Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:54 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om te slapen. Ongetwijfeld tot morgen tijdens SR11!
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dat heb ik dan weer niet.....ik ga echt knikkebollen dan na 2min wakker schrikken. en dan weet ik dat het tijd is om iets anders te gaan doen.
maar nu ga ik net als CindieY naar bed, naar mijn eigen bed hè! hallo!
slaap lekker allen
quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag ook nog in het topic posten dat in RLS staat
Zal best, maar zo is het allemaal wel een beetje dubbelop. Maar goedquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik las dat een van de mod's zei dat iedereen zijn weg wel gaat vinden, sluit ik mij bij aan
Die heeft hij al een (lang) tijdje hoorquote:Op zondag 18 december 2011 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
3rdrock. je avatar!!![]()
Ik had hem nog niet gezien...
Ik kom te weinig in deze reeks.quote:Op zondag 18 december 2011 08:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft hij al een (lang) tijdje hoor
Hebben ze wel radio aan staan? Dan zou je kunnen vragen of ze 3FM op kunnen zetten i.p.v. die andere zender..quote:Op zondag 18 december 2011 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat erg is... ik werk nu 2 dagen per week op een andere afdeling... en daar hebben ze 3fm er niet opstaan.kan komende week dus 2x overdag niet luisteren.
Misschien moet ik mn iPad maar inzetten, mn pc op het werk heeft geen speakers.
Ze hebben radio6 op staan.. ik ga wel vragen. Dinsdagmorgen en vrijdagmiddag zit ik daar alleen, dus dat gaat wel lukken! Bedenk ik me net.quote:Op zondag 18 december 2011 08:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze wel radio aan staan? Dan zou je kunnen vragen of ze 3FM op kunnen zetten i.p.v. die andere zender..
Als je dat leuk vindtquote:Op zondag 18 december 2011 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet ik nu een heel subforum gaan bijhouden?
dankdankquote:Op zondag 18 december 2011 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
3rdrock. je avatar!!![]()
Ik had hem nog niet gezien...
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyardquote:Op zondag 18 december 2011 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
hier staat het dj-schema voor de komende week:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349767
overdag een vast schema (Timur-Gerard-Coen), 's avonds en 's nachts rouleren, maar Timur heeft iig nooit de Graveyardshift omdat hij de ochtendshift heeft.
Mij ookquote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyard
Giel had nooit de graveyard vorig jaar toch?quote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyard
jammer had gehoopt dat ze de ochtendshow zouden rouleren tussen Timur en Coen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
hier staat het dj-schema voor de komende week:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349767
overdag een vast schema (Timur-Gerard-Coen), 's avonds en 's nachts rouleren, maar Timur heeft iig nooit de Graveyardshift omdat hij de ochtendshift heeft.
Coen en de ochtendshow?quote:Op zondag 18 december 2011 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer had gehoopt dat ze de ochtendshow zouden rouleren tussen Timur en Coen.
quote:
okayquote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 20:00 ontvangt Paul Rabbering ze. en om 21:00 gaat het huis dicht
Britt.quote:
bekijk ff anders ff het schemaquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coen niet in de ochtend man. tussen 14:00 en 6 uur
Dat zou briljant zijnquote:Op zondag 18 december 2011 11:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Britt.![]()
Paul Haenen AKA Dominee Gremdaat zou slaapgast moeten zijn
Ik ook hoor. Erg lekker!!quote:Op zondag 18 december 2011 10:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankdankIk ben geloof ik de enige reguliere Shandyzuiper van Nederland van boven de 15
Livequote:
UPC heeft NostalgieNetquote:Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Voor degenen die Ziggo hebben, kanaal 13 is de komende week SR!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |