abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105755338

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105755382
Goede herinneringen aan dat nummer. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105755383
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vertel je maar, dat hij een hork was volgens de verhalen die ik gehoord heb.
Hoezo haal ik hem dan naar beneden? Als dat feitelijk is dan vind ik het nogal triest om hem op te hemelen en zijn persoonlijkheid te verdoezelen alleen omdat hij veel MACHT heeft.

Ja zo simpel is het... Hoezo wat bereikt... De dalai lama, die bereikt iets.
Hij heeft een miljardenbedrijf opgebouwd.

De Dalai lama is een smerige racist, maar dat komt de linkse media niet zo lekker uit. En bovendien bereikt die niets. Of is Tibet alweer zelfstandig?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105755421
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.
pi_105755427

Lekker (beetje jong) roodkapje. En de titel stimmt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105755428
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Dalai lama is een smerige racist, maar dat komt de linkse media niet zo lekker uit. En bovendien bereikt die niets. Of is Tibet alweer zelfstandig?
Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Rustig aan.
pi_105755447
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is een persoon waar je trots op zou kunnen zijn.. Lekker boeie zo een miljardenbedrijf.. Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Uggs en Starbucks. O+ jaja.
pi_105755474
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

:')
Rustig aan.
pi_105755478
Hihi smsje net bij serious request: 'Hoop dat ik zwanger ben !!!'
pi_105755483
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Uhuh, maar dan kan hij nog wel een klootzak zijn en de Dalai Lama een aardige vent.
Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. ;)

En ik beoordeel mensen liever op hun kunnen, dan of ze aardig zijn of niet.

Maar ik weet ook wel dat het in het kleinburgerlijke Nederland niet zo werkt. Zo worden Louis van Gaal en Peter R. de Vries graag afgekraakt. Vakmannen tot op het bot. _O_

pi_105755499
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 01:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Starbucks!
pi_105755500
quote:

Al die apple mensen zijn ook maar nare hype hippies met hun uggs en blackberry's en starbucks koffie.
Jij komt er wel. :')

En applemensen met een Blackberry? Ben je dronkne? :D

maandag 19 december 2011 @ 01:16:58 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105755501
quote:

[..]

:o wat doe je hier :o

Moet je niet ergens in een tentje zitten demonstreren tegen te hoge bonus in het bank wezen.

En dat de wereld kapot gaat door de hype mensen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105755506
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:')
Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af. O+ integendeel zelfs. En Starbucks chocolademelk en muffins. Lekkah!
  maandag 19 december 2011 @ 01:17:24 #16
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105755512
Ik heb honger...wie fixt wat eten voor mij?
Heaven is a place on earth with you
pi_105755525
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Care wat andere mensen ervan vinden. Ik hou van mijn Uggs en jongens knappen er niet op af. O+ integendeel zelfs. En Starbucks chocolademelk en muffins. Lekkah!
Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Rustig aan.
pi_105755528
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind racisten over het algemeen geen aardige venten, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. ;)

En ik beoordeel mensen liever op hun kunnen, dan of ze aardig zijn of niet.
Ik ga liever gewoon met vette mensen om, dan boeit het me niet of ze iets bereikt hebben of niet. Maar ik kijk niet tegen ze op natuurlijk, en dat doe ik dan weer wel bij mensen die zoiets bereikt hebben. En racisten kunnen hele aardige mensen zijn (want dan weer niet wil zeggen dat ik racisme goedkeur, om het maar weer heel politiek correct te houden :P)
pi_105755529
quote:

[..]

Je bent jaloers.
pi_105755530
quote:

[..]

Bij jouw nick denk ik aan:
' take me to the matador!' Zo'n liedje jaren 80. Ofzo.
  maandag 19 december 2011 @ 01:18:25 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105755541
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb honger...wie fixt wat eten voor mij?
Is er niks open bij je in de buurt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105755544
Uggs zijn helemaal niet lelijk. Ik vind het lief staan bij een meid. Crocs vind ik wel oerlelijk.

pi_105755552
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat? Jongens knappen niet af op uggs? Ben je gek?
Jij misschien. Diverse jongens vonden ze cute. Jaja. O+
pi_105755558
quote:

[..]

Ik had het over dat het hype mensen zijn die apple mensen, dat houdt niet in dat alle hype mensen alleen apple mensen zijn.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')