dat ooit weer doet.quote:Op maandag 19 december 2011 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom boos worden zeg?
Gun haar die lol, ook als je er zelf niet van houdt.
Precies, als ik eenmaal ben getrouwd ofzo en diegene gaat een keer een pilletje doen bel ik heus niet meteen mn advocaat ofzo. Maar ik ga het niet bewust zo opzoekenquote:Op maandag 19 december 2011 03:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel Moonwalk wel gelijk heeft wanneer ze zegt dat dit ook juist dingen zijn waarvan je van te voren een beetje moet zoeken of dat dan wel bij elkaar past.
"blijven hangen"quote:Op maandag 19 december 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zou wel een breekpunt zijn overigensquote:Op maandag 19 december 2011 03:31 schreef El_Matador het volgende:
Als zij naar Frans Bauer wil, sja. Niet mijn ding, maar dat "niet accepteren/verbieden"...
Het zou wel erg zijn jaquote:Op maandag 19 december 2011 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou wel een breekpunt zijn overigens
Op Uggs een Frans Bauerconcert filmen met een iPhone. Dat lijkt je wel wat, niet?quote:Op maandag 19 december 2011 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou wel een breekpunt zijn overigens
quote:Op maandag 19 december 2011 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op Uggs een Frans Bauerconcert filmen met een iPhone. Dat lijkt je wel wat, niet?
Moah, af en toe een tripje is ook niet hetzelfde als 'losgaan'. Maar ik persoonlijk zou ook geen partner willen die als hobby af en toe een pil neemt of een lijntje snuift.quote:Op maandag 19 december 2011 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"blijven hangen"
"sneu"
Alsof er niet genoeg 30ers en 40ers zijn die gewoon genieten van af en toe een tripje. Alsof het melaatsen zijn.
Pff, en dan noemt men mij bekrompen.
Hoe denk je over Nick en Simon? Is dat al een stuk acceptabeler?quote:Op maandag 19 december 2011 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op Uggs een Frans Bauerconcert filmen met een iPhone. Dat lijkt je wel wat, niet?
Sinds wanneer zijn genotsmiddelen aan leeftijd gebonden? Dat zullen die ouwe sjamanen je niet in dank afnemen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact! Op een bepaald moment moet je je leeftijd willen accepteren. En dat is helemaal niet erg of saai, maar gewoon een andere fase in je leven.
Zie m'n andere post waarin ik het verschil tussen 'een tripje' en 'losgaan' beduidquote:Op maandag 19 december 2011 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn genotsmiddelen aan leeftijd gebonden? Dat zullen die ouwe sjamanen je niet in dank afnemen.
Ik vind jou niet bekrompen. Ik denk dat ik ten opzichte van jou een stuk traditioneler ben. Met beide is niks mis, maar geen combiquote:Op maandag 19 december 2011 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"blijven hangen"
"sneu"
Alsof er niet genoeg 30ers en 40ers zijn die gewoon genieten van af en toe een tripje. Alsof het melaatsen zijn.
Pff, en dan noemt men mij bekrompen.
Ik zou haar adviseren het laatste te laten en het eerste af en toe te doen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, af en toe een tripje is ook niet hetzelfde als 'losgaan'. Maar ik persoonlijk zou ook geen partner willen die als hobby af en toe een pil neemt of een lijntje snuift.
Weetje wat, ik zie het nu als een missie, ik ga dat meisje vindenquote:Op maandag 19 december 2011 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zullen de verschillen ook meer gaan opvallen. Maar da's niet erg..soms wordt een relatie daar alleen maar sterker van.quote:Op maandag 19 december 2011 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb trouwens qua interesses en manier van in het leven staan bijna eng veel gemeen met Newb, best raar dat een in de eerste instantie random persoon van een internetforum een denkwijze heeft die dichter bij de jouwe ligt dan die van wie dan ook die je ooit ontmoet hebt.
Dat is het mooie van de liefde; iedereen mag zijn of haar eigen selectieprocedure samenstellenquote:Op maandag 19 december 2011 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar adviseren het laatste te laten en het eerste af en toe te doen.
Ik vind het nogal een vreemd selectiecriterium, maar goed. Meningen verschillen.
Nooit gehoord. En ik mis er niks aan.quote:Op maandag 19 december 2011 03:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe denk je over Nick en Simon? Is dat al een stuk acceptabeler?
Ik vind Nick en Simon stiekem best leukquote:Op maandag 19 december 2011 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit gehoord. En ik mis er niks aan.
Alles wat zij leuk vindt en haar, mij of anderen die ik liefheb niet schaadt, vind ik ok.
Al kan je natuurlijk aanvoeren dat Nick en Simon bijzonder schadelijk zijn.
Ik vid 't vreemd, open relaties enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig dingen die ik mijn vriendin zou verbieden. Op vreemdgaan eigenlijk niets. En zelfs dat vreemdgaan is bespreekbaar. Voor beiden dan.
Gaan we samen. Dan zoek ik dat religieuze kutje met een kniekruisbroek (hoe noem je zo'n ding) op Crocs.quote:Op maandag 19 december 2011 03:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat, ik zie het nu als een missie, ik ga dat meisje vinden
Waarschijnlijk wel, als je elkaar steeds beter leert kennen. Maar dat is niet erg, ik hoef ook geen exacte kopie van mezelf als partner. Maar wat dit soort dingen betreft en op nog een heleboel andere vlakken lijken we op elkaar, en dat voorkomt heel wat misverstandenquote:Op maandag 19 december 2011 03:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zullen de verschillen ook meer gaan opvallen. Maar da's niet erg..soms wordt een relatie daar alleen maar sterker van.
Opvallend is wel dat de meerderheid hier het met elkaar eens is en er meer voor open staat dat jij er anders overdenkt, dan dat jij ons respecteert in onze meningquote:Op maandag 19 december 2011 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar adviseren het laatste te laten en het eerste af en toe te doen.
Ik vind het nogal een vreemd selectiecriterium, maar goed. Meningen verschillen.
Dat zeker. Ik geloof zelf ook niet zo in dat 'opposites attract' verhaal. Het gebeurt wel, natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het erg vaak goed afloopt. Je moet wel een beetje gelijk denken over belangrijke dingen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als je elkaar steeds beter leert kennen. Maar dat is niet erg, ik hoef ook geen exacte kopie van mezelf als partner. Maar wat dit soort dingen betreft en op nog een heleboel andere vlakken lijken we op elkaar, en dat voorkomt heel wat misverstanden
Nee, andersom.quote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de meerderheid hier het met elkaar eens is en er meer voor open staat dat jij er anders overdenkt, dan dat jij ons respecteert in onze mening
Ook saai, een exacte kopie van jezelf binnen een relatie.quote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als je elkaar steeds beter leert kennen. Maar dat is niet erg, ik hoef ook geen exacte kopie van mezelf als partner. Maar wat dit soort dingen betreft en op nog een heleboel andere vlakken lijken we op elkaar, en dat voorkomt heel wat misverstanden
Ik snap de behoefte met anderen te neuken niet zo. Maar als de ander het zou willen zou ik er geen grote problemen mee hebben, neuken met anderen gaat als het goed is niet af van de liefde voor je partner en als het helpt je relatie werkend te houden zie ik het probleem niet. Maar ik ben dan ook totaal niet jaloers.quote:Op maandag 19 december 2011 03:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vid 't vreemd, open relaties enzo.
Riskant hoor, voor je het weet krijgt je partner ineens gevoelens voor zo'n scharrel. Of ziektes ván haar.quote:Op maandag 19 december 2011 03:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte met anderen te neuken niet zo. Maar als de ander het zou willen zou ik er geen grote problemen mee hebben, neuken met anderen gaat als het goed is niet af van de liefde voor je partner en als het helpt je relatie werkend te houden zie ik het probleem niet. Maar ik ben dan ook totaal niet jaloers.
aawhh je houdt van mequote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap nu wel waarom er zo vaak meets georganiseerd worden...
Ik vind dit echt een heel hecht clubjeGewoon tot half 4 snachts een beetje slap ouwehoeren over wat je van drugs vind..
Hoef je het niet eens tof te vinden, het is al tof dat je er moeite in stopt om je mening erover te delen ook al moet je er niks van hebben.
En dat is dan ook gelijk de reden waarom ik faal in weggaan, ik zou een halfuur geleden al gaan slapen
Exacte kopie wel. Maar gelijkgestemd zijn op punten die je elf als breekpunt zou benoemen lijkt me mooi meegenomen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ook saai, een exacte kopie van jezelf binnen een relatie.
quote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap nu wel waarom er zo vaak meets georganiseerd worden...
Ik vind dit echt een heel hecht clubjeGewoon tot half 4 snachts een beetje slap ouwehoeren over wat je van drugs vind..
Hoef je het niet eens tof te vinden, het is al tof dat je er moeite in stopt om je mening erover te delen ook al moet je er niks van hebben.
En dat is dan ook gelijk de reden waarom ik faal in weggaan, ik zou een halfuur geleden al gaan slapen
Ik zou d'r juist hele grote problemen mee hebben. Hypocriet van mezelf.quote:Op maandag 19 december 2011 03:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte met anderen te neuken niet zo. Maar als de ander het zou willen zou ik er geen grote problemen mee hebben, neuken met anderen gaat als het goed is niet af van de liefde voor je partner en als het helpt je relatie werkend te houden zie ik het probleem niet. Maar ik ben dan ook totaal niet jaloers.
Gevoelens voor een ander krijgen is niet voorbehouden aan open relaties, en je bent wel een enorme klootzak als je buiten je relatie zonder condoom gaat neuken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Riskant hoor, voor je het weet krijgt je partner ineens gevoelens voor zo'n scharrel. Of ziektes ván haar.
Ik denk serieus dat als wij iets zouden krijgen dat je mij zou blijven proberen over te halen het ook eens te nemen. Daarom wijs ik zulke mensen als jou af als partner. Andersom heb jij er geweldige ervaringen mee en zie je het zelfs als aanvulling in je relatie. Dus zal je iemand die er niks van moet hebben ook sneller afwijzen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, andersom.
"Jullie" wijzen mij af als partner, puur om mijn hobbies.
Ik wijs jullie niet af omdat jullie mijn hobbies niet delen.
Nee, maar je haalt wel een enorme barriere weg om een ander te leren kennen op manieren die het creëren van gevoelens behoorlijk kunnen aansporen. Je neemt gewoon risico's, dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gevoelens voor een ander krijgen is niet voorbehouden aan open relaties, en je bent wel een enorme klootzak als je buiten je relatie zonder condoom gaat neuken.
Mwah, hij redeneert tenminste wel logisch om tot zijn mening te komen. Die van jou heb je nog niet echt uitgelegd.quote:Op maandag 19 december 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de meerderheid hier het met elkaar eens is en er meer voor open staat dat jij er anders overdenkt, dan dat jij ons respecteert in onze mening
Ik wijs je helemaal niet af maar van m'n vrouw mag ik je niet als partner nemen. Het ligt niet aan jou maar aan mij.quote:Op maandag 19 december 2011 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, andersom.
"Jullie" wijzen mij af als partner, puur om mijn hobbies.
Ik wijs jullie niet af omdat jullie mijn hobbies niet delen.
Onzin. Als jij er echt zeker bent dat je het niet wil, dan respecteer ik dat.quote:Op maandag 19 december 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat als wij iets zouden krijgen dat je mij zou blijven proberen over te halen het ook eens te nemen. Daarom wijs ik zulke mensen als jou af als partner. Andersom heb jij er geweldige ervaringen mee en zie je het zelfs als aanvulling in je relatie. Dus zal je iemand die er niks van moet hebben ook sneller afwijzen.
Het is net als religie. Als de een echt gelooft en de ander er tegen is, gaat het lastig werken.
Dat is waar. Maar als j een partner hebt die er blijkbaar echt behoefte aan heeft is het misschien beter om het op die manier te regelen zodat je relatie niet onder frustraties hoeft te lijden.quote:Op maandag 19 december 2011 03:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar je haalt wel een enorme barriere weg om een ander te leren kennen op manieren die het creëren van gevoelens behoorlijk kunnen aansporen. Je neemt gewoon risico's, dat valt niet te ontkennen.
Klopt, mijn reden blijft privé. Is ook niet relevant in de discussie.quote:Op maandag 19 december 2011 03:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, hij redeneert tenminste wel logisch om tot zijn mening te komen. Die van jou heb je nog niet echt uitgelegd.
Je vrouw heeft gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 03:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wijs je helemaal niet af maar van m'n vrouw mag ik je niet als partner nemen. Het ligt niet aan jou maar aan mij.
Dat is prima wat mij betreft, maar ik snap dan zijn houding tegenover jou wel.quote:Op maandag 19 december 2011 03:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, mijn reden blijft privé. Is ook niet relevant in de discussie.
Dat zijn van die dingen die je het best van te voren bespreekt denk ik. Dat er geen verrassing komt tijdens de relatie.quote:Op maandag 19 december 2011 03:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als j een partner hebt die er blijkbaar echt behoefte aan heeft is het misschien beter om het op die manier te regelen zodat je relatie niet onder frustraties hoeft te lijden.
Omdat er veel slechte dingen gebeuren onder invloed van drugs is ze er bang voor denk ik. Sowieso is iemand die het vet veel gebruikt niet leuk omdat zo een persoon gewoon verslaafd is en dus niet zichzelf is maar gevangen in zijn drugs... En ik denk dat mensen die niet snappen dat dat niet persé zo hoeft te zijn er gewoon veel moeite mee hebben om daar gemakkelijker over te denken omdat die effecten die zij kennen altijd negatief geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 03:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, hij redeneert tenminste wel logisch om tot zijn mening te komen. Die van jou heb je nog niet echt uitgelegd.
Mijn ex had een relatie met een vreselijk drugsverleden.quote:Op maandag 19 december 2011 03:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk ook best anti-drugs geworden daar, vooral anti-cocaine natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vrouw heeft gelijk.
En ik realiseer me dondersgoed dat ik mijn drugservaringen niet met Colombiaansen kan delen. De grote meerderheid is fel tegenstander.
Maar mettertijd is aan alles te wennen. Religie is voor mij een groter probleem, al valt dat Zuid-Amerikaanse gristendom wel mee.
De discussie gaat toch over meningen omtrent drugs? Hoezo is jouw redenatie van jouw mening dan niet relevant?quote:Op maandag 19 december 2011 03:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactus is gewoon een heel mysterieus persoon, maar je kunt er van uit gaan dat ze er op een bepaalde manier ervaring mee heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 03:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De discussie gaat toch over meningen omtrent drugs? Hoezo is jouw redenatie van jouw mening dan niet relevant?
Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je het best van te voren bespreekt denk ik. Dat er geen verrassing komt tijdens de relatie.
Hoe gaat het met flash? Ben je al helemaal klaar?quote:Op maandag 19 december 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk ook best anti-drugs geworden daar, vooral anti-cocaine natuurlijk.
En dat van de religie..moah, hangt echt van de familie af hoor. Zorg dat je een meisje vindt uit een ruimdenkende familie, anders ben je de klos.
In cactussen zit de drugs DMT, leip spul.quote:Op maandag 19 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Cactus is gewoon een heel mysterieus persoon, maar je kunt er van uit gaan dat ze er op een bepaalde manier ervaring mee heeft.
Dank jequote:Op maandag 19 december 2011 03:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met flash? Ben je al helemaal klaar?
Best impressive, dat je het voor het eerst gebruikt en meteen een spelletje in elkaar knalt
Mijn mening is wel relevant, maar waar die mening vandaan komt niet. Daar doelde Loka opquote:Op maandag 19 december 2011 03:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De discussie gaat toch over meningen omtrent drugs? Hoezo is jouw redenatie van jouw mening dan niet relevant?
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er veel slechte dingen gebeuren onder invloed van drugs is ze er bang voor denk ik. Sowieso is iemand die het vet veel gebruikt niet leuk omdat zo een persoon gewoon verslaafd is en dus niet zichzelf is maar gevangen in zijn drugs... En ik denk dat mensen die niet snappen dat dat niet persé zo hoeft te zijn er gewoon veel moeite mee hebben om daar gemakkelijker over te denken omdat die effecten die zij kennen altijd negatief geweest zijn.
Wel op welke redenering je mening gebaseerd is lijkt me?quote:Op maandag 19 december 2011 03:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn mening is wel relevant, maar waar die mening vandaan komt niet. Daar doelde Loka op
Ik vind het wel interessant waar die dan vandaan komt, dus ik vind het toegevoegde waarde aan de discussie dus ik vind het relevant voor de discussie waar die mening vandaan komt.quote:Op maandag 19 december 2011 03:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn mening is wel relevant, maar waar die mening vandaan komt niet. Daar doelde Loka op
quote:Op maandag 19 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Cactus is gewoon een heel mysterieus persoon, maar je kunt er van uit gaan dat ze er op een bepaalde manier ervaring mee heeft.
Coke is echt vervelend spul. Zonde van zo'n mooi land.quote:Op maandag 19 december 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk ook best anti-drugs geworden daar, vooral anti-cocaine natuurlijk.
Ja, dat is dus kut. Ik ga voor HAAR, niet voor haar familie. Natuurlijk hoop ik dat die mij accepteert, maar ik kan mijn overtuiging dat het om ONS gaat en niet om alles eromheen moeilijk opzij zetten. En dat is moeilijk, omdat familie zo sterk (het belangrijkste hier) is. Als het goed is, zoals met bijna al mijn exen, dan prima. Maar zoniet, dan lijkt het me vreselijk een relatie niet te kunnen houden vanwege haar familie.quote:En dat van de religie..moah, hangt echt van de familie af hoor. Zorg dat je een meisje vindt uit een ruimdenkende familie, anders ben je de klos.
Volgens mij bedoel je mescalinequote:Op maandag 19 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In cactussen zit de drugs DMT, leip spul.
Helaas, in Colombia krijg je de familie er altijd bij. In mijn geval heeft dat goed uitgepakt trouwens.quote:Op maandag 19 december 2011 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coke is echt vervelend spul. Zonde van zo'n mooi land.
[..]
Ja, dat is dus kut. Ik ga voor HAAR, niet voor haar familie. Natuurlijk hoop ik dat die mij accepteert, maar ik kan mijn overtuiging dat het om ONS gaat en niet om alles eromheen moeilijk opzij zetten. En dat is moeilijk, omdat familie zo sterk (het belangrijkste hier) is. Als het goed is, zoals met bijna al mijn exen, dan prima. Maar zoniet, dan lijkt het me vreselijk een relatie niet te kunnen houden vanwege haar familie.
Mijn pa vindt alles best, die vertrouwt op me.
quote:Op maandag 19 december 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Okay, de waarheid. Cactus en ik zijn 6.5 jaar getrouwd geweest. We hebben drie kinderen samen. We waren ook alletwee flink verslaafd aan paddestoelen en zelf kreeg ik last met de autoriteiten. Cactus heeft me toen het huis uit gegooid en nu betaal ik alimentatie. Ik ben tenminste weer clean nu. Met Cactus gaat het ook wat beter.
Verslaafd aan paddestoelen, goed verhaal man.quote:Op maandag 19 december 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Okay, de waarheid. Cactus en ik zijn 6.5 jaar getrouwd geweest. We hebben drie kinderen samen. We waren ook alletwee flink verslaafd aan paddestoelen en zelf kreeg ik last met de autoriteiten. Cactus heeft me toen het huis uit gegooid en nu betaal ik alimentatie. Ik ben tenminste weer clean nu. Met Cactus gaat het ook wat beter.
DMT zat ook in gras dus ook vast wel in een cactus toch?quote:Op maandag 19 december 2011 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je mescaline
Maar de sex was wel hemelsquote:Op maandag 19 december 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik struin alle weeshuizen af.quote:Op maandag 19 december 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, in Colombia krijg je de familie er altijd bij. In mijn geval heeft dat goed uitgepakt trouwens.
Voor ons wel want we namen ze met een heroine-sausje. Stom achteraf.quote:Op maandag 19 december 2011 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Newbie!
paddo's zijn niet verslavend.
Op paddo's????quote:
Sterke save, brotha!quote:Op maandag 19 december 2011 03:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor ons wel want we namen ze met een heroine-sausje. Stom achteraf.
Sorry dat ik niet netjes genoeg ben om een dame te zijnquote:Op maandag 19 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
Slaapse!
Het niveau daalt een beetje zonder de dames, DOEI
Mede namens Cactus, bedankt en trustequote:Op maandag 19 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
Slaapse!
Loka en ik zijn mannen?quote:Op maandag 19 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
Slaapse!
Waar ga je de graphics mee maken? Ook met flash?quote:Op maandag 19 december 2011 03:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeAl grotendeels klaar ja, nog wat graphics maken (maar echt mooi wordt het niet want ik ben geen grafisch expert). Daarna een brug maken met PHP/mysql. Sowieso leuk om te doen want je leert er weer veel van
Jeugdig enthousiasme, wat mooi!quote:Op maandag 19 december 2011 03:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is gewoon moe
Ik vraag me af wanneer ik eigenlijk moet slapen, doorhalen maar dan.
Ik denk dat dat je andere kids zijn, want zo zou ik ze nooit kunnen noemen, al had ik al paddenstoelen vd wereld opquote:Op maandag 19 december 2011 03:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Geweldige herinneringen! Hoe gaat het nu met Jeffrey, Wesley en Rodney, onze kinderen?
Ik heb gewoon geen tijd om te slapen morgenquote:
Mag! Trouwens Moon is ook nog online.quote:Op maandag 19 december 2011 03:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb bewijs, althans van jou, dat jij het niet bent. Zal ik het delen?
Nee dat doe ik gewoon met een simpel programma. Misschien huur ik je ooit in om alles mooier te maken als het een beetje een succes wordtquote:Op maandag 19 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar ga je de graphics mee maken? Ook met flash?
Oh ja, ik bedoelde Koos, Japie en Janneke.quote:Op maandag 19 december 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je andere kids zijn, want zo zou ik ze nooit kunnen noemen, al had ik al paddenstoelen vd wereld op
Er zitten nu meer vrouwen dan mannen hier. Kingtoppie wist gewoon geen betere smoes om te gaan slapen.quote:Op maandag 19 december 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag! Trouwens Moon is ook nog online.
Dat weet ik, dat voel ik.quote:Op maandag 19 december 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag! Trouwens Moon is ook nog online.
quote:Op maandag 19 december 2011 04:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat doe ik gewoon met een simpel programma. Misschien huur ik je ooit in om alles mooier te maken als het een beetje een succes wordt
Koos en Japie passen niet bij Jannekequote:Op maandag 19 december 2011 04:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde Koos, Japie en Janneke.
Dank je! Ik hoop het ook. Ik vertrouw die pensioenen niet dus ik geef mezelf nog een paar jaar om iets te bedenken wat uit zichzelf loopt, naast m'n gewone werkquote:Op maandag 19 december 2011 04:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..], ik hoop sowieso dat het een succes wordt, ook als je me niet inhuurt
Vrouw, weet ík veel hoe we die koters genoemd hebben!quote:Op maandag 19 december 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Koos en Japie passen niet bij Janneke
Doe dan Mark, Nienke en Janneke ofzo
Hero & Ine?quote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouw, weet ík veel hoe we die koters genoemd hebben!
Dat is ook oa de reden van de scheidingquote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouw, weet ík veel hoe we die koters genoemd hebben!
quote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Strani het volgende:
FLASH: PYONGYANG (BNO NEWS) -- North Korea says leader Kim Jong-il has died.
Haha, oh ja.quote:Op maandag 19 december 2011 04:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is ook oa de reden van de scheiding
Het is echt te triest om jezelf te quoten, maar ik vond het wel een sterke grap.quote:
Mijn zoon wordt ook wereldleider.quote:Op maandag 19 december 2011 04:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, nou komt die zoon van 'm aan de macht.
Slaap lekker. En doe een beetje rustig aan met die drugs.quote:Op maandag 19 december 2011 04:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga mijn PC maar eens afsluiten en wat uitrusten voor morgen. Tot later
Truste!quote:Op maandag 19 december 2011 04:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga mijn PC maar eens afsluiten en wat uitrusten voor morgen. Tot later
Idiotie die niemand schaadtquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef heloef het volgende:
Is het idioot dat ik zo vroeg op sta op SR te zien? Ik denk het wel.
Nee hoor, ik kijk non-stop sinds 16:00 eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef heloef het volgende:
Is het idioot dat ik zo vroeg op sta op SR te zien? Ik denk het wel.
quote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Strani het volgende:
FLASH: PYONGYANG (BNO NEWS) -- North Korea says leader Kim Jong-il has died.
Ik ben om kwart voor 12 geslapen, maar ik heb maar 3 uur geslapen ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk non-stop sinds 16:00 eigenlijk
Hey. Jij nog wakker.quote:
Hij's heel goed ja. Hij draait nu tot 6 uur.quote:Op maandag 19 december 2011 04:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben om kwart voor 12 geslapen, maar ik heb maar 3 uur geslapen ofzo.
Maar he, Ekdom voor die man doe ik alles.
quote:
Bedankt Philip Freriks.quote:Op maandag 19 december 2011 04:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zo hoop ik jullie ook in de komende tijd op de hoogte te houden van het laatste nieuws.
Hier stond een liefdesverklaring he?quote:
Philip is een baas hoor. Harmen Siezen is de eindbaasquote:
Ik las niet goed en toen vond ik het niet netjes, dus ja het was een liefdesverklaringquote:Op maandag 19 december 2011 04:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier stond een liefdesverklaring he?
(Ik weet wat er stond, maar ik hou het op een liefdesverklaring)
Het is wederzijds hoor!quote:Op maandag 19 december 2011 04:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik las niet goed en toen vond ik het niet netjes, dus ja het was een liefdesverklaring
joop van zijl.quote:Op maandag 19 december 2011 04:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Philip is een baas hoor. Harmen Siezen is de eindbaas
[ afbeelding ]
De mooiste dag van mn levenquote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wederzijds hoor!
(Ik stoorde me er niet aan linda)
Harmen is de eindbaas, daar is geen discussie over mogelijk hoorquote:
ik stem voor joop.quote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Harmen is de eindbaas, daar is geen discussie over mogelijk hoor
Al stem je voor Piet Paulusmaquote:
Ik stem denk ik ook op Harmen, zo'n droge humor ook.quote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Harmen is de eindbaas, daar is geen discussie over mogelijk hoor
haha, die gast vind ik zo enorm irritant heh.quote:
filip mag ik wel. heel genuanceerde vent.quote:Op maandag 19 december 2011 04:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem denk ik ook op Harmen, zo'n droge humor ook.
Maar ook alle respect voor Joop en Flip.
Ja, ben ik met je eens. Een echte gentlemanquote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef dawg het volgende:
[..]
filip mag ik wel. heel genuanceerde vent.
kwamen er maar eens zulke vrouwen in zulke kleding op de nederlandse tv.quote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef Strani het volgende:
Dit is de Colombiaanse Joop van Zijl. Best knap maar helaas zo irritant als de pest, en bepaald niet objectief. Ik kan 'r wel schieten, ondanks haar looks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef Strani het volgende:
Dit is de Colombiaanse Joop van Zijl. Best knap maar helaas zo irritant als de pest, en bepaald niet objectief. Ik kan 'r wel schieten, ondanks haar looks.
[ afbeelding ]
Alleen in dat soort landen wordt een politiek programma gepresenteerd door een vrouw met zo'n kort jurkje.quote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
italie. alhoewel, misschien dat dat verandert nu berlusconi weg is.quote:Op maandag 19 december 2011 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen in dat soort landen wordt een politiek programma gepresenteerd door een vrouw met zo'n kort jurkje.
Heel lastig! Dus ik hou het maar gewoon op m'n negatieve gevoelens jegens haar. Ik kijk dat nieuws trouwens nooit meer, het is bijna meer shownieuws dan echt nieuws.quote:Op maandag 19 december 2011 04:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dubbele gevoelens dus, hmm lastig lastig
Macho cultuur he.quote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef Moonwalk het volgende:
De criteria mbt je looks om op tv te mogen komen liggen in dat soort landen ook heel anders dan hier
Oh no, shownieuwsquote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel lastig! Dus ik hou het maar gewoon op m'n negatieve gevoelens jegens haar. Ik kijk dat nieuws trouwens nooit meer, het is bijna meer shownieuws dan echt nieuws.
Oh ja onze grote vriend Silvio.quote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef dawg het volgende:
[..]
italie. alhoewel, misschien dat dat verandert nu berlusconi weg is.
Hetzelfde voor de mannen hoor. Allemaal Ken poppetjesquote:
Dat is Hart van Nederland.quote:Op maandag 19 december 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh no, shownieuws![]()
Kijk ik al eeuwen niet meer.
Er is altijd wel ergens een kat uit een boom gehaald, een ruzie met buren of een gans in of uit een nest gered.
Oja, dat is zoquote:
Nog erger, het gaat dan om onzin als miss-verkiezingen en modellen.quote:Op maandag 19 december 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh no, shownieuws![]()
Kijk ik al eeuwen niet meer.
Er is altijd wel ergens een kat uit een boom gehaald, een ruzie met buren of een gans in of uit een nest gered.
ik heb in mexico een keer een live journaal gezien, waarbij de presentatoren elkaar eerst uit gingen dagen en op zaten te fokken, tot ze met zijn drieen de salsa stonden te dansen in de studio, om te bewijzen hoe smooth ze wel niet waren enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef Moonwalk het volgende:
De criteria mbt je looks om op tv te mogen komen liggen in dat soort landen ook heel anders dan hier
Geef mij maar Mexico.quote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb in mexico een keer een live journaal gezien, waarbij de presentatoren elkaar eerst uit gingen dagen en op zaten te fokken, tot ze met zijn drieen de salsa stonden te dansen in de studio, om te bewijzen hoe smooth ze wel niet waren enzo.
hier heb je een stel stijve harries die vanaf een autocue alles oplezen.
Eerlijk gezegd waardevoller dan de zoveelste Palestijn die een aanslag pleegt.quote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog erger, het gaat dan om onzin als miss-verkiezingen en modellen.
Ja, maar wij zijn dan teminste geïnformeerdquote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb in mexico een keer een live journaal gezien, waarbij de presentatoren elkaar eerst uit gingen dagen en op zaten te fokken, tot ze met zijn drieen de salsa stonden te dansen in de studio, om te bewijzen hoe smooth ze wel niet waren enzo.
hier heb je een stel stijve harries die vanaf een autocue alles oplezen.
Waardevoller voor je broekslang zal je bedoelen.quote:Op maandag 19 december 2011 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd waardevoller dan de zoveelste Palestijn die een aanslag pleegt.
Ik stoor me enorm aan de desinteresse van Colombiaanse media in buitenlands nieuws. Let er maar eens op bij RCN of Caracol. Misschien drie buitenlandse items en de rest allemaal binnenlands. En die buitenlandse items dan ook nog in een heel kort segmentje.quote:Op maandag 19 december 2011 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd waardevoller dan de zoveelste Palestijn die een aanslag pleegt.
ik had een tijdje terug gelezen dat mensen die fox news kijken nog minder weten dan mensen die helemaal geen nieuws kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 04:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn dan teminste geïnformeerd
waarom blijf ik daar om lachenquote:Op maandag 19 december 2011 04:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waardevoller voor je broekslang zal je bedoelen.
Nee, meer dat het altijd hetzelfde is. Alleen maar ellende die niet opgelost wordt. Ook niet met onze "wijsheid".quote:Op maandag 19 december 2011 04:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waardevoller voor je broekslang zal je bedoelen.
Ik vind gewoon alles wat jij zegt heel interessant, merk ikquote:Op maandag 19 december 2011 04:57 schreef Moonwalk het volgende:
In Nederland komt een presentator sowieso niet met zijn of haar benen in beeld. Tenzij het een report of programma met publiek is. Er worden hier maar weinig verschillende camerahoeken gebruikt en degene die presenteert is in feite gewoon een praatpop.
/einde saai gepraat over dingen die mij bezig houden als ik bewegend beeld zie
Ik heb dat tegenwoordig met amandelstaven.quote:
Stoor je je daaraan? Waarom? Je kan toch CNN aanzetten? En anders internet?quote:Op maandag 19 december 2011 04:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stoor me enorm aan de desinteresse van Colombiaanse media in buitenlands nieuws. Let er maar eens op bij RCN of Caracol. Misschien drie buitenlandse items en de rest allemaal binnenlands. En die buitenlandse items dan ook nog in een heel kort segmentje.
dan zouden ze allemaal zonder werk zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 04:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, meer dat het altijd hetzelfde is. Alleen maar ellende die niet opgelost wordt. Ook niet met onze "wijsheid".
Ik ben ervoor dat die publieke omroepen allemaal afgeschaft worden.quote:Op maandag 19 december 2011 05:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zouden ze allemaal zonder werk zitten.
quote:Op maandag 19 december 2011 04:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind gewoon alles wat jij zegt heel interessant, merk ik
Ik stoor me eraan omdat ik de indruk heb dat Colombianen heel erg op hun eigen land gericht zijn en weinig weten over wat de wereld meer te bieden heeft. En de wereld is nou eenmaal groter dan één land.quote:Op maandag 19 december 2011 05:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stoor je je daaraan? Waarom? Je kan toch CNN aanzetten? En anders internet?
Ik kijk al jaren geen TV meer.
We zouden in Nederland ook beter eens wat meer met ons eigen land bezig gaan in plaats van allerlei wereldproblemen op de onnozele hals halen.
Mocro's die zich "identificeren"met Palestijnen. Laat het gewoon niet zien, dan heb je die ellende niet.
ik ga niet met jou in discussie mata, want ik heb jouw posts in nws vaak gelezen en laten we het er maar op houden dat ik het met veel dingen niet eens zal worden met je.quote:Op maandag 19 december 2011 05:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat die publieke omroepen allemaal afgeschaft worden.
Sowieso; oude media.
Hosselaarquote:Op maandag 19 december 2011 04:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind gewoon alles wat jij zegt heel interessant, merk ik
Kom niet aan mijn publieke omroepen!quote:Op maandag 19 december 2011 05:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat die publieke omroepen allemaal afgeschaft worden.
Sowieso; oude media.
quote:Op maandag 19 december 2011 05:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn publieke omroepen!
Nee, een latina wordt niet gehosseld. De latina hosselt een man en laat hem denken dat hij haar gehosseld heeft.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 05:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn publieke omroepen!
Het is heel interessant om te weten wat de wereld te bieden heeft, maar iedereen kan het internet op en dat opzoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stoor me eraan omdat ik de indruk heb dat Colombianen heel erg op hun eigen land gericht zijn en weinig weten over wat de wereld meer te bieden heeft. En de wereld is nou eenmaal groter dan één land.
Zo doen ze dat in Nederland ook bleek uit onderzoek.quote:Op maandag 19 december 2011 05:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, een latina wordt niet gehosseld. De latina hosselt een man en laat hem denken dat hij haar gehosseld heeft.
Dat bespreken we wel over een blokje kaas dan. Weet je al of je kan?quote:Op maandag 19 december 2011 05:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ga niet met jou in discussie mata, want ik heb jouw posts in nws vaak gelezen en laten we het er maar op houden dat ik het met veel dingen niet eens zal worden met je.
ja. en nee. dus volgende keer als je in nl bent?quote:Op maandag 19 december 2011 05:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bespreken we wel over een blokje kaas dan. Weet je al of je kan?
Ik kijk eigenlijk bijna alleen maar naar de PO. Ik ben niet elitair of zo maar RTL en SBS hebben me te veel plat vermaak en de PO heeft veel meer mooie programma's. Kwestie van smaak.quote:Op maandag 19 december 2011 05:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij daarmee dan?
Kom nou, het is toch niet meer van deze tijd?
Mooie bezuiniging. Het nieuws komt niet in gevaar, want RTL biedt beter nieuws dan NOS. SBS6 niet, maar bij afschaffing van de publieken komt er ook weer markt vrij voor andere aanbieders.
so truequote:Op maandag 19 december 2011 05:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, een latina wordt niet gehosseld. De latina hosselt een man en laat hem denken dat hij haar gehosseld heeft.
Die paar goeie programma's kunnen ook bij een nieuwe commerciele zender. Blijkbaar is er voldoende kwaliteitsjournalistiek. Prima.quote:Op maandag 19 december 2011 05:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk bijna alleen maar naar de PO. Ik ben niet elitair of zo maar RTL en SBS hebben me te veel plat vermaak en de PO heeft veel meer mooie programma's. Kwestie van smaak.
En dat RTL beter nieuws levert is natuurlijk ook slechts een mening. Ik blijf voorlopig trouw aan de NOS.
2034?quote:Op maandag 19 december 2011 05:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. en nee. dus volgende keer als je in nl bent?
Voor jou een paar, voor mij een hele hoop goede programma's. En die kunnen dus niet bij de commerciëlen, want anders had de commerciëlen ze allang zelf gemaakt.quote:Op maandag 19 december 2011 05:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die paar goeie programma's kunnen ook bij een nieuwe commerciele zender. Blijkbaar is er voldoende kwaliteitsjournalistiek. Prima.
Meebetalen aan Lingoaan die andere bagger, in een tijd met elk moment van de dag keuze uit 200+ TVzenders + alles wat er op internet te vinden is.
Weg d'r mee wat mij betreft.
Als jij die programma's graag wil zien, waarom moet heel Nederland daaraan meebetalen?quote:Op maandag 19 december 2011 05:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou een paar, voor mij een hele hoop goede programma's. En die kunnen dus niet bij de commerciëlen, want anders had de commerciëlen ze allang zelf gemaakt.
Dat voorbeeld van Heloef zojuist was trouwens een hele goeie.
Waarom moet ik meebetalen voor een stoep in de Janjoriskolibristraat terwijl ik daar nooit maar dan ook nooit op zal lopen?quote:Op maandag 19 december 2011 05:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij die programma's graag wil zien, waarom moet heel Nederland daaraan meebetalen?
Om de kindertjes daar veilig over straat te laten gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 05:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom moet ik meebetalen voor een stoep in de Janjoriskolibristraat terwijl ik daar nooit maar dan ook nooit op zal lopen?
Kwaliteit??? Lingo!quote:Op maandag 19 december 2011 05:17 schreef heloef het volgende:
Het is heel simpel de NPO wordt gefinancieerd daar ligt de lat om kwaliteit te brengen hoger dan bij de RTL waar men maar een ding moet doen: geld verdienen dus programma's maken die misschien zo hersendodend zijn als de tering (Let's Get Married, Oh Oh Cherso, New Chicks) maar wel scoren.
slaap lekkerquote:
Laten we wel wezen, er zijn heel veel dingen waar we prima zonder kunnen en ik durf te wedden dat jij ook wel eens profijt hebt van iets waar anderen weer niets aan hebben. Toch worden ook deze dingen gewoon betaald van publiek geld.quote:Op maandag 19 december 2011 05:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om de kindertjes daar veilig over straat te laten gaan.
Niemand gaat dood zonder publieke omroep.
Ja Lingo, is afstompend, maar de commercielen hebben nog 20 van die programma's.quote:Op maandag 19 december 2011 05:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kwaliteit??? Lingo!
Die gasten van DWDD, P&W en al die andere praatprogramma's verdienen miljoenen. Dat kan ook prima uit commercieel geld.
En blijkbaar kan Discovery commercieel ook goeie programma's maken.
Ik streef naar een minimalisatie van de overheid.quote:Op maandag 19 december 2011 05:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, er zijn heel veel dingen waar we prima zonder kunnen en ik durf te wedden dat jij ook wel eens profijt hebt van iets waar anderen weer niets aan hebben. Toch worden ook deze dingen gewoon betaald van publiek geld.
Waar je niet naar hoeft te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Lingo, is afstompend, maar de commercielen hebben nog 20 van die programma's.
Met dat argument over Lingo overtuig je niemand. Dat programma heeft nog altijd kijkers en dat het geen genot voor de intelligentia is, betekent niet dat er geen publieke behoefte aan is.quote:Op maandag 19 december 2011 05:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kwaliteit??? Lingo!
Die gasten van DWDD, P&W en al die andere praatprogramma's verdienen miljoenen. Dat kan ook prima uit commercieel geld.
En blijkbaar kan Discovery commercieel ook goeie programma's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |