Daar ben ik medeverantwoordelijk voor!quote:Op zondag 18 december 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Voordeel van dit topic is dat we de mooiste OP hebben.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Voordeel van dit topic is dat we de mooiste OP hebben.
Doe es niet zo arrogant julliequote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik medeverantwoordelijk voor!
Ze hebben wel gelijk. Iig Pino dan, daarvan weet ik 't.quote:
Heb jij hem al wel mogen zien dan??quote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk. Iig Pino dan, daarvan weet ik 't.
15:00 is de première schatje.quote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij hem al wel mogen zien dan??
*begint met onderlip te trillen*
Ik weet gewoon dat het de mooiste isquote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij hem al wel mogen zien dan??
*begint met onderlip te trillen*
Dat sowieso, want Pinoquote:Op zondag 18 december 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat het de mooiste is
komt hier online http://gemi.st/13539879quote:Op zondag 18 december 2011 00:26 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik kwam er net achter dat song van het jaar in de herhaling op ned 3 was.... schakel ik in op de laatste 2 akkoorden van Fink![]()
naais, dan kan ik ook Gers doorspoelenquote:Op zondag 18 december 2011 00:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
komt hier online http://gemi.st/13539879
Dat vind ik dan ook wel weer een +1 waardquote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
naais, dan kan ik ook Gers doorspoelen
Natuuuuurlijk!quote:Op zondag 18 december 2011 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Klusjesmannen zijn er ook weer dit jaar?
Oh, de SR OPquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk. Iig Pino dan, daarvan weet ik 't.
Joh, ik ben er blij mee. Ik gok dat het live-topic zo hard gaat lopen dat er echt niemand naar de op kijktquote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Het livetopic #1 Timur, Gerard en Coen rocken in Leiden
Dit is gewoon wat plaatjes van Google afgehaald en wat informatie uit de OP van 2010 gejat![]()
.
Welkom in 2011.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef alors het volgende:
Die overdreven computergasten bij Chagallwat een paupers
![]()
![]()
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom in 2011.
Worden ook wel DJ's genoemd
Das voor "de sjeauw", zoals onze Gerard het zou zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'terwijl het hoogstwaarschijnlijk allemaal al staat voorgeprogrammeerd...
Ze kunnen er natuurlijk ook ala Kraftwerk bij gaan staanquote:Op zondag 18 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Das voor "de sjeauw", zoals onze Gerard het zou zeggen
True dat.quote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'terwijl het hoogstwaarschijnlijk allemaal al staat voorgeprogrammeerd...
Dank voor de tip!quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ala Kraftwerk bij gaan staan
Je had er zin in? Ik ben em meestal al snel zatquote:
Trustenquote:
Eefje de Visser heeft dat ook een beetje...quote:Op zondag 18 december 2011 00:40 schreef alors het volgende:
Roosbeefblijft immer lachwekkend met haar zwakzinnige voorkomen
Das er een in het kader van "vroeger mee doodgesmeten"quote:Op zondag 18 december 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je had er zin in? Ik ben em meestal al snel zat
[..]
Dit is de slow-slowchat, het livetopic is de speedchatquote:Op zondag 18 december 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dit meen je niet toch?Zijn er nu twee SC's?
_
Lekker duidelijk ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is de slow-slowchat, het livetopic is de speedchat
Joh, ik las dat een van de mod's zei dat iedereen zijn weg wel gaat vinden, sluit ik mij bij aanquote:
's Avonds op de bank in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden is ook zeer dom kan ik je vertellen... En pijnlijk. En erg fijn als je van een verneukt ritme houdtquote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, laat op de avond in slaap vallen is dom, ik ben totaal niet moe nu
quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, laat op de avond in slaap vallen is dom, ik ben totaal niet moe nu
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangenquote:Op zondag 18 december 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
's Avonds op de bank in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden is ook zeer dom kan ik je vertellen... En pijnlijk. En erg fijn als je van een verneukt ritme houdt
Ik ga geen poging doen om alles bij te houden, maar ik vind deze oplossing eigenlijk best primaquote:
Heel af en toe overkomt het me... Dan zit ik tv te kijken en voel ik ook niet aankomen dat ik moe ben en schrik ik wakker rond een uur of 5quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangen
Da's bij mij heel snel gebeurd, dat is bijna niet tegen te houden. Het ene moment ben ik nog wakker en het andere moment slaap ik.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangen
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:54 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om te slapen. Ongetwijfeld tot morgen tijdens SR11!
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dat heb ik dan weer niet.....ik ga echt knikkebollen dan na 2min wakker schrikken. en dan weet ik dat het tijd is om iets anders te gaan doen.
maar nu ga ik net als CindieY naar bed, naar mijn eigen bed hè! hallo!
slaap lekker allen
quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag ook nog in het topic posten dat in RLS staat
Zal best, maar zo is het allemaal wel een beetje dubbelop. Maar goedquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik las dat een van de mod's zei dat iedereen zijn weg wel gaat vinden, sluit ik mij bij aan
Die heeft hij al een (lang) tijdje hoorquote:Op zondag 18 december 2011 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
3rdrock. je avatar!!![]()
Ik had hem nog niet gezien...
Ik kom te weinig in deze reeks.quote:Op zondag 18 december 2011 08:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft hij al een (lang) tijdje hoor
Hebben ze wel radio aan staan? Dan zou je kunnen vragen of ze 3FM op kunnen zetten i.p.v. die andere zender..quote:Op zondag 18 december 2011 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat erg is... ik werk nu 2 dagen per week op een andere afdeling... en daar hebben ze 3fm er niet opstaan.kan komende week dus 2x overdag niet luisteren.
Misschien moet ik mn iPad maar inzetten, mn pc op het werk heeft geen speakers.
Ze hebben radio6 op staan.. ik ga wel vragen. Dinsdagmorgen en vrijdagmiddag zit ik daar alleen, dus dat gaat wel lukken! Bedenk ik me net.quote:Op zondag 18 december 2011 08:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze wel radio aan staan? Dan zou je kunnen vragen of ze 3FM op kunnen zetten i.p.v. die andere zender..
Als je dat leuk vindtquote:Op zondag 18 december 2011 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet ik nu een heel subforum gaan bijhouden?
dankdankquote:Op zondag 18 december 2011 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
3rdrock. je avatar!!![]()
Ik had hem nog niet gezien...
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyardquote:Op zondag 18 december 2011 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
hier staat het dj-schema voor de komende week:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349767
overdag een vast schema (Timur-Gerard-Coen), 's avonds en 's nachts rouleren, maar Timur heeft iig nooit de Graveyardshift omdat hij de ochtendshift heeft.
Mij ookquote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyard
Giel had nooit de graveyard vorig jaar toch?quote:Op zondag 18 december 2011 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jammer had Timur best wel een goede DJ gevonden voor de graveyard
jammer had gehoopt dat ze de ochtendshow zouden rouleren tussen Timur en Coen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
hier staat het dj-schema voor de komende week:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349767
overdag een vast schema (Timur-Gerard-Coen), 's avonds en 's nachts rouleren, maar Timur heeft iig nooit de Graveyardshift omdat hij de ochtendshift heeft.
Coen en de ochtendshow?quote:Op zondag 18 december 2011 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer had gehoopt dat ze de ochtendshow zouden rouleren tussen Timur en Coen.
quote:
okayquote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 20:00 ontvangt Paul Rabbering ze. en om 21:00 gaat het huis dicht
Britt.quote:
bekijk ff anders ff het schemaquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coen niet in de ochtend man. tussen 14:00 en 6 uur
Dat zou briljant zijnquote:Op zondag 18 december 2011 11:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Britt.![]()
Paul Haenen AKA Dominee Gremdaat zou slaapgast moeten zijn
Ik ook hoor. Erg lekker!!quote:Op zondag 18 december 2011 10:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankdankIk ben geloof ik de enige reguliere Shandyzuiper van Nederland van boven de 15
Livequote:
UPC heeft NostalgieNetquote:Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Voor degenen die Ziggo hebben, kanaal 13 is de komende week SR!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |