Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vertel je maar, dat hij een hork was volgens de verhalen die ik gehoord heb.
Hoezo haal ik hem dan naar beneden? Als dat feitelijk is dan vind ik het nogal triest om hem op te hemelen en zijn persoonlijkheid te verdoezelen alleen omdat hij veel MACHT heeft.
Ja zo simpel is het... Hoezo wat bereikt... De dalai lama, die bereikt iets.
Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.quote:Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.quote:Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.
De Dalai lama is een smerige racist, maar dat komt de linkse media niet zo lekker uit. En bovendien bereikt die niets. Of is Tibet alweer zelfstandig?
Uggs en Starbucks.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.
Jij komt er wel.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af.quote:
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af.integendeel zelfs. En Starbucks chocolademelk en muffins. Lekkah!
Ik ga liever gewoon met vette mensen om, dan boeit het me niet of ze iets bereikt hebben of niet. Maar ik kijk niet tegen ze op natuurlijk, en dat doe ik dan weer wel bij mensen die zoiets bereikt hebben. En racisten kunnen hele aardige mensen zijn (want dan weer niet wil zeggen dat ik racisme goedkeur, om het maar weer heel politiek correct te houdenquote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
En ik beoordeel mensen liever op hun kunnen, dan of ze aardig zijn of niet.
Je bent jaloers.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij jouw nick denk ik aan:quote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel.
En applemensen met een Blackberry? Ben je dronkne?
Is er niks open bij je in de buurt?quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb honger...wie fixt wat eten voor mij?
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Ik had het over dat het hype mensen zijn die apple mensen, dat houdt niet in dat alle hype mensen alleen apple mensen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel.
En applemensen met een Blackberry? Ben je dronkne?
Godnondeju, dat iemand die gemaakt heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
Uggs zijn helemaal niet lelijk. Ik vind het lief staan bij een meid. Crocs vind ik wel oerlelijk.
ask heloefquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.
Ik knap er niet op af. In tegenstelling tot mannen die niet zeker zijn van hun seksualiteit, kijk ik niet bepaald naar de schoenen van een vrouw.quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Okquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.
Jawel maar ik zit al in mn pjamaquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er niks open bij je in de buurt?
Ik snap het verband niet, ben ik nu dom?quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik knap er niet op af. In tegenstelling tot mannen die niet zeker zijn van hun seksualiteit, kijk ik niet bepaald naar de schoenen van een vrouw.
Effe een broek en trui aantrekken is zo gebeurd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel maar ik zit al in mn pjama
Moet iemand dat dan bekend maken?quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is dacht ik van Jobs niet bekend of hij ook geld gaf aan goede doelen oid. Redelijk ongebruikelijk voor iemand die zoveel geld heeft. Discussie over nut ter zijde, maar iets in die trand doen met je geld lijkt me een kleine moeite.
Neh...ik lig al warm genesteld in mn bed. Geen zin om eruit te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe een broek en trui aantrekken is zo gebeurd.
Toch, zonder uggs was het nog beter geweestquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Mannelijke singles die hier dit afkeuren zijn zolderkamerblasee.
Haar shirt is echt leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keur het meisje niet af, ik keur die schoenen alleen af, ik vind het lame... Mag ze best weten van me, betekent nog niet dat ik niks met haar zou willen - op het eerste oog -quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ALLEMAAL!quote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had het over dat het hype mensen zijn die apple mensen, dat houdt niet in dat alle hype mensen alleen apple mensen zijn.
Ik vind uggs ook lelijk. Maar mijn vriendin draagt ze ook gewoon.quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
De ultieme arier.quote:Op maandag 19 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Wel geniale clip van rammstein ja... Die zanger ziet er aardig onguur uit tov de andere bandleden :p
Ach, ik generaliseer, maar het is een heel erg veel voorkomend iets dat alle mensen in een starbucks met een laptop een apple notebook hebben, en uggs dragen. Je moet er maar op letten.quote:Op maandag 19 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ALLEMAAL!
Man, doe niet zo triest.
Ik heb een iPod, prima ding. iTunes sucks en hypes, ik??
Morgen krijg ik mijn iPhone 4. Schijnt wel een goed ding te zijn toch? Of een Blackberry, ik mocht kiezen, ben ik nu een hypemens?
Waar woon je? Als je in de buurt woon breng ik watquote:Op maandag 19 december 2011 01:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh...ik lig al warm genesteld in mn bed. Geen zin om eruit te gaan
Haar, gezicht, shirt, legging, uggs. Prima in orde allemaal.quote:
Gewoon lelijk van dichtbij. Vooral als een meid hele grote voeten heeft, kleine voeten valt nog mee.quote:
Leiderdorp, doe maar een big mac.quote:Op maandag 19 december 2011 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je in de buurt woon breng ik wat
Hij mag dat wel.quote:Op maandag 19 december 2011 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die komt je uggs wel even in de fik zetten ja
1 x live gezien. Is het raar dat ik een beetje opgewonden raakte van al dat homoerotische leer zweet en diep duits gebrom?quote:Op maandag 19 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ultieme arier.
3x live gezien. Laatste keer was de show geniaal, maar het geluid brak. Maar ja, Gelredome
Anoniem kan idd ook. Maar hij leek me niet echt sympathiek, al kan dat ook komen door de hype van applehaat. Zijn presentaties waren wel erg top.quote:Op maandag 19 december 2011 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet iemand dat dan bekend maken?
Nee, dat is het hele puntquote:Op maandag 19 december 2011 01:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1 x live gezien. Is het raar dat ik een beetje opgewonden raakte van al dat homoerotische leer zweet en diep duits gebrom?
Midden des landquote:Op maandag 19 december 2011 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je in de buurt woon breng ik wat
Dat moet je nou juist niet.quote:Op maandag 19 december 2011 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik generaliseer, maar het is een heel erg veel voorkomend iets dat alle mensen in een starbucks met een laptop een apple notebook hebben, en uggs dragen. Je moet er maar op letten.
Je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 19 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist niet.
Ik ben liever met mijn eigen leven bezig dan dat van anderen. En ik ben er haast van overtuigd dat dat ook veel gelukkiger maakt. Waarom let jij op wat andere mensen kopen, dragen, etc? LAAT ZE LEKKER!
Starbucks is een mooi concept, net als Apple en Uggs. Je hoeft er niet aan mee te doen.
Voor medisch personeel vind ik het prima. Ik gun hen ook een goede voetrust. Maar verder...quote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godnondeju, dat iemand die gemaakt heeft.
Hij was altijd heel erg gesloten over zijn prive leven dacht ik?quote:Op maandag 19 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anoniem kan idd ook. Maar hij leek me niet echt sympathiek, al kan dat ook komen door de hype van applehaat. Zijn presentaties waren wel erg top.
Dat herkend me tomtom nietquote:
Echte mannen. Mooi. Zeker in het overfeministische Duitsland.quote:Op maandag 19 december 2011 01:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1 x live gezien. Is het raar dat ik een beetje opgewonden raakte van al dat homoerotische leer zweet en diep duits gebrom?
Feminisme.quote:Op maandag 19 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen. Mooi. Zeker in het overfeministische Duitsland.
Echte mannen en feminisme gaan goed samen. Heel goed zelfs. Just sayingquote:Op maandag 19 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen. Mooi. Zeker in het overfeministische Duitsland.
Vertel?quote:Op maandag 19 december 2011 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echte mannen en feminisme gaan goed samen. Heel goed zelfs. Just saying
quote:Op maandag 19 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Uggs, ze zitten fijn, maar mooi vind ik ze niet. En best prijzig. Ondanks dat loopt iedereen er in. Ik snap het niet, maar trends blijven trends.
Daar hadden we al es een kroeltopic over.quote:
nee hoor, ik heb het niet zo op feministenquote:Op maandag 19 december 2011 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echte mannen en feminisme gaan goed samen. Heel goed zelfs. Just saying
kan dat de reden niet zijn?quote:Op maandag 19 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Uggs, ze zitten fijn, maar mooi vind ik ze niet. En best prijzig. Ondanks dat loopt iedereen er in. Ik snap het niet, maar trends blijven trends.
Gewoon. Waarom niet? Feminisme staat voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen.quote:
Want?quote:Op maandag 19 december 2011 01:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb het niet zo op feministen
Stuur is pm, ben benieuwd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hadden we al es een kroeltopic over.
Nee want mensen lopen natuurlijk liever op pijnelijke schoenenquote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen trekken geen schoenen aan slechts omdat ze fijn zitten.
Waarschijnlijk is ie 15 en denkt daarom dat feminisme gaat over mannenhatende lesbo's die hun okselhaar niet scherenquote:
Ah...quote:Op maandag 19 december 2011 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon. Waarom niet? Feminisme staat voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen.
Ik ben een feminist en tevens grote fan van echte mannen![]()
How wrong.quote:Op maandag 19 december 2011 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon. Waarom niet? Feminisme staat voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen.
Dat is een ander verhaal. Het is maar net wat iemand er voor over heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om daar nou 200 euro voor uit te geven...
Slechts!quote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee want mensen lopen natuurlijk liever op pijnelijke schoenen
Nee. Kloon is tof. Ga jij jezelf ooit nog laten zien? Ze denken dat je een vent bent.quote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie 15 en denkt daarom dat feminisme gaat over mannenhatende lesbo's die hun okselhaar niet scheren
Alsjeblieft, educate yourself.quote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
How wrong.
Feminisme maakt van vrouwen een soort verwrongen raar beeld. Mannen en vrouwen zijn NIET gelijk. Zie alleen dit topic al.
Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig. Maar dat is geen feminisme.
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsjeblieft, educate yourself.
Dit is een beetje genant.
Wat is nou precies je punt? Wat is er zo erg dat meerdere mensen voor een merk kiezen?quote:
Zeg je tegen mij dat ik generaliseer maar dit vind ik ook kwalijkquote:Op maandag 19 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen zijn zorgzamer en mannen kunnen beter managen.
Niets mis mee, maar niet doen alsof het niet zo is.
Bestaan er geen zorgzamere mannen dan vrouwen? Tuurlijk.
Bestaan er geen goede vrouwelijke managers? Tuurlijk. Meestal zijn dat niet erg vrouwelijke vrouwen trouwens.
Niks, je leest selectief, dat is mijn punt.quote:Op maandag 19 december 2011 01:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is nou precies je punt? Wat is er zo erg dat meerdere mensen voor een merk kiezen?
Schoenen van 40 euro kunnen ook heel fijn zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee want mensen lopen natuurlijk liever op pijnelijke schoenen
Ik nuanceer het nota bene.quote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg je tegen mij dat ik generaliseer maar dit vind ik ook kwalijk
Ik vind die mensen een beetje raar, ze lijken alle hypes te volgen.. Is dat praktisch of slim? Nee beetje meeloperig komt het op me over, en ja ik generaliseer nu die mensen... En ze zullen het allemaal niet met me eens zijn, maargoed wacht maar tot er een nieuwe rage komt en je zult zien dat dit soort mensen de eerste zullen zijn die de rage oppakken... Precies dezelfde groep weer trouwens.quote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik nuanceer het nota bene.
Ik hoor jou zeggen: aaaaal die hypemensen met hun apples. Geen enkele nuance.
Je maakt je aardig druk over niks danquote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks, je leest selectief, dat is mijn punt.
Tja wat ik zeg, het is er maar wat je er voor over hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schoenen van 40 euro kunnen ook heel fijn zitten.maar niks tegen uggs hoor. Alleen snap ik dus niet dat er zoveel mensen zijn die er honderden euros voor over hebben.
Eens, feminisme streeft in principe toch juist voor gelijkwaardigheid ipv gelijkheid. Gelijke rechten en zo. Helemaal gelijk 7ullen we nooit worden, alleen al door grote biologische verschillen.quote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
How wrong.
Feminisme maakt van vrouwen een soort verwrongen raar beeld. Mannen en vrouwen zijn NIET gelijk. Zie alleen dit topic al.
Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig. Maar dat is geen feminisme.
Of het nieuwe product is beter?quote:Op maandag 19 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die mensen een beetje raar, ze lijken alle hypes te volgen.. Is dat praktisch of slim? Nee beetje meeloperig komt het op me over, en ja ik generaliseer nu die mensen... En ze zullen het allemaal niet met me eens zijn, maargoed wacht maar tot er een nieuwe rage komt en je zult zien dat dit soort mensen de eerste zullen zijn die de rage oppakken... Precies dezelfde groep weer trouwens.
Het is niet erg dat meerdere mensen voor 1 merk kiezen. En je bent niet inhoudelijk aangezien ik het had over je selectieve lezen, en je vervolgens een verwijt maakt op een ander punt.quote:Op maandag 19 december 2011 01:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je maakt je aardig druk over niks dan
Hij heeft gelijk in dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn? Ja tuurlijk. Mannen en vrouwen verschillen, dikke prima.quote:Op maandag 19 december 2011 01:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.Een discussie ga je niet winnen.
En dus zijn ALLE mensen met een Apple en Uggs die naar de Starbucks gaan hetzelfde?? Gast.quote:Op maandag 19 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die mensen een beetje raar, ze lijken alle hypes te volgen.. Is dat praktisch of slim? Nee beetje meeloperig komt het op me over, en ja ik generaliseer nu die mensen... En ze zullen het allemaal niet met me eens zijn, maargoed wacht maar tot er een nieuwe rage komt en je zult zien dat dit soort mensen de eerste zullen zijn die de rage oppakken... Precies dezelfde groep weer trouwens.
IK GENERALISEER HIER, NIET BESTEMD VOOR MENSEN DIE DAT NIET SNAPPENquote:Op maandag 19 december 2011 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus zijn ALLE mensen met een Apple en Uggs die naar de Starbucks gaan hetzelfde?? Gast.
Apple, Uggs en Starbucks begrijp ik.
Wat ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen is dit:
[ afbeelding ]
Dit is toch oerlelijk, oer onvrouwelijk, oeronsexy??
Waarom doe je jezelf (en anderen) dit aan?
Moeten ze kpd even checken.quote:Op maandag 19 december 2011 01:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee. Kloon is tof. Ga jij jezelf ooit nog laten zien? Ze denken dat je een vent bent.
Kleedt jij jezelf niet mooi omdat je jezelf dan mooi kan voelen?quote:Op maandag 19 december 2011 01:43 schreef Sinosappel het volgende:
Boeiend, uggs zijn lekker warm. Vrouwen kleden zich nu eenmaal niet altijd om mannen een plezier te doen, deal with it.
Gelijkwaardigheid tussen sekse in een maatschappij die berust op industrie is een mythe. Er is nu eenmaal een bepaalde rolverdeling in deze maatschappij sinds we zijn gestopt met het zoeken naar bessen en bramen en hoewel er evolutie in zit, zal je nooit tot volledige gelijkwaardigheid komen waar vrouwen, volgens het feminisme, op alle aspecten van de samenleving gelijke kansen moeten hebben. Mannen hebben hier nu eenmaal een 'voordeel' dat ze actiever en meer zichtbaar zijn in de publieke sfeer.quote:Op maandag 19 december 2011 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk in dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn? Ja tuurlijk. Mannen en vrouwen verschillen, dikke prima.
Feminisme gaat over de gelijkwaardige behandeling van man en vrouw. Zo simpel is het. Niks meer niks minder. Ik snap niet waarom hij denkt dat feminisme niet gaat over gelijkwaardigheid. Want dat is nou juist precies waar om het gaat.
Luister als je mensen bent tegen gekomen die klagen over "mannen en vrouwen zijn hetzelfde waawawaaa" dan is dat gewoon iemand die dat niet allemaal op een rijtje heeft. Niks met feminisme te maken. Lees er anders een keer wat over. En dan bedoel ik niet in de telegraaf of op het fok forum
Zekers. Ik heb uberhaubt geen uggs. Maar ik vind ze best leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kleedt jij jezelf niet mooi omdat je jezelf dan mooi kan voelen?
Ik niet in elk geval. Mijn zelfbeeld is te fucked denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kleedt jij jezelf niet mooi omdat je jezelf dan mooi kan voelen?
quote:Op maandag 19 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Feminisme = mannenhaat, vrouwen dwingen tot dezelfde dingen als mannen, het afkeuren van woorden als brandweerman, een specifiek percentage vrouwen in een bedrijf nastreven.
Feministen hebben niet door hoe dom ze bezig zijn. Ze onderdrukken de vrouw juist. Alsof een vrouw -op een andere manier dan de man- niet sterk kan zijn.
Van feministen mag je als vrouw niet sexy zijn, want dan zou je je schikken naar de man.
Feminisme is verzonnen door zielige Opzijwijven.
Je moet je kleden zoals jij dat wilt, en vrouwen hoeven zich inderdaad niet altijd zo te kleden zoals een man dat wilt.. Maar die gedachte zou je uberhaupt niet moeten hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 01:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb uberhaubt geen uggs. Maar ik vind ze best leuk.
Een rage product, is een product dat door een grote groep consumenten gekocht zal worden. En tevens een stukje marketing.quote:Op maandag 19 december 2011 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een rage product, hoezo is dat beter?
Nee... Jullie hanteren verschillende definities.quote:Op maandag 19 december 2011 01:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij snapt er niks van, sorry.
Vind jij een bepaald percentage vrouwen in een bedrijf verplicht stellen een goed idee?quote:Op maandag 19 december 2011 01:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij snapt er niks van, sorry.
Komt het niet ook door feminisme dat vrouwen stemrecht hebben bijvoorbeeld? Want zo ja, dan is het alles behalve dom van de feministen. Maar ik weet dus niet of dat zo is. Mss zijn ze enkel hedendaags een beetje doorgeslagen in hun strevens.quote:Op maandag 19 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Feminisme = mannenhaat, vrouwen dwingen tot dezelfde dingen als mannen, het afkeuren van woorden als brandweerman, een specifiek percentage vrouwen in een bedrijf nastreven.
Feministen hebben niet door hoe dom ze bezig zijn. Ze onderdrukken de vrouw juist. Alsof een vrouw -op een andere manier dan de man- niet sterk kan zijn.
Van feministen mag je als vrouw niet sexy zijn, want dan zou je je schikken naar de man.
Feminisme is verzonnen door zielige Opzijwijven.
Okay, het is verstuurd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:51 schreef ook_gek het volgende:
Mensen in gaat slapen. Ben nog wel even actief op DM voor de geen die dat moet weten
Gelukkig snap jij er meer van dan El_Matador (op dat brandwerencomment na dan. Gelijkwaardigheid betekent dat iemand aangenomen wordt op basis van kwaliteiten en mannen zijn nu eenmaal sterker en beter in brandweren dan vrouwen).quote:Op maandag 19 december 2011 01:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid tussen sekse in een maatschappij die berust op industrie is een mythe. Er is nu eenmaal een bepaalde rolverdeling in deze maatschappij sinds we zijn gestopt met het zoeken naar bessen en bramen en hoewel er evolutie in zit, zal je nooit tot volledige gelijkwaardigheid komen waar vrouwen, volgens het feminisme, op alle aspecten van de samenleving gelijke kansen moeten hebben. Mannen hebben hier nu eenmaal een 'voordeel' dat ze actiever en meer zichtbaar zijn in de publieke sfeer.
Ik wil geen vrouwelijke brandweervrouwen. Ik hoef geen heisa om het niet behalen van een vrouwenquota in de Belgische Federale regering zoals een beweging hier in Vlaanderen loopt te beweren.
Gelijkheid op basis van fundamentele rechten als mens, zoals vrijheid, stemrecht, enzovoort. Ik ben er helemaal voor, maar dat heeft geen bal te maken met feminisme zoals het zich hier manifesteert in de westerse wereld. Ga je maar bezig houden met rechten van vrouwen in de Islamwereld dan.
Nee, dat komt door emancipatie. Emancipatie is geen feminisme.quote:Op maandag 19 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt het niet ook door feminisme dat vrouwen stemrecht hebben bijvoorbeeld? Want zo ja, dan is het alles behalve dom van de feministen. Maar ik weet dus niet of dat zo is. Mss zijn ze enkel hedendaags een beetje doorgeslagen in hun strevens.
Vrouwen deden gewoon niet mee... in de maatschappij zoals de mannen toendertijd, dat veranderde dus daar was opeens de ''feminist'' Omdat ze opeens andere waardes had dan de menigte, die dus gericht was op meer gelijkheid onder de sekses...quote:Op maandag 19 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt het niet ook door feminisme dat vrouwen stemrecht hebben bijvoorbeeld? Want zo ja, dan is het alles behalve dom van de feministen. Maar ik weet dus niet of dat zo is. Mss zijn ze enkel hedendaags een beetje doorgeslagen in hun strevens.
Nopequote:Op maandag 19 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind jij een bepaald percentage vrouwen in een bedrijf verplicht stellen een goed idee?
Spannend hihiquote:
"we worden onderdrukt"...quote:Op maandag 19 december 2011 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
Dat blanke heteroseksuele mannen in het voordeel zijn omdat ze andere groepen atijd onderdrukt hebben in de geschiedenis en daarom een wereld gecreeerd is waarin zij het meeste profiteren, is inderdaad nu eenmaal zo. Dat betekent niet dat het niet verandert kan worden.
Dan zijn de feministen het niet met je eens meisjequote:Op maandag 19 december 2011 01:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Ik vind degene aannemen die het best geknipt is voor de job een goed idee
Ja dat komt door feministen. Je had in de jaren 70 wel wat doorgesagen mannenhaters, die zul je ongetwijfeld nu nog steeds hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien verdienen mannen wel meer omdat ze asocialer zijn bij salaris eisen?quote:Op maandag 19 december 2011 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat komt door feministen. Je had in de jaren 70 wel wat doorgesagen mannenhaters, die zul je ongetwijfeld nu nog steeds hebben.
Maar feminisme van nu (en van toen) staat voor gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen. Zo strijden feministen van tegenwoordig bijvoorbeeld voor dat mannen en vrouwen hetzelfde betaald krijgen met dezelfde functie.
El_Matador weet er gewoon niet zo veel vanaf.
Haha, jij weet er niet zoveel vanaf. Het algemeen kiesrecht stamt uit een tijd ver voor de feministische golf.quote:Op maandag 19 december 2011 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat komt door feministen. Je had in de jaren 70 wel wat doorgesagen mannenhaters, die zul je ongetwijfeld nu nog steeds hebben.
Maar feminisme van nu (en van toen) staat voor gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen. Zo strijden feministen van tegenwoordig bijvoorbeeld voor dat mannen en vrouwen hetzelfde betaald krijgen met dezelfde functie.
El_Matador weet er gewoon niet zo veel vanaf.
Yep me 2. Feminisme gaat over de ruimte hebben om te kiezen, of dat nou voor moederschap is of een carriere.quote:Op maandag 19 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"we worden onderdrukt"...
Kundige vrouwen zijn -zeker in Nederland, maar ook bijvoorbeeld in Latijns-Amerika- prima in staat de weg naar de top te vinden. Maar als puntje bij paaltje komt, kiezen vrouwen eerder voor een rol als moeder dan als carrierevrouw.
(bio)logisch en wat mij betreft zeker niet minderwaardig aan een carriere. Integendeel, ik heb groot respect voor het moederschap.
Dat is dus echt gelul. Vrouwen die bewezen hebben iets te kunnen, zullen altijd aangenomen worden. Ja, misschien niet in de meest conservatieve bedrijven, maar wil je daar sowieso werken dan?quote:Op maandag 19 december 2011 01:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yep me 2. Feminisme gaat over de ruimte hebben om te kiezen, of dat nou voor moederschap is of een carriere.
Maar het is een feit dat het voor vrouwen, zeker in Latijns Amerika, moeilijker is om aan de top te komen. Tuurlijk het kan. Maar mannen hebben het makkelijker omdat in veel bedrijven zij gewoon eerder aangenomen worden. Hetzelfde geld voor allochtonen.
Inderdaad. Maar helaas gebeurt dat niet altijd door discriminatie.Eigenlijk ironisch dat positieve discriminatie dat juist pprobeert tegen te gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 01:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Ik vind degene aannemen die het best geknipt is voor de job een goed idee
Dat weet ik. Latijns Amerika is heel vooruitstrevend op dat gebiedquote:Op maandag 19 december 2011 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus echt gelul. Vrouwen die bewezen hebben iets te kunnen, zullen altijd aangenomen worden. Ja, misschien niet in de meest conservatieve bedrijven, maar wil je daar sowieso werken dan?
In Latijns-Amerika zijn juist veel vrouwen aan de top, meer dan in Nederland. Je weet er echt niks van. Geeft niet, gebeurt vaker bij feministen
Kloptquote:Op maandag 19 december 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar helaas gebeurt dat niet altijd door discriminatie.Eigenlijk ironisch dat positieve discriminatie dat juist pprobeert tegen te gaan.
Ownee mannen hebben het zo zwaarquote:Op maandag 19 december 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, jij weet er niet zoveel vanaf. Het algemeen kiesrecht stamt uit een tijd ver voor de feministische golf.
Vrouwen zijn ook vaker ziek, er is meer coulance naar hen toe op het werk, en van mannen wordt verwacht dat ze een 25-literfles water naar de kantine brengen. Van vrouwen niet.
Is dat oneerlijk? Welnee. Mannen en vrouwen zijn nou eenmaal let op: verschillend.
Het gaat hier puur om de functie van een geslacht in elke samenleving, niet om seksuele voorkeur, huidskleur, onderdrukking of wat dan ook.quote:Op maandag 19 december 2011 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij er meer van dan El_Matador (op dat brandwerencomment na dan. Gelijkwaardigheid betekent dat iemand aangenomen wordt op basis van kwaliteiten en mannen zijn nu eenmaal sterker en beter in brandweren dan vrouwen).
Persoonlijk vind ik "Het is nu eenmaal zo" geen goede reden om niet te streven naar verbetering van gelijkwaardigheid. Hetzij voor vrouwen, hetzij voor allochtonen, hetzij voor homoseksuelen, hetzij voor elke minderheidsgroep. Dat blanke heteroseksuele mannen in het voordeel zijn omdat ze andere groepen atijd onderdrukt hebben in de geschiedenis en daarom een wereld gecreeerd is waarin zij het meeste profiteren, is inderdaad nu eenmaal zo. Dat betekent niet dat het niet verandert kan worden.
Je sarcasme is grappig.quote:Op maandag 19 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Latijns Amerika is heel vooruitstrevend op dat gebied![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
Volgens mij zijn feminsten helemaal onaantrekkelijk om te hebben als partner. Doodvermoeiend elke keer dat gezeik over gelijke rechten als je zit te eten
Dat wordt hier wel weer bewezen. De felheid van die mensen is zo afstotelijkquote:Op maandag 19 december 2011 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Dat idee krijg je erbij, overtrokken gedoe
Hoe is het cactus?quote:Op maandag 19 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel weer bewezen. De felheid van die mensen is zo afstotelijk
Juist.quote:Op maandag 19 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wordt hier wel weer bewezen. De felheid van die mensen is zo afstotelijk
Wana share some music?quote:Op maandag 19 december 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ging 2 uur geleden op tijd naar bed. Zie hier het resultaat
Succes met je ei bakken, grquote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga een ei bakken.
Ik heb bier en Doritos. En roomservicequote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef Supersoep het volgende:
Ja dat eerste kan ik goed in komen.quote:Op maandag 19 december 2011 02:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat hier puur om de functie van een geslacht in elke samenleving, niet om seksuele voorkeur, huidskleur, onderdrukking of wat dan ook.
Er is genoeg antropologisch onderzoek gedaan naar het nomadische bestaan. Het jagen/verzamelen. Man en vrouw waren daar gewoon gelijk. Geen twijfel mogelijk, een rangorde was er ook niet zozeer en zeker niet met de man in het voordeel.
De rolverdeling wijzigt wel als je ergens permanent gaat verblijven en een samenleving wil opzetten op basis van landbouw, waar je toch echt mannen nodig hebt om de zware gereedschappen te gebruiken. Die trend zet zich voort, niet omdat het zich nestelt in de psyche van de mensen dat het ''nu eenmaal zo is'', maar omdat het gewoon noodzaak is. Zo werkt het het beste, puur op biologische verschillen. De man in het publieke leven. Er is geen één samenleving die dit anders heeft aangepakt, dat moet toch iets zeggen. En er zijn er toch genoeg gelijktijdig begonnen, dus 'afkijken' van elkaar zat er niet bij.
Zo is het vandaag de dag nog, al zitten we in het ''informatie-tijdperk''. Industrie is nog steeds de motor van onze vooruitgang en dat kan niet anders dan een mannenwereld blijven. Ergo, de mannen hebben nu eenmaal een voordeel in deze op-industrie-gebaseerde-samenleving en het streven naar complete gelijkwaardigheid vind ik dus onzinnig.
Gooi er een ander onderwerp inquote:Op maandag 19 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik praat liever met mijn vriend over seks op msn dan hier over emancipatie en feminisme. Dat is saai.
Nee dat was geen sarcasme, het gaat daar serieus lekker met vrouwen aan de top.quote:Op maandag 19 december 2011 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je sarcasme is grappig.
Vrouwen willen hier snel moeder worden. En dan wordt de aandacht -volkomen terecht- verlegd.
Daar heb ik ook best zin in, maar heb geen eierenquote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef Supersoep het volgende:
Dat kán toch ook in Nederland?quote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
Dit betekent dat een vrouw zelf kan kiezen tussen kinderen krijgen en thuis blijven of een carriere nastreven..(Hetzelfde geldt trouwens voor mannen) Maar mocht ze die carriere nastreven, dan moet ze wel gelijke kansen krijgen.
Oh mooi. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 19 december 2011 02:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat was geen sarcasme, het gaat daar serieus lekker met vrouwen aan de top.
vrouwen willen hier snel moeder worden, dikke prima. Niet mijn punt.
Eigenlijk zou er een soort van mannen beweging moeten komen, want een man in deeltijd is in sommige branches echt ''not done'' En is voor een vrouw velen malen makkelijker...quote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
Dit betekent dat een vrouw zelf kan kiezen tussen kinderen krijgen en thuis blijven of een carriere nastreven..(Hetzelfde geldt trouwens voor mannen) Maar mocht ze die carriere nastreven, dan moet ze wel gelijke kansen krijgen.
Ik heb er nog zes. u jelly?quote:Op maandag 19 december 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best zin in, maar heb geen eieren
Ik kop hem niet in.quote:Op maandag 19 december 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best zin in, maar heb geen eieren
Egoistquote:Op maandag 19 december 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk vermaak ik me wel op msn
Me extrañaste !quote:Op maandag 19 december 2011 00:31 schreef Strani het volgende:
Waar is Moonwalk vanavond in hemelsnaam?
Ohhh wat liefquote:
De meeste mannen willen niet.quote:Op maandag 19 december 2011 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een soort van mannen beweging moeten komen, want een man in deeltijd is in sommige branches echt ''not done'' En is voor een vrouw velen malen makkelijker...
Ehhh? Is dat zo dan?quote:Op maandag 19 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, je weet immers maar nooit of ze verwijderd zijn ofzo
Nee, maar stel nou voor dat het wel zo zou zijn en jij zou er een hilarische grap over maken?quote:
Dan heb ik weer een ban.quote:Op maandag 19 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, maar stel nou voor dat het wel zo zou zijn en jij zou er een hilarische grap over maken?
Alles kan als je er hard genoeg voor werkt hequote:Op maandag 19 december 2011 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meeste mannen willen niet.
1 goeie vriend van mij werkt trouwens deeltijd. En hij wil dat ook. En heeft een prima baan. Het kan dus wel.
zit op mobiel, dus neequote:Op maandag 19 december 2011 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had je dees gelezen cactus? Ik kreeg een beetje de indruk dat je me negeerde.
quote:
eensquote:Op maandag 19 december 2011 02:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alles kan als je er hard genoeg voor werkt he
Hans Teeuwen is lelijk en zijn nieuwe werk is ruk..en hij schreeuwt altijd en ik moet straks slapen dus ik bedank even.
No hard feelings![]()
een cabaretier afkeuren op zijn uiterlijk, hoe oppervlakkig kun je zijnquote:Op maandag 19 december 2011 02:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alles kan als je er hard genoeg voor werkt he
Hans Teeuwen is lelijk en zijn nieuwe werk is ruk..en hij schreeuwt altijden ik moet straks slapen dus ik bedank even.
No hard feelings![]()
Ik zag het jaquote:Op maandag 19 december 2011 02:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben het nog over lekkere mannen gehad maar heel veel mensen waren het niet met me eens
Ik miste jouw kundige kijk op dingen mannen
Grappig...ik dacht dat ik bij jou op ignore stond omdat je dacht dat ik een man was ofzoiets (haha)quote:Op maandag 19 december 2011 02:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een cabaretier afkeuren op zijn uiterlijk, hoe oppervlakkig kun je zijn
Feministen!quote:Op maandag 19 december 2011 02:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een cabaretier afkeuren op zijn uiterlijk, hoe oppervlakkig kun je zijn
Ja echt verschrikelijk!! Poeh ik ben blij dat je er weer bentquote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zag het ja![]()
wat een lelijke kerels met lelijk stro haar werden er gepost![]()
Of andere donkerharigen die er niet uit zagen
MACHT,quote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Feministen!
Hans Teeuwen is een baas. En ondanks zijn lelijkheid heeft ie wel veel vrouwen gebatst. Rara, hoe komt dat?
Door zijn baasheid natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Feministen!
Hans Teeuwen is een baas. En ondanks zijn lelijkheid heeft ie wel veel vrouwen gebatst. Rara, hoe komt dat?
Dikke lul denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Feministen!
''Jaaa, dikke lul'', zei de raaf.quote:
Het is me wel duidelijk geworden waar je 'mannelijke' kant vandaan komt.quote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig...ik dacht dat ik bij jou op ignore stond omdat je dacht dat ik een man was ofzoiets (haha)
Ik heb vandaag niet zoveel zin om te posten, ik zag zoveel mensen zo vol van zichzelf de grootte onzin postenquote:Op maandag 19 december 2011 02:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt verschrikelijk!! Poeh ik ben blij dat je er weer bent
quote:Op maandag 19 december 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk geworden waar je 'mannelijke' kant vandaan komt.
fixedquote:Op maandag 19 december 2011 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dikke lul geld/faam denken ik ze
Machtige bazen zijn geil. Tenzij je Hans Teeuwen bedoelt natuurijk....Dan geef ik feministen gelijkquote:Op maandag 19 december 2011 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Juistem.
Feministen zijn bang voor machtige bazen en verzinnen daarom een of ander raar wereldbeeld.
Verreweg de meesten van hen komen daar later op terug.
Net zoiets als communistjes in de puberteit.
De laatste ex van mijn zusje leek op hem, maar die was iets knapper. En hij heeft eens 1,5 uur lang een soortgelijke conference gegeven. Geniaal gewoon. Dronken en wat coke op, net als Hans trouwens.quote:Op maandag 19 december 2011 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
Wie hier zou Hans Teeuwen doen?
Persoonlijk word ik al misselijk bij de gedachte
Ja ik ken datquote:Op maandag 19 december 2011 02:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zoveel zin om te posten, ik zag zoveel mensen zo vol van zichzelf de grootte onzin posten
Ik niet, ik vind hem er echt heel vies uit zien. Ik zie ook geen charisma, niks. Dat heeft verder ook niet eens met lelijk te maken. De mannen die ik het meest aantrekkelijk vind zijn vaak geen fotomodelquote:Op maandag 19 december 2011 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
Wie hier zou Hans Teeuwen doen?
Persoonlijk word ik al misselijk bij de gedachte
Met coke op zou ik zelfs Hans zn nieuwe werk nog wel trekken denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 02:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De laatste ex van mijn zusje leek op hem, maar die was iets knapper. En hij heeft eens 1,5 uur lang een soortgelijke conference gegeven. Geniaal gewoon. Dronken en wat coke op, net als Hans trouwens.
Wat deze vrouw zegt.quote:Op maandag 19 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem er echt heel vies uit zien. Ik zie ook geen charisma, niks. Dat heeft verder ook niet eens met lelijk te maken. De mannen die ik het meest aantrekkelijk vind zijn vaak geen fotomodel
Wel eens gebruikt?quote:Op maandag 19 december 2011 02:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met coke op zou ik zelfs Hans zn nieuwe werk nog wel trekken denk ik
Stoken is iets anders. Ik geef mijn mening.quote:Op maandag 19 december 2011 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
Cactus, wat kan je toch lekker stoken.
Nee! Heb alleen wiet en hasj en 1 of andere jungle drug gebruikt...El_Matador heeft daar meer verstand vanquote:
Zal niet jouw schuld zijn nee.quote:Op maandag 19 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat wel steeds vaker over drugs hier zeg.
Nou.quote:Op maandag 19 december 2011 02:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee! Heb alleen wiet en hasj en 1 of andere jungle drug gebruikt...El_Matador heeft daar meer verstand van
Welke koekjes?quote:Op maandag 19 december 2011 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou.
1 keer en nooit weer. Die koekjes werken ook niet, maar ze zijn best lekker.
Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 19 december 2011 02:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal niet jouw schuld zijn nee.
Cocakoekjes.quote:
Ik geloof je nietquote:
En het is taalkundig volgens mij ook nog eens foutquote:Mannen hebben in hun leven twee keer zo veel sekspartners dan vrouwen.
Met Halloween inderdaad.quote:
Dan geloof je het niet. Ik zit er niet mee. Jij wel?quote:Op maandag 19 december 2011 02:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof je nietVerzin een leuke topic wending dan, dat je nu mails hebt gevonden waaruit mogelijk blijkt dat ze ook sex met iemand anders heeft gehad, maar dat ze blijft ontkennen.
Brits onderzoek sowieso...quote:Op maandag 19 december 2011 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2695(...)el-sekspartners.html
Blijkbaar neukt een man gemiddeld per vrouw ook een man
Dat onderzoek![]()
Slaap lekker, Aletta Jacobs.quote:
Ik zit met grote ogen naar een of andere Miss Colombia te kijken. Maar dat kan ook nuchter.quote:Op maandag 19 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat je er niets van voelde. Ook niet subtiel?
het is taalkundig goed. Verder weet toch iedereen dat je het antwoord bij mannen moet delen door 3 en bij vrouwen moet vermenigvuldigen met 3. Dan wordt het wel weer recht getrokken. Waarom zou je bij een interview opeens je stoerheidsstatus als man laten vallen en eerlijk zijnquote:Op maandag 19 december 2011 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
Dat onderzoek
[..]
En het is taalkundig volgens mij ook nog eens fout
Wie zit er boven de 9,3 van de mannen?quote:Op maandag 19 december 2011 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
Dat onderzoek
[..]
En het is taalkundig volgens mij ook nog eens fout
Ik zit op 1.quote:Op maandag 19 december 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zit er boven de 9,3 van de mannen?
En wie boven de 4,7 van de vrouwen?
Ik denk toch wel bijna iedereen hier (nu online althans, benzin, mlig en Capscan zijn er niet)?
Niet zo generaliseren.quote:Op maandag 19 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
het is taalkundig goed. Verder weet toch iedereen dat je het antwoord bij mannen moet delen door 3 en bij vrouwen moet vermenigvuldigen met 3. Dan wordt het wel weer recht getrokken. Waarom zou je bij een interview opeens je stoerheidsstatus als man laten vallen en eerlijk zijn
Sure, de gemiddelde Britse man maar 3,1 partners?quote:Op maandag 19 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
het is taalkundig goed. Verder weet toch iedereen dat je het antwoord bij mannen moet delen door 3 en bij vrouwen moet vermenigvuldigen met 3. Dan wordt het wel weer recht getrokken. Waarom zou je bij een interview opeens je stoerheidsstatus als man laten vallen en eerlijk zijn
Nope. Ben er ook totaal niet mee bezig. Al krijg je een drieling met je ex-vriendin, dan lig ik er nog niet wakker vanquote:Op maandag 19 december 2011 02:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Ik zit er niet mee. Jij wel?
Ik zit er ruim onder, maar ben dan ook ietwat jong getrouwd (naar huidige maatstaven).quote:Op maandag 19 december 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk toch wel bijna iedereen hier (nu online althans, benzin, mlig en Capscan zijn er niet)?
Ikke nietquote:Op maandag 19 december 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent ook nog geen 69quote:
Boven de 9 personen?quote:Op maandag 19 december 2011 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt me een kieskeurig tiepje.quote:
Ja.quote:
klopt, had de zin niet goed gelezen:)quote:Op maandag 19 december 2011 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure, de gemiddelde Britse man maar 3,1 partners?
Het is taalkundig fout trouwens.
Jij maakt de kwantiteit in aantallen goed in kwaliteit van vrouw.quote:Op maandag 19 december 2011 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er ruim onder, maar ben dan ook ietwat jong getrouwd (naar huidige maatstaven).
Ja klopt wel. Maar heb ook zo mn issues hoorquote:Op maandag 19 december 2011 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt me een kieskeurig tiepje.
Wat goed is, daar niet van.
Lijkt me dan nog steeds dat ze door blijven liegen, niet?quote:Op maandag 19 december 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
klopt, had de zin niet goed gelezen:)
Ja Engelse mannen zijn veel te dronken om 'm nog overeind te krijgen
22. Maar ik ben dan ook iets ouder.quote:Op maandag 19 december 2011 02:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Nee. Op dit moment 7 waar ik echt mee heb geneukt. Jij?
Ga is slapen!quote:Op maandag 19 december 2011 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Maar heb ook zo mn issues hoor
Je ligt er wakker van.quote:Op maandag 19 december 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope. Ben er ook totaal niet mee bezig. Al krijg je een drieling met je ex-vriendin, dan lig ik er nog niet wakker van
22 vrouwen? Hoe oud ben je?quote:Op maandag 19 december 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
22. Maar ik ben dan ook iets ouder.
Vertelquote:Op maandag 19 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het msn-gesprek neemt een aangename wending
Ja, mannen doe ik niet aan.quote:
Aqui, esperando por ti !quote:
Weltrustenquote:
Ze ziet eruit alsof ze een arm om haar schouder kan gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Aqui, esperando por ti !
[ afbeelding ]
Nu heb ik van alle belangrijke mensen een welterustentje gekregen en kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:
Wat een lief compliment.quote:Op maandag 19 december 2011 02:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu heb ik van alle belangrijke mensen een welterustentje gekregen en kan ik met een gerust hart gaan slapen
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/26(...)ne-push-up-beha.html
Wie zou hem doen?
Omg sorry Loka ik wist niet dat jij ook online wasquote:Op maandag 19 december 2011 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
Nu ga ik haar ook geen welterusten meer wensen hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij kan echt niet wegkomen hè?quote:Op maandag 19 december 2011 02:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg sorry Loka ik wist niet dat jij ook online was
Niet voordat ik ook een welterustentje krijg van Lokaquote:Op maandag 19 december 2011 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij kan echt niet wegkomen hè?
Dan hoop ik dat ze dat niet zegt, want ik vind het wel gezellig met jequote:Op maandag 19 december 2011 02:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet voordat ik ook een welterustentje krijg van Loka
Slaap lekker, het rode kruisje bovenaan de pagina helpt bij het afscheid nemenquote:Op maandag 19 december 2011 02:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg sorry Loka ik wist niet dat jij ook online was
quote:Op maandag 19 december 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slaap lekker, het rode kruisje bovenaan de pagina helpt bij het afscheid nemen
Je verpest mijn momentje met straniquote:Op maandag 19 december 2011 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze een arm om haar schouder kan gebruiken.
Wat is er met die foto?
quote:Op maandag 19 december 2011 02:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu heb ik van alle belangrijke mensen een welterustentje gekregen en kan ik met een gerust hart gaan slapen
![]()
![]()
quote:uit recent onderzoek blijkt dat MDMA behulpzaam kan zijn bij het verwerken van trauma’s bij mensen met een posttraumatische stresssyndroom (PTSS).
Ik doe net of jij het wel bent. Ik denk namelijk dat ze mooi isquote:Op maandag 19 december 2011 02:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je verpest mijn momentje met strani![]()
Het is een vrouw ( van google hoor ), die eenzaam wacht en verlangend voor zich uit kijkt.
Ik schreef daar iets passends bij
Jarenlang gebruik, precies die vage omschrijving waar ik pas op doelde. Hoeveel is dat dan?quote:Op maandag 19 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/2686525/xtc-schadelijk-lange-termijn.html
Dan is dat vanaf nu mijn fotoquote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe net of jij het wel bent. Ik denk namelijk dat ze mooi is
Ik vind jouw verliefdheid aandoenlijkquote:Op maandag 19 december 2011 02:54 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe aandoenlijk, Newb is in slaap gevallen tijdens ons gesprek
Ik heb ook wel eens gelezen dat MDMA werd ingezet door ondergrondse therapeuten bij relatieproblemen.quote:
Ik quote alleen de interessante stukjes...quote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ga je nu alles quoten van nu.nl? Dan hoef ik het voortaan zelf niet meer te lezen
Ik ben enorm blij met mijn verliefdheidquote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind jouw verliefdheid aandoenlijk
Werkt vast welquote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelezen dat MDMA werd ingezet door ondergrondse therapeuten bij relatieproblemen.
In je fobo dan, hoop ik? Want je kunt natuurlijk niet je kerstui wijzigen voodat het kerst is geweest :' )quote:
Het scheen dat mensen ineens weer goed met elkaar konden praten over hun relatie met elkaar en dat dat nog tijden zo bleef wat hun relatie erg ten goede kwamquote:
Alles met drugs draait om frequentie, dosis en setting.quote:Op maandag 19 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/2686525/xtc-schadelijk-lange-termijn.html
Laatste keer dat ik een pilletje nam voelde ik me niet positief, ik vond het raar.quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het scheen dat mensen ineens weer goed met elkaar konden praten over hun relatie met elkaar en dat dat nog tijden zo bleef wat hun relatie erg ten goede kwam
X met je partner is het mooiste wat er is.quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het scheen dat mensen ineens weer goed met elkaar konden praten over hun relatie met elkaar en dat dat nog tijden zo bleef wat hun relatie erg ten goede kwam
Dan had je geen goed pilletjequote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pilletje nam voelde ik me niet positief, ik vond het raar.
Ik was wel lichamelijk goed ziek de laatste keer. Maar geen dip eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles met drugs draait om frequentie, dosis en setting.
Ik heb zelf een onuitputtelijke hoeveelheid serotonine. Met X op wordt dat alleen maar sterker
Dinsdagdipjes ken ik gelukkig ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |