Dat is zoooooo irritant, doe dat lekker om 6 uur 's avonds ofzo...quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen de laatste keer nieuws op 101 denk, straks krijgen we weer ELK fucking uur die kutupdates door de shows heen
Normaal luister ik ook de hele dag Metalcore, Punk, Post-Hardcore etc. Behalve dan tijdens Serious Request en de Top 2000quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Metal![]()
Maarja, ik ga ook niet zeuren dat er geen metal gedraaid wordt deze week.
met Annemiek en Veenstraquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen de laatste keer nieuws op 101 denk, straks krijgen we weer ELK fucking uur die kutupdates door de shows heen
Ok, maar dat is dus al een paar uur bezig. Hopelijks is het gefixed voordat het echt van start gaat.quote:
Last.fm ligt eruitquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very Lowquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Wat is jouw Last.fm?quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very Low
Hoho je haalt dingen door elkaar.quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Metal![]()
Maarja, ik ga ook niet zeuren dat er geen metal gedraaid wordt deze week.
Ik heb dan ook 1472 verschillende artiesten er in staanquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is Very High
Music you have in common includes Foo Fighters, Herman van Veen, Yann Tiersen, Nirvana and Wim Mertens.
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Lowquote:
Coldplay? Mhm.. vraag me sterk af hoe die ertussen is geglipt..quote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Low
Music you have in common includes Acda en de Munnik, Anouk, Maria Mena, Flinke Namen and Coldplay.
SuaveHC is zo te zien gek op hardcorequote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Your musical compatibility with SuaveHC is Very Low
Hardcore Punk wel te verstaanquote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SuaveHC is zo te zien gek op hardcore![]()
HAKKUUUHHH!!
Ach tja, ik vind wel dat ze genoeg afwisselen. Ik vind heel veel leuk van wat er gedraaid wordt, maar heb dan ook een brede smaak.quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoho je haalt dingen door elkaar.
Ik klaag niet dat ze geen progressive, electro house, deephouse of tech house draaien (wat mijn favo genres zijn). Ik vind dat er te veel gitaarmuziek en te weinig "algemene pop" gedraaid wordt. Een dergelijk groot evenement waarbij je een zo groot mogelijk publiek wil bereiken vraagt hier om.
Voorbeeldje: Chelsea Dagger vond ik zelf geen goede muziek maar het werkte wel: publiek helemaal uit hun dak daar buiten, iedereen door het dolle. Doen![]()
Wat ze dan vaak doen is bijvoorbeeld Milow draaien met dat technology nummer, dat is niet bepaald een kraker en iedereen staat stil daar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |