Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vertel je maar, dat hij een hork was volgens de verhalen die ik gehoord heb.
Hoezo haal ik hem dan naar beneden? Als dat feitelijk is dan vind ik het nogal triest om hem op te hemelen en zijn persoonlijkheid te verdoezelen alleen omdat hij veel MACHT heeft.
Ja zo simpel is het... Hoezo wat bereikt... De dalai lama, die bereikt iets.
Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.quote:Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.quote:Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.
De Dalai lama is een smerige racist, maar dat komt de linkse media niet zo lekker uit. En bovendien bereikt die niets. Of is Tibet alweer zelfstandig?
Uggs en Starbucks.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.
Jij komt er wel.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af.quote:
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af.integendeel zelfs. En Starbucks chocolademelk en muffins. Lekkah!
Ik ga liever gewoon met vette mensen om, dan boeit het me niet of ze iets bereikt hebben of niet. Maar ik kijk niet tegen ze op natuurlijk, en dat doe ik dan weer wel bij mensen die zoiets bereikt hebben. En racisten kunnen hele aardige mensen zijn (want dan weer niet wil zeggen dat ik racisme goedkeur, om het maar weer heel politiek correct te houdenquote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
En ik beoordeel mensen liever op hun kunnen, dan of ze aardig zijn of niet.
Je bent jaloers.quote:Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij jouw nick denk ik aan:quote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel.
En applemensen met een Blackberry? Ben je dronkne?
Is er niks open bij je in de buurt?quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb honger...wie fixt wat eten voor mij?
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Ik had het over dat het hype mensen zijn die apple mensen, dat houdt niet in dat alle hype mensen alleen apple mensen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel.
En applemensen met een Blackberry? Ben je dronkne?
Godnondeju, dat iemand die gemaakt heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
Uggs zijn helemaal niet lelijk. Ik vind het lief staan bij een meid. Crocs vind ik wel oerlelijk.
ask heloefquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.
Ik knap er niet op af. In tegenstelling tot mannen die niet zeker zijn van hun seksualiteit, kijk ik niet bepaald naar de schoenen van een vrouw.quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Okquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja.
Jawel maar ik zit al in mn pjamaquote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er niks open bij je in de buurt?
Ik snap het verband niet, ben ik nu dom?quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik knap er niet op af. In tegenstelling tot mannen die niet zeker zijn van hun seksualiteit, kijk ik niet bepaald naar de schoenen van een vrouw.
Effe een broek en trui aantrekken is zo gebeurd.quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel maar ik zit al in mn pjama
Moet iemand dat dan bekend maken?quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is dacht ik van Jobs niet bekend of hij ook geld gaf aan goede doelen oid. Redelijk ongebruikelijk voor iemand die zoveel geld heeft. Discussie over nut ter zijde, maar iets in die trand doen met je geld lijkt me een kleine moeite.
Neh...ik lig al warm genesteld in mn bed. Geen zin om eruit te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe een broek en trui aantrekken is zo gebeurd.
Toch, zonder uggs was het nog beter geweestquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Mannelijke singles die hier dit afkeuren zijn zolderkamerblasee.
Haar shirt is echt leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keur het meisje niet af, ik keur die schoenen alleen af, ik vind het lame... Mag ze best weten van me, betekent nog niet dat ik niks met haar zou willen - op het eerste oog -quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ALLEMAAL!quote:Op maandag 19 december 2011 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had het over dat het hype mensen zijn die apple mensen, dat houdt niet in dat alle hype mensen alleen apple mensen zijn.
Ik vind uggs ook lelijk. Maar mijn vriendin draagt ze ook gewoon.quote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
De ultieme arier.quote:Op maandag 19 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Wel geniale clip van rammstein ja... Die zanger ziet er aardig onguur uit tov de andere bandleden :p
Ach, ik generaliseer, maar het is een heel erg veel voorkomend iets dat alle mensen in een starbucks met een laptop een apple notebook hebben, en uggs dragen. Je moet er maar op letten.quote:Op maandag 19 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ALLEMAAL!
Man, doe niet zo triest.
Ik heb een iPod, prima ding. iTunes sucks en hypes, ik??
Morgen krijg ik mijn iPhone 4. Schijnt wel een goed ding te zijn toch? Of een Blackberry, ik mocht kiezen, ben ik nu een hypemens?
Waar woon je? Als je in de buurt woon breng ik watquote:Op maandag 19 december 2011 01:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh...ik lig al warm genesteld in mn bed. Geen zin om eruit te gaan
Haar, gezicht, shirt, legging, uggs. Prima in orde allemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |