toen had je volgens mij o.a. Nelly met Just A Dream en Heartbeat van Enrique en Nicole Scherzinger..quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Ze hebben toch weer niet het bandje van vorig jaar weer he, hoor dezelfde muziek als vorig jaar.
Mooi, dan blijven we samen daar liggenquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie Gerard graveyard dus ja, ik weet niet wat Faye doet maar ik blijf voor dat huis liggen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet die met die darmen die je altijd had ooit
Eerst laten zien, dan kijken we daarna wel hoeveel euro het waard wasquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Annemieke.
Voor hoeveel EUro laat ze dr tieten zien?
Jaquote:
Dan ben ik na 5 studentes blut.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Mascleta het volgende:
Kan er niet een held 1000 euro bieden voor elke studente die haar tieten laat zien?
quote:
Voor elke student.. dan kun je aardig wat geld aftikken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Mascleta het volgende:
Kan er niet een held 1000 euro bieden voor elke studente die haar tieten laat zien?
Doe mee aan de X-Factorquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil later net zo cool worden als Eric Corton
Eric corton isquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil later net zo cool worden als Eric Corton
vette cd trouwens. van dat bandje heb ik vorig jaar nog plugplaat gemaakt. hilarsische reacties op twitter toenquote:
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |