Komen nog kerstkaarten te hangen!quote:
Dat is beter dan dat andere.quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja of bij elk nieuw nummer de titel of artiest spammen.
mijn UI is het beste, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
MIJN USERICON IS HET BESTE VAN ALLEMAAL!
Ik zie Gerard graveyard dus ja, ik weet niet wat Faye doet maar ik blijf voor dat huis liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrijdag wel regen, maar daar bijten we gewoon doorheen.Ga je daar overnachten trouwens?
Dat weet ik nog wel jaquote:
Alles kan mensen, het is een live uitzending....quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mijn UI is het beste, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!
toen had je volgens mij o.a. Nelly met Just A Dream en Heartbeat van Enrique en Nicole Scherzinger..quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Ze hebben toch weer niet het bandje van vorig jaar weer he, hoor dezelfde muziek als vorig jaar.
Mooi, dan blijven we samen daar liggenquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie Gerard graveyard dus ja, ik weet niet wat Faye doet maar ik blijf voor dat huis liggen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet die met die darmen die je altijd had ooit
Eerst laten zien, dan kijken we daarna wel hoeveel euro het waard wasquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Annemieke.
Voor hoeveel EUro laat ze dr tieten zien?
Jaquote:
Dan ben ik na 5 studentes blut.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Mascleta het volgende:
Kan er niet een held 1000 euro bieden voor elke studente die haar tieten laat zien?
quote:
Voor elke student.. dan kun je aardig wat geld aftikken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Mascleta het volgende:
Kan er niet een held 1000 euro bieden voor elke studente die haar tieten laat zien?
Doe mee aan de X-Factorquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil later net zo cool worden als Eric Corton
Eric corton isquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil later net zo cool worden als Eric Corton
vette cd trouwens. van dat bandje heb ik vorig jaar nog plugplaat gemaakt. hilarsische reacties op twitter toenquote:
Echt?quote:
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vette cd trouwens. van dat bandje heb ik vorig jaar nog plugplaat gemaakt. hilarsische reacties op twitter toen
Maakt mij niet uit, als de webcambeelden er beter op wordenquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor elke student.. dan kun je aardig wat geld aftikken.
Werkverschaffing.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
waarom met zn 2en updates doen eigenlijk?
Rusland.quote:
Gehandicapt in je eentje je weetquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
waarom met zn 2en updates doen eigenlijk?
nja, toen zaten Rudy en Sharid er. die heeft er toen haar plasplaat van gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nogToen Corton er nog was...
Wie is de begeleider?quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehandicapt in je eentje je weet
die is ook leukquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mijn moeder is helemaal wild van Ekdom
gat in de marktquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Antislipvogelhuisjes..soon2be miljonair
BHZquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hier is het topic gebleven!
Was het al kwijt
das beter dan een markt in je gat...quote:
Niet, hoop ik..quote:
als de heren goed hun best doen komt ze vannacht vast een keer....quote:
je bent in Leiden of je bent het niet héquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Nu ga ik studio voetbal missen.. kan ik het niet afzeiken
heeft de audioonlystream niet gewoon nieuws en reclame?quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Nu weet ik weer wat ik vorig had, toen schakelde ik tijdens te updates over op mn stereoinstallatie/FM maarja, die heb ik opgeruimd
Naatquote:
Je kan ook een bandje aanzetten met 4 blatende geiten. Is boeiender!quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Nu ga ik studio voetbal missen.. kan ik het niet afzeiken
quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als de heren goed hun best doen komt ze vannacht vast een keer....
ze wilde iets met balonnen doen.. ik ben alleen benieuwd wat..quote:
Nope.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Rainesz het volgende:
Waarom starten ze die update zo laat?
Gasten leren er ook niks van.
misschien wel..quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft de audioonlystream niet gewoon nieuws en reclame?
Elk uur waarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ik hoop dus echt, dat die updates maar één keer per dagdeel te zien zijn.
Maar dat zal wel weer niet.
Hoop blijven houden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog op mijn request van vorig jaar
je kunt em ook zelf ff draaienquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog op mijn request van vorig jaar
Gewoon elk uurquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ik hoop dus echt, dat die updates maar één keer per dagdeel te zien zijn.
Maar dat zal wel weer niet.
Ja maar PSV was zo goed vandaag.. ik wilde weten wat ze gingen zeggnequote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan ook een bandje aanzetten met 4 blatende geiten. Is boeiender!
Idd hequote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Rainesz het volgende:
Waarom starten ze die update zo laat?
Gasten leren er ook niks van.
Het is wel Coen trouwens nu ik goed kijk, maar goed dat overleef ik wel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi, dan blijven we samen daar liggen
Waterreus is er vast lyrisch overquote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar PSV was zo goed vandaag.. ik wilde weten wat ze gingen zeggne
Nee, sorry.. Andere verplichtingen..quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij ook volgende week vrijdag/zaterdag naar the glass house?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond: therese is samen met haar negerkinderen
De Radio bestaat hequote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
De bel? Ik heb hier filmpjes van Eric.
Verschil tussen stream en 101tv radioquote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
FM FTW!!!1quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat blijkt maar weerquote:
En wordt nog vele malen herhaaldquote:
Dan ga ik elke dag wel even kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, sorry.. Andere verplichtingen..
En daarbij is Leiden te ver weg voor me..
Volgend jaar Enschede, dan ga ik er zeker een dagje heen!
toen ik em de 1e keer zag heb ik toch maar een plaatje aangevraagd...quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wordt nog vele malen herhaald
valt wel mee hij ziet ook de goede dingen die het Rode Kruis doet dus dat is ook hoopgevendquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Eric Corton moet elk jaar de ellende inDie man stort op een gegeven moment toch ook in.
En dat per uur.quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
Die hele update duurt ook gewoon 10 minuten ofzo.
lekker rukken op JAck!quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne avond mensen, ik ga Studio voetbal kijken naar bed
Gelukkig. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne avond mensen, ik ga Studio voetbal kijken naar bed
quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat Annemiek in het plakpak gaat! of Roos, dan kan er lekker veel op!
nee, het wordt Ramonquote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
das eigenlijk ook de enige die gek genoeg daarvoor is...quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik em de 1e keer zag heb ik toch maar een plaatje aangevraagd...
Beter dan Levels? No way.quote:
plak liever wat op Annemiekequote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal toch wel gewoon met Ramon zijn?
Ze hebben een Orban 8200 voor de tv-processing er achter hangen zag ik pas geleden op de twitter van technicus Michiel de Romijnquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben deze hit wel zo vreselijk zat he..
WAAR?quote:
Echt he, en dat terwijl sia zo leuk isquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit nummer loopt te pompen als een gek, klinkt voor geen meter.quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ze hebben een Orban 8200 voor de tv-processing er achter hangen zag ik pas geleden op de twitter van technicus Michiel de Romijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:
De meeste hebben tanden ja.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Lelijk sletje met tanden daar links
Kan dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen kleurtje bij jou dan
quote:
WIGGLE WIGGLE WIGGLEquote:
Kunstgebit ftw.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zonder tanden doen ze het beter hoor, heb ik van horen zeggen.
Ik heb dus ook geen kleurtje bij jouquote:
hij heeft geloof ik alleens in de ochtend gezeten bij YorinFMquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
deze weel timur in de ochtendshow... ben zeer benieuwd!
Ik herken jou zonder.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen kleurtje bij jou
Vreselijke timing inderdaad, ze hebben YouTube en zendtijd toch wel voor de updates? In Belgie doen ze dit ook niet eens. Ik hou mijn hart vast op de finaleavond, zal wel weer een puinzooi worden met schakelen, dan wordt er weer dat, dan weer dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk dat we op tv ook de binnenkomst van Krystl konden zien. NOT.
Goed planquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ga weer zweterige dikke mannen kijken die pijltjes tegen een plank flikkeren.
geilquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ga weer zweterige dikke mannen kijken die pijltjes tegen een plank flikkeren.
quote:
ik had mezelf al een beetje verbeterd schat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die opmerking over roos was niet lullig bedoeld of beledigend, maar ze is gewoon de grootste qua omvang en alles voor het goede doel! Bert v Lent zou btw ook wel kunnen, maar die mag niet van Powned.
Maar dat kwam omdat dit topic zo snel ging, dat ik je niet zagquote:
In het weekend vroegâh ook bij 3 in de ochtendquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft geloof ik alleens in de ochtend gezeten bij YorinFM
+1quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef JD_SLR het volgende:
Iris is toch wel een behoorlijke guilty pleasure hoor. Fijn.
das dus al een hele tijd geledenquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft geloof ik alleens in de ochtend gezeten bij YorinFM
quote:
Dan doe ik meequote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg vrijdag in mijn onderbroek die plaat aan te vragen en dan te dansen terwijl ik roep WIGGLE WIGGLE WIGGLE
Hipster.quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond dit altijd een mooi nummer, tot dat het uitgebracht werd en toen is het echt kapot gedraaid
Uitgehongerde vrouwen die geswaffeld worden door fatsige zweethoofden?quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg vrijdag in mijn onderbroek die plaat aan te vragen en dan te dansen terwijl ik roep WIGGLE WIGGLE WIGGLE
Flashmob op Sexy and I Know It? I'm in!quote:
Ik vond em niet zo tof. Maar goed, ik las die andere reactie ik weet niet hoeveel later, kan het niet bijsloffen hierquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik had mezelf al een beetje verbeterd schat.
Misschien kunnen we geld ophalen door daarmee te dreigen en dat mensen dan geld kunnen bieden zodat we het niet doen.quote:
maar wel in mijn onderbroek!quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Flashmob op Sexy and I Know It? I'm in!
Alistair is ook weer in Nederlandquote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Flashmob op Sexy and I Know It? I'm in!
Kanye West - All Of The Lightsquote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga een liedje aanvragen, maar welke?
Of je stopt gewoon eens met vergelijken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leiden wordt al meer aanbeden dan Eindhoven
ik had het ook meteen duidelijker moeten maken in mijn post. excuus, ik bedoelde het echt niet lullig.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond em niet zo tof. Maar goed, ik las die andere reactie ik weet niet hoeveel later, kan het niet bijsloffen hier
Dronken studenten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
wie komt er vannacht nog meer langs naast krystel?
Eindhovenquote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leiden wordt al meer aanbeden dan Eindhoven
Gerard, Coen en Timurquote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
wie komt er vannacht nog meer langs naast krystel?
Het is Ajacied422quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon eens met vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |