Tijdens de trip is hij mijn partner gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X met je partner is het mooiste wat er is.
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens de trip is hij mijn partner geworden
Is ook zoquote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
Je partner hoort al het mooiste te zijn zonder X
Hoe voel je je?quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ga je slapen? Welterusten danquote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Ga je slapen? Trustequote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus.
Heel mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens de trip is hij mijn partner geworden
Het versterkt de band, zeker weten.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
En jij?quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is het? Niet blij? Of verdrietig.
Buenas noches king.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.
Ik ga slapen doei.
Neutraal en zin in aankomende weekquote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is het? Niet blij? Of verdrietig.
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.quote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het versterkt de band, zeker weten.
Het mooie van X is, dat je juist het leven zonder veel meer leert waarderen.
Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.
Drugs zijn geen vervanging, alleen een verrijking. Mits goed gebruikt.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neutraal en zin in aankomende week
Ja, mooi toch?!quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.quote:Op maandag 19 december 2011 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verandert toch wel je blik op de wereld moet ik zeggen. En je deelt een hele mooie ervaring met elkaar, dat is altijd goed.
Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.quote:
Ik heb er een andere visie op. Ieder zijn eigen waarheidquote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het versterkt de band, zeker weten.
Het mooie van X is, dat je juist het leven zonder veel meer leert waarderen.
Stond met mijn ex in Porto bij een drum n bassfeestje. Op een gegeven moment zei ze tegen me: het voelt nu net als met X op. Ik had exact hetzelfde, de trip kwam terug door de muziek en de lichten en haar.
Drugs zijn geen vervanging, alleen een verrijking. Mits goed gebruikt.
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijnquote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn blik op de wereld is niet veranderd van X, ik hecht te weinig waarde aan mijn ervaringen oid.
Ik wil nu jouw visie horenquote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er een andere visie op. Ieder zijn eigen waarheid
weltrustequote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka kus, cactus kus, moon kus, spanjaard kus, ook_gek kus, Nouvelles ook een kus.
Ik ga slapen doei.
Jouw visie in de uitgebreide versie?quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jazeker, het leven is vervelend soms. En ik heb totaal geen zin in morgen. Ik voel een dip aankomen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je kut denk ik. Zou ik wel hebben tenminste als ik in jouw situatie zat. Gelukkig ben ik geen man.
En zolang je het niet te vaak doet en voor speciale momenten houdt, is het prachtig.quote:Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.quote:Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut.
Mijn ex was er ook 'bang' voor. Maar onze eerste space samen was overweldigend geweldig. En elke space erna ook.
Ik waardeer het leven niet zozeer, beleef er te weinig plezier aan, en ik voel me er kut om dat ik er te weinig plezier aan beleef en dat ik de motivatie niet heb om het leven vast te pakken en er iets mee te doen. Maar het loopt allemaal in cirkeltjes met elkaar en ik moet dat op een of andere manier zien te verbreken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het idee dat ik nu de wereld meer kan waarderen nu ik heb gezien hoe mooi die kan zijn
Boos? Ze hoeft zich niet altijd naar jouw wensen te schikken toch?quote:Op maandag 19 december 2011 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil niet dat m'n vriendin drugs gebruikt en als ze gaat experimenteren word ik boos.
Mooi voor jou.quote:Op maandag 19 december 2011 03:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon leuke dingen gepland en zin om aan de slag te gaan met studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |