Ik hoop het voor je, volgens mij ben je vooral erg dik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:38 schreef leeroy het volgende:
[..]
Goed antwoord
Het is geen huidoverschot dus het komt wel goed
Wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, volgens mij ben je vooral erg dik.
Ik doe mijn best, krachttraining en daarna cardio. En ik kickboks nog 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nu nog ripped worden, eenmaal daar is er nog maar 1 doel, simplyshredded
Ik train met een hartslag tussen de 170 en 180 gemiddeld 3 kwartier op de crosstrainer en trein verbrand daarmee ongeveer 600kcal. Is dat normaal of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vond bij F4F het juist veel te snel gaan met die verbrande calorieën.
Deel het maar gerust door 2.
Welke vestiging zit jij? Gebruik je al Creatine?
Lijkt mij zelfs nog wat weinig, maar licht ook aan je gewicht (en het aantal Watt die je produceert).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik train met een hartslag tussen de 170 en 180 gemiddeld 3 kwartier op de crosstrainer en trein verbrand daarmee ongeveer 600kcal. Is dat normaal of niet?
Ik train in de vestiging van Den Bosch en gebruik geen hulpmiddelen.
Die calorietellers op apparaten zijn niet echt betrouwbaar. And if so, het zegt niks over je vooruitgang. Ga op de loopband ipv de crosstrainer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik train met een hartslag tussen de 170 en 180 gemiddeld 3 kwartier op de crosstrainer en trein verbrand daarmee ongeveer 600kcal. Is dat normaal of niet?
Ik snaap daar nooit iets van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb niet zo veel zin om direct na / voor school te moeten. Bovendien zit dat sportcentrum van mij recht tegenover mijn ozzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bij de aclo man?
Het beste voor vet verbranden is HIIT. Google maar eens daarop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik snaap daar nooit iets van.
De één zegt dat je het beste met een relaxede hartslag kan bewegen (rond de 130 als je rond de 25 bent) om veel af te vallen (alleen vet verbranden). De andere juist weer dat je als een malloot moet bewegen.
Ook had ik gelezen dat je eerst 20 minuten rustig aan moet doen, daarna begin je vet te verbranden en zou je moeten overschakelen op high intensity cardio
Wat is dit voor schema dan? Van wie heb je die gekregen? Want volgens mij heb je daar echt niks aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef deman13 het volgende:
Hoe mijn training eruit ziet:
Eerst 10 minuten fietsen, dan biceps en triceps, vervolgens de beenspieren/hamstring/liezen en borst. Daarna vaak of 25 minuten op de crosstrainer of hardlopen. 5 minuten uitfietsen en naar huis.
Enig idee hoe ik efficiënter bezig kan zijn?
Stop met dat schema. Wie je dat schema ook heeft gegeven verdient een fikse marteling. Je hebt er helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef deman13 het volgende:
Hoe mijn training eruit ziet:
Eerst 10 minuten fietsen, dan biceps en triceps, vervolgens de beenspieren/hamstring/liezen en borst. Daarna vaak of 25 minuten op de crosstrainer of hardlopen. 5 minuten uitfietsen en naar huis.
Enig idee hoe ik efficiënter bezig kan zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Weissman het volgende:
Sowieso eerst kracht daarna cardio. Als je warm wil worden doe je een goeie warming up met wat dynamische stretches. Jumping jacks, spider man pushups. Wat draaien met je heupen. Schouders rekken. Is veel effectiever dan klooien op een crosstrainer.
Duidelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef 16meter het volgende:
Paar opwarmsetjes met de compoundoefening die je als eerste gaat doen.
Paar minuutjes rustig lopen of fietsen vooraf kan natuurlijk ook geen kwaad, maar is zeker geen vereiste.
Gewoon als een originele boi 14 km p/u hardrennen met 20kg dumbells in je handenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Weissman het volgende:
Het kan ook tegelijkertijd. Het is niet of of.
Volgens mij wel (ik ben geen expertquote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef 16meter het volgende:
Welke oefeningen als je gewoon wat toned wil worden en niet zo'n anabolen sjonnie?
Leg press is dat een goeie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |