abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105757935

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105757951
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

X met je partner is het mooiste wat er is. :Y
Tijdens de trip is hij mijn partner geworden :P
pi_105757964
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.

Ik ga slapen doei.
Rustig aan.
pi_105757965
Je partner hoort al het mooiste te zijn zonder X :')
pi_105757975
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
Is ook zo O+
pi_105757982
quote:
Hoe voel je je?
pi_105757984
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Ga je slapen? Welterusten dan :*
pi_105757986
quote:

[..]

Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Ga je slapen? Truste :*
pi_105757995
quote:
5s.gif Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga je slapen? Truste :*
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga je slapen? Welterusten dan :*
Thx
Rustig aan.
pi_105757997
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heel mooi. O+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105758013
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Hoe voel je je?
Wakker :)
pi_105758014
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel mooi. O+
We hebben er nog wel bij gezegd dat we het opnieuw zouden bespreken in nuchtere staat enzo.
pi_105758018
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wakker :)
Dat is het? Niet blij? Of verdrietig.
pi_105758029
quote:
Het versterkt de band, zeker weten.

Het mooie van X is, dat je juist het leven zonder veel meer leert waarderen.

Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.

Drugs zijn geen vervanging, alleen een verrijking. Mits goed gebruikt.

pi_105758033
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

En jij?
pi_105758034
quote:

[..]

Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.

Ik ga slapen doei.
Buenas noches king.

pi_105758038
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En jij?
Raad eens.
pi_105758046
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Neutraal en zin in aankomende week :)
pi_105758049
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.

Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
pi_105758056
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Neutraal en zin in aankomende week :)
Wat gaat er gebeuren?
pi_105758058
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
Ja, mooi toch?!

pi_105758059
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.
Rustig aan.
pi_105758061
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Raad eens.
Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.
pi_105758070
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er een andere visie op. Ieder zijn eigen waarheid :)
pi_105758077
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn O+
pi_105758081
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik wil nu jouw visie horen :P Voordat ik ga slapen, kan ik erover nadenken.
Rustig aan.
  maandag 19 december 2011 @ 03:07:37 #27
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105758083
quote:

[..]

Ik ga slapen doei.
weltruste :*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105758088
quote:

[..]

Jouw visie in de uitgebreide versie? :P
pi_105758089
quote:

[..]

Absoluut.

Mijn ex was er ook 'bang' voor. Maar onze eerste space samen was overweldigend geweldig. En elke space erna ook. O+

pi_105758094
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.
Jazeker, het leven is vervelend soms. En ik heb totaal geen zin in morgen. Ik voel een dip aankomen.
pi_105758097
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren?
Gewoon leuke dingen gepland en zin om aan de slag te gaan met studie :)
pi_105758101
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn O+
En zolang je het niet te vaak doet en voor speciale momenten houdt, is het prachtig.

Ik sprak in 020 een gast die de week ervoor 9 pillen op had (en die avond weer een paar). Wat een sukkel ben je dan. :')

pi_105758107
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut.

Mijn ex was er ook 'bang' voor. Maar onze eerste space samen was overweldigend geweldig. En elke space erna ook. O+
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.
pi_105758109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.
Rustig aan.
pi_105758132
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.
Boos? Ze hoeft zich niet altijd naar jouw wensen te schikken toch?
pi_105758135
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gewoon leuke dingen gepland en zin om aan de slag te gaan met studie :)
Mooi voor jou. :)
pi_105758139
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.
Drugs is iig niet de oplossing voor jou!
pi_105758141
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Jazeker, het leven is vervelend soms. En ik heb totaal geen zin in morgen. Ik voel een dip aankomen.
Iets om je op te beuren:

Ik wil ook bachata leren. O+

pi_105758143
quote:
3s.gif Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Drugs is iig niet de oplossing voor jou!
Drugs is nooit een oplossing.
Rustig aan.
pi_105758146
quote:

[..]

:o Waarom?

Heeft jouw vriendin niet haar eigen keuzes in het leven? :')

pi_105758147
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het enige waarmee dat je gaat lukken is veel dingen ondernemen en toekomstplannen maken.
pi_105758149
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:10 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Mooi voor jou. :)
Dit komt ook weer bij jou :Y
  maandag 19 december 2011 @ 03:12:11 #43
262978 Moonwalk
pi_105758156
quote:

[..]

Ik vind het ook maar niks hoor, daarom moet het maar net bij elkaar passen. Iemand die het niet zo ok vindt zal het lastig krijgen met iemand die er heel vrij in is. Verder moeten mensen het zelf weten vind ik.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 19 december 2011 @ 03:12:41 #44
262978 Moonwalk
pi_105758167
quote:
12s.gif Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iets om je op te beuren:

Ik wil ook bachata leren. O+
Gewoon doen, zo onder de knie, de basis dan
pi_105758181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het enige waarmee dat je gaat lukken is veel dingen ondernemen en toekomstplannen maken.
Dat zit ook in die cirkel trouwens, ik heb geen flauw idee wat ik wil doen, onderneem niks.. Maar waar te beginnen? Moet ik tegen me zin in dingen gaan doen?
Rustig aan.
pi_105758183
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:12 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind het ook maar niks hoor, daarom moet het maar net bij elkaar passen. Iemand die het niet zo ok vindt zal het lastig krijgen met iemand die er heel vrij in is. Verder moeten mensen het zelf weten vind ik.
Dit is zeker waar denk ik.
pi_105758186
quote:

[..]

Gewoon doen, zo onder de knie, de basis dan
Jij kan het? Zoals in het filmpje?

Dit koppel is trouwens niets vergeleken bij een stel in Zadar, Kroatie. Heb er helaas geen video van, maar wat we daar zagen was echt zo onbeschrijfelijk mooi.

Ik kan aardig dansen, nu nog een goeie bachatalerares vinden. ;)

pi_105758193
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Boos? Ze hoeft zich niet altijd naar jouw wensen te schikken toch?
Boos ja. Ze heeft eens geëxperimenteerd met xtc en ik ben echt woest geweest. :') Is gewoon niet goed voor je.

quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o Waarom?

Heeft jouw vriendin niet haar eigen keuzes in het leven? :')
Ik heb echt slechte ervaringen met drugs. Behalve blowen dan.
pi_105758195
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 03:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zit ook in die cirkel trouwens, ik heb geen flauw idee wat ik wil doen, onderneem niks.. Maar waar te beginnen? Moet ik tegen me zin in dingen gaan doen?
Waarschijnlijk wel om daar uit te komen, en dingen die je dan echt graag wilt komen later wel naar boven.
pi_105758203
quote:

[..]

Er zijn maar heel weinig dingen die ik mijn vriendin zou verbieden. Op vreemdgaan eigenlijk niets. En zelfs dat vreemdgaan is bespreekbaar. Voor beiden dan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')