Vreselijke timing inderdaad, ze hebben YouTube en zendtijd toch wel voor de updates? In Belgie doen ze dit ook niet eens. Ik hou mijn hart vast op de finaleavond, zal wel weer een puinzooi worden met schakelen, dan wordt er weer dat, dan weer dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk dat we op tv ook de binnenkomst van Krystl konden zien. NOT.
Goed planquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ga weer zweterige dikke mannen kijken die pijltjes tegen een plank flikkeren.
geilquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ga weer zweterige dikke mannen kijken die pijltjes tegen een plank flikkeren.
quote:
ik had mezelf al een beetje verbeterd schat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die opmerking over roos was niet lullig bedoeld of beledigend, maar ze is gewoon de grootste qua omvang en alles voor het goede doel! Bert v Lent zou btw ook wel kunnen, maar die mag niet van Powned.
Maar dat kwam omdat dit topic zo snel ging, dat ik je niet zagquote:
In het weekend vroegâh ook bij 3 in de ochtendquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft geloof ik alleens in de ochtend gezeten bij YorinFM
+1quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef JD_SLR het volgende:
Iris is toch wel een behoorlijke guilty pleasure hoor. Fijn.
das dus al een hele tijd geledenquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft geloof ik alleens in de ochtend gezeten bij YorinFM
quote:
Dan doe ik meequote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg vrijdag in mijn onderbroek die plaat aan te vragen en dan te dansen terwijl ik roep WIGGLE WIGGLE WIGGLE
Hipster.quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond dit altijd een mooi nummer, tot dat het uitgebracht werd en toen is het echt kapot gedraaid
Uitgehongerde vrouwen die geswaffeld worden door fatsige zweethoofden?quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg vrijdag in mijn onderbroek die plaat aan te vragen en dan te dansen terwijl ik roep WIGGLE WIGGLE WIGGLE
Flashmob op Sexy and I Know It? I'm in!quote:
Ik vond em niet zo tof. Maar goed, ik las die andere reactie ik weet niet hoeveel later, kan het niet bijsloffen hierquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik had mezelf al een beetje verbeterd schat.
Misschien kunnen we geld ophalen door daarmee te dreigen en dat mensen dan geld kunnen bieden zodat we het niet doen.quote:
maar wel in mijn onderbroek!quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Flashmob op Sexy and I Know It? I'm in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |